TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עיריית ירושלים תומכת בעסקים קטנים ובינוניים באמצעות סדנאות ומיזמים אינטרנטיים של מעוף


רומן לוי צילום אורבן פלייס
סדנה מקצועית של מעוף להכשרת עסקים קטנים ובינוניים להגשת מכרזים לגופים מוסדיים, נערכה במתחם Urban Place ירושלים במסגרת שיתוף פעולה של פרויקט הזירה העסקית של מעו"ף עם משרד הכלכלה, עיריית ירושלים, מטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי ורשת מתחמי Urban Place

אחד הקשיים המרכזיים של עסקים קטנים ובינוניים בישראל נמצא בקושי לגייס פרויקטים חדשים. אותו קושי נובע מחוסר ההיכרות של אותם עסקים עם הגופים המוסדיים והידע איך לעבוד איתם. חוסר הידע, גורם לפספוס הזדמנויות עסקיות, המובילות לא אחת לפגיעה בהכנסות והצלחת העסק.


בישראל נסגרים מדי שנה כ - 40,000 עסקים קטנים ובינוניים. אחד המקורות שלא תמיד מנוצלים על ידי עסקים רבים, הם גופים ציבוריים וממשלתיים גדולים, שיוצאים במכרזי רכש, אשר מאפשרים הזדמנויות רבות עבור אותם עסקים.


רשת מתחמי Urban Place, אשר חרטה על דגלה לעזור ולקדם מיזמים שונים הן בתחומי הטכנולוגיה ובתחומי העסקים בפרט, אירחה במתחם הרשת בירושלים, את הסדנה "מבוא למכרזים", סדנה ייחודית, של מיזם 'הזירה העסקית', מיזם משותף לאגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים, הסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה ומטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי.


הסדנה סיפקה למשתתפים טיפים והדרכה על הדרכים להגשת מכרזים בגופים מוסדיים, תוך ניתוח המתחרים השונים, התאמת הצעת המחיר וחשיבותתם של ייזום פניות לגופים השונים לצורך הגשת המכרזים.


מנחה הסדנה, רו"ח ליאור אגאי, אחראי תחום המכרזים ושיטות מתקדמות ברכש בחברת הייעוץ של BDO, הסביר למשתתפים כי " ישנו צורך בשינוי חשיבה יסודי מצד העסק הקטן. מומלץ לו לשנות אסטרטגיה ולחבור לגוף בעל ניסיון כקבלן משנה, עד אשר ייווצר הניסיון הרלוונטי שיאפשר לגשת באופן עצמאי. בנוסף, יש להילחם על הצעות המחיר, שלרוב נעשית באמצעות פנייה יזומה למספר ספקים ולא במכרז, וליזום פגישות שיווק ייעודיות לצורך כך, להירשם למאגרים רבים ככל הניתן, ועוד", סיכם.

מיזם 'הזירה העסקית', המקדם את העסקים הקטנים והבינוניים בעיר, פועל באמצעות פורטל אינטרנטי ייעודי, עבור העסקים הירושלמים. המיזם מאפשר לבעלי העסקים להקים עמוד עסקי, ולספק מידע אודות העסק ופרטי התקשרות, אותם יכולים לראות הלקוחות המוסדיים הגדולים המשתתפים במיזם. בנוסף לאתר, תושק בקרוב מערכת חדשה באתר המיזם, בה יוכלו העסקים להגיש הצעות מחיר למכרזים, ולקבל פניות להצעות מחיר מהגופים השונים.

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, הממונה על מטה ישראל דיגיטלית, מסרה: "אני מברכת על הפעילות החשובה, המהווה חלק מפרויקט רחב היקף של "ישראל דיגיטלית" במשרד לשוויון ושותפים נוספים, שמטרתו לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים, להתמודד במכרזים של גופים גדולים בעיר ירושלים, שעד כה לא היו נגישים להם. מדובר בצעד נוסף בדרך להשקת זירת מסחר, שתחבר את העסקים הקטנים עם החברות וגופי הרכש הגדולים בירושלים".

מנכ"ל Urban Place, רומן לוי: "רשת Urban Place שמה לה למטרה לקדם ולהוביל עסקים ומיזמים להצלחה, פועלים למתן מענה למגוון אתגרים של מיזמים עסקיים וטכנולוגיים ע"י יצירת שיתופי פעולה מגוונים, תוך מתן סדנאות, הרצאות, נטוורקינג וכלים שימנפו את המיזם או העסק של חברי הקהילה שלנו. שיתוף הפעולה הנרקם עם מיזם 'הזירה העסקית', הוא דוגמא טובה לשירותים והתכנים המגוונים אותם אנו מספקים לציבור ולחברי הרשת".

מעיריית ירושלים מסרו כי "שיתוף הפעולה בין הגופים הציבוריים והמוסדות השונים לבין עסקים קטנים ובינונים בעל חשיבות גבוה לקידומם הכלכלי של עסקים רבים, ולכן אי שימוש של העסקים הקטנים במשאב המכרזים של הגופים המוסדיים הוא הפסד של הכנסה שיכולה להביא לצמיחה של העסק. כמו כן, כניסה למאגר הספקים של גופים אלה, לא רק מספק עבודה, אלה גם גישה ליצירת קשר ישיר בין הגוף לעסק, ובפוטנציאל רב לפניות עתידיות לרכש שנעשה לא רק באמצעות מכרז".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il