TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המכון האירופי לחדשנות וטכנולוגיה (EIT) - רשת החדשנות הגדולה באירופה השיק מרכז מחקר יזמות ועסקים חדש בישראל


משמאל לימין מרטין קרן עדי בראל נילי שליו יאן-פיליפ בק צילום דנה טל-אל
EIT הינו מנוע החדשנות של האיחוד האירופי, המשלב יחדיו עסקים, חינוך ומחקר לשותפות פאן-אירופית דינמית, שנועדה לקדם התמודדות יעילה עם האתגרים הגלובליים

המכון האירופי לחדשנות וטכנולוגיה (EIT) השיק אמש מרכז חדשנות חדש בתל אביב שיפעל ליצירת הזדמנויות ושיתופי פעולה חדשים בין יזמים אירופאים וישראלים.
EIT הינו מנוע החדשנות של האיחוד האירופי, המשלב יחדיו עסקים, חינוך ומחקר לשותפות פאן-אירופית דינמית, שנועדה לקדם התמודדות יעילה עם האתגרים הגלובליים.
ה-Hub החדש של ה-EIT בתל אביב יעסוק בחיבור בין יזמים ומובילי חדשנות אירופאים וישראלים, יתמקד בפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים ויקדם הכשרת דור חדש של יזמים.

קהילת ה-EIT תפעל להעצמת היזמים, תעניק להם כלים לאיתור וגיוס משקיעים, שותפים לדרך ולקוחות פוטנציאליים ותסייע להם להפוך את הרעיונות הטובים ביותר למוצרים, שירותים ומשרות חדשות.
בעתיד הקרוב צפוי ה-Hub אף להרחיב את נוכחותה ופעילויותיה של קהילת ה-EIT הפאן-אירופית בישראל, להגביר את נגישותה לאקוסיסטם הישראלי ובמקביל, לתמוך כמובן ולהגביר את הנוכחות הישראלית בפעילויות הקהילה.

בהשקת המרכז החדש שנערך אמש במגדל עזריאלי בתל אביב השתתפו למעלה מ – 200 יזמים ואישי ממשל בכירים מישראל ומאירופה וביניהם שגריר האיחוד האירופי בישראל, עמנואל ז'ופרה, מנהלת המו"פ של ישראל עם האיחוד האירופי, נילי שלו, מנכ"ל EIT העולמי, מרטין קרן וחבר הנהלת EIT העולמי, רולף נגל.

שגריר האיחוד האירופי בישראל, עמנואל ז'ופרה ברך על היוזמה החדשה וציין כי: " השקת מרכז EIT בתל אביב מהווה אינדיקציה נוספת לכך ששיתוף הפעולה האירופי-ישראלי בחדשנות נמצא במגמת עלייה - וכל זה על רקע ההצלחה הישראלית בתכנית Horizon 2020 של האיחוד האירופי וההזדמנויות שהיא פותחת בפניי עסקים קטנים ובינוניים. אירופה וישראל ממשיכות להתקרב זו לזו, בחדשנות ובמחקר לטובת אזרחיהן."

מנהלת המו"פ של ישראל עם האיחוד האירופי, נילי שלו ציינה כי " מדובר באירוע משמח מאוד. ישראל לוקחת חלק פעיל בתכניות ופרויקטים של האיחוד האירופי כבר בלמעלה מ- 23 שנה. השקת מרכז ה – EIT החדש בלב אומת הסטארט-אפ מהווה נקודת ציון משמעותית והזדמנות נהדרת לחזק את הקשר בין קהילות המחקר והחדשנות באירופה ובישראל בתחומים רבים, מגוונים וחדשניים".

מנכ"ל EIT העולמי, מרטין קרן, הוסיף: "השילוב ושיתוף הפעולה בין קהילת החדשנות הגדולה באירופה של EIT והאקו-סיסטם הישראלי התוסס הוא מושלם ומרכז EIT יהווה גשר בין השניים ויסייע ליזמים למצוא פתרונות לאתגרים גלובליים דוחקים."

אשחר בן שטרית, מנכ"ל חברת Redefine Meat, הנתמכת ע"י EIT Food חיזק את הדברים: "יזמים צריכים לחשוב היום בקנה מידה גלובלי על מנת לייצר השפעה ולהיות תחרותיים. קהילת EIT מספקת עבורנו תמיכה ממוקדת בדיוק בתחום הזה. אין לי ספק שהמרכז הזה יסייע לחזק עוד יותר שיתופי פעולה בין יזמים ישראלים לאירופאים".

יש לציין כי במהלך השנים, שיתופי הפעולה בין האיחוד האירופי וישראל הובילו להצלחות אקדמיות ותעשייתיות משמעותיות בישראל כמו גם להשקעות גדולות בתשתיות למחקר חדשני לטווח ארוך. מטרת מרכז EIT החדש שהוקם בתל אביב הינו להגדיל עוד יותר את פעילויות הקהילה הקיימות בישראל כך שיכללו בשנה הקרובה תמיכה בתחומי EIT Health, EIT Climate KIC, EIT Food (קהילות ידע של חדשנות) ו- EIT Mobility Urbanity. זאת ועוד.

המרכז החדש ירחיב את הנוכחות ופעילויות קהילת EIT בישראל, במיוחד בתחום התמיכה העסקית וההכשרה היזמית על ידי החלפת ידע, עידוד שיתופי פעולה על מנת לתמוך טוב יותר בשני האקו-סיסטמס. המרכז ישמש גם כפלטפורמה ללימוד הדדי בין יזמים אירופאים וישראלים, ויסייע להם להפוך רעיונות חדשים למוצרים ושירותים חדשניים. התוכנית Disrupt Me, למשל, תעודד ותלווה מפגשי עומק בין יזמים וחברות מאירופה ומישראל.

רקע על המכון האירופי לחדשנות וטכנולוגיה (EIT):

המכון האירופי לחדשנות וטכנולוגיה (EIT) הוקם בשנת 2008 על מנת לחזק את תחום החדשנות באירופה. ה- EIT הינו הזרוע הרשמית והיחידה של האיחוד האירופי לשילוב מלא של עסקים, חינוך ומחקר. הרשת כוללת יותר מ - 1500 שותפים ו - 50 מרכזי חדשנות ברחבי אירופה.

סיפורי הצלחה

לקהילת EIT הצלחות מוכחות במגוון רחב של תחומים ואתגרים גלובליים - מבריאות ומזון לשינויי אקלים וניידות עירונית. ארגונים ישראלים ימצאו שותפים והשראה במיזמים כגון:
Diabeloop - D4Kids - מערכת בינה מלאכותית לשיפור ניהול סוכרת מסוג 1 לילדים
CorPower Ocean - המפתחת ממיר אנרגיית גל ייחודית (WEC) לקצירת אנרגיית גלים ביעילות המהווה מהפכה בעולם האנרגיה של גל מתחדש
Lilium - מטוס ההמראה והנחיתה האנכי החשמלי הראשון בעולם, הנתמך על ידי EIT Climate-KIC.

עובדות ומספרים

• תקציב של 3 מיליארד יורו בין 2021 ל 2027 במסגרת תוכנית Horizon Europe של האיחוד האירופי.

• רשת החדשנות הגדולה ביותר באירופה: למעלה מ - 1500 שותפים מעסקים, ארגוני מחקר ומוסדות חינוך
מובילים ברחבי אירופה.

• מנוע החדשנות המנוסה, הנבדק והמוכח של אירופה: הפועל בקרב למעלה מ -2000 סטארט-אפים ויצר
עד כה יותר מ 6,100 משרות ולמעלה מ- 900 מוצרים ושירותים חדשים. למעלה מ- 2,200 סטודנטים
סיימו את הכשרתם במסגרת תכניות המאסטר ודוקטורט של EIT. נכון להיום, מיזמים הנתמכים על ידי
EIT גייסו הון חיצוני של יותר מ- 1.5 מיליארד יורו.

התמודדות עם אתגרים עולמיים
שמונה קהילות הידע והחדשנות של EIT פועלות להאיץ את המעבר לכלכלת אפס פחמן (EIT Climate-KIC), להניע את השינוי הדיגיטלי של אירופה (EIT Digital), להוביל את המהפכה העולמית בחדשנות וייצור מזון (EIT Food), לאפשר לתושבי האיחוד האירופי הזדמנויות גדולות יותר ליהנות מחיים בריאים (EIT Health), להשיג עתיד אנרגיית בר-קיימא עבור אירופה (EIT InnoEnergy), לחזק את התחרותיות של תעשיית הייצור באירופה (EIT Manufacturing), לפתח חומרי גלם חדשניים עבור אירופה (EIT RawMaterials) ולפתור אתגרי ניידות בערים ברחבי היבשת (EIT Mobility Urban).


יחד עם השותפים המובילים שלהן, הקהילות מציעות מגוון רחב של פעילויות חדשניות ויזמיות הכוללות קורסי חינוך המשלבים כישורים טכניים ויזמיים, שירותי עסקים ופרוייקטים של מחקר מבוססי חדשנות.

למידע נוסף: eit.europa.eu 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il