TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכל פיקס: עם מגדל פיקס תוכלו לתקן את הרכב לאחר תאונה ללא השתתפות עצמית

תארו לכם מצב לא נדיר כלל שבו עברתם חס וחלילה תאונת דרכים שבה נגרם נזק לרכב שלכם. פרט לעוגמת הנפש מהתאונה עצמה ואולי השבתה זמנית של הרכב עד לתיקונו, אתם, כמי שטרחתם לרכוש, ובצדק, ביטוח מקיף לרכב, עלולים להתמודד עם הוצאות לא מבוטלות על תיקון הנזק, לשלם דמי השתתפות עצמית לחברת הביטוח וכמובן להסתכן בכך שהפרמיה תתייקר כתוצאה מהתאונה.
לא עוד! כיסוי מגדל פיקס - מוצר ביטוח חדש ומהפכני, של חברת ביטוח מגדל בא בדיוק לפתור מצב זה ונותן מענה לציפיות של נהגים שיש להם ביטוח מקיף לרכב, ליהנות מראש שקט במקרה של תאונה, ולחסוך מהם גם נזק כלכלי שעלול להיגרם כתוצאה מהתייקרות הפרמיה והתיקונים היקרים במוסך.
כך, מגדל פיקס, מאפשר למבוטחי ביטוח מקיף מגדל שעברו תאונה, לתקן את הרכב כאשר הנזק הינו עד לסכום של 30 אלף ₪, ללא דרישה להשתתפות עצמית בגין נזק עצמי וללא התייקרות הפרמיה בעת חידוש הפוליסה (מוגבל לפעמיים בשנה. במקרה של תיקון הנזק במוסכי "FIX" בלבד).

המוצר החדש, שנהגים רבים כבר נהנים ממנו בחודשים האחרונים מאז השקתו, יצר מהפיכה של ממש בעולם ביטוחי הרכב בישראל כך, נמנעה הדילמה של המבוטחים לפני רכישת ביטוח מקיף לרכב - האם לבחור במסלול עם השתתפות עצמית נמוכה כאשר הפרמיה גבוהה יותר, או האם לבחור במסלול עם בדמי השתתפות עצמית גבוהים יותר – כאשר הפרמיה נמוכה .
אני לא מבינה את המשפט
בנוסף ליתרונות הלא מבוטלים הללו, אתם, כמבוטחי "מגדל פיקס" רשאים לתקן את הנזקים שנגרמו לרכבכם באחד מעשרות מוסכי "שגריר" (מוסכי "FIX") הנמצאים בהסדר עם מגדל ומצויים בפריסה ארצית רחבה מצפון עד דרום. הליך התיקון גם הוא מציע תנאים אופטימליים ומשופרים תוך דגש על מהירות ויעילות וחזרה בטוחה לנהיגה תקינה בכבישים.

כך, עם מגדל פיקס אפשר לעבור את התקופה הלא נעימה שלאחר תאונת הדרכים בנוחות מרבית, ראש שקט מדאגות ומניעה של הוצאות כספיות גבוהות על הטיפול ברכב, שעשויות להגיע לעשרות אלפי שקלים.
מכוסים באופן מקיף מכל הכיוונים
הרחבת הביטוח "מגדל פיקס" ניתנת לרכישה לכל נהג שמחדש או רוכש ביטוח מקיף לרכב מגדל.
למידע נוסף ולכל המוצרים של חברת מגדל, היכנסו לאתר: migdal.co.il


* מגדל פיקס מהווה כיסוי מורחב עבור כל מי שרוכש או מחדש פוליסת ביטוח מקיף לרכב פרטי ומסחרי עד 3.5 טון. השירות ניתן עבור נזק שנגרם מתאונה שעלות תיקונו גבוהה מסך ההשתתפות העצמית, אך לא עולה על 30,000 ₪. הכיסוי תקף עבור מקרה ביטוחי אחד בלבד במהלך תקופת הביטוח, ולא ייחשב כתביעה לעניין ייקור דמי הביטוח בעת חידוש הפוליסה במגדל. הטיפול בתיקוני הנזק יתבצע באחד ממוסכי השירות של "שגריר" בפריסה ארצית. רשימת המוסכים המלאה מופיעה באתר מגדל


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il