TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שר המשפטים הכריז בכנס לשכת שמאי מקרקעין באילת, על מינוי של 14 שמאים מכריעים חדשים, והצהיר כי פועל לקידום תקנות האתיקה של לשכת שמאי מקרקעין


השר אמיר אוחנה וחיים מסילתי בכנס לשכת שמאי המקרקעין באילת צילום מרסלו אילת
ראול סרוגו: "הפרויקטים שלנו תקועים, אין לנו עם מי לדבר"
חיים מסילתי, יו"ר לשכת שמאי מקרקעין: "2.5 מיליון בתים במדינה ללא ממ"דים – מדובר בהזנחה פושעת"

אמיר אוחנה, שר המשפטים, הכריז בכנס לשכת שמאי מקרקעין שנפתח אמש במלון דן אילת, על מינויים של 14 שמאי מכריעים שיהוו תוספת כח אדם משמעותית לקידום החלטות אשר משפיעות על כל ענף הנדל"ן. כיום מכהנים בתפקיד 21 שמאים מכריעים והמינויים יסייעו לקידום לוחות הזמנים של קבלת החלטות. אוחנה התייחס גם לכללי האתיקה אותם מקדמת הלשכה יחד עם שר המשפטים והביע תקווה כי גם בנושא הזה תהיה התקדמות.

ח"כ איילת שקד, התייחסה בכנס לדברי שר המשפטים ואמרה כי היא מברכת את השר על המינויים החדשים: "אני מאמינה שהשר יחתום בקרוב גם על תקנות האתיקה של הלשכה המעודכנות. מדובר בתוצאות פעילותה הרבה של הלשכה במסדרונות הכנסת".

ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ תקף אתמול בפתיחת כנס לשכת שמאי מקרקעין במלון דן את מנהל התכנון ואמר: מה ציפו במנהל התכנון שהכריזו כי הם עוצרים את תמ"א 38? הרי לוקח בין שלוש לארבע שנים על מנת להוציא פרויקט של תמ"א לפועל. כאשר אומרים לנו שבעוד שנה התמ"א תסתיים מה אנחנו אמורים לעשות? לבזבז את הזמן בתכנון? בהחתמת דיירים? השנתיים הבאות הולכות להיות השנים הגרועות ביותר בהיצע הדירות".

סרוגו המשיך וטען כי עודף המשפטיזציה מוביל למחסור בהיצע הדירות: "הפרויקטים שלנו תקועים שנתיים ושלוש ואין עם מי לדבר. אנחנו לא מושחתים, בנינו את המדינה הזאת, בנינו את הכבישים את מבני המגורים ואת בתי החולים. מתייחסים אלינו כאילו היינו פושעים".

חיים מסילתי, יו"ר לשכת שמאי מקרקעין הודה בדברי הפתיחה לשר המשפטים על מינוי השמאים המכריעים וקידום נושא תקנות כללי האתיקה. לדברי מסילתי תיקון הכללים יאפשר לשמאים לקבל שכר על פי הצלחה, דבר שיסייע לאזרחים בישראל. "מדובר בבשורה חשובה". מסילתי התייחס גם לחשיבות בקידום הצעת החוק לשומות מוסכמות שתאפשר לאזרח הליך שדומה לגישור: "בעניין הזה נפעל ללא פשרות".

עוד התייחס מסילתי בדבריו לעובדה כי ב- 2.5 מיליון בתים במדינה אין ממ"דים: "מדובר בהזנחה פושעת, חסרת תקדים בהיקפה שאם תימשך מישהו יצטרך לשלם עליה את המחיר. המדינה חייבת להכניס את היד לכיס, לבנות ממ"דים ולמנוע את האסון הבא". מסילתי התייחס גם לתפקידו כשליח הציבור וטען כי כדי להוביל חשוב לדעת שלא מדובר בתפקיד המהווה סידור עבודה שנועד לקידום עצמי: "יש צורך להיות מחובר לקשיים של הפרט ובעלי המקצוע, רק כך תעשה עבודת השליחות הציבורית".

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי פנה לשר המשפטים, אמיר אוחנה, וציין כי ב-4 לאוגוסט קיבלה הממשלה החלטה לפצות את העיר איל על פינוי שדה דב אבל הכסף, לדבריו, טרם הגיע: "תהיו אחראים לאותה החלטת ממשלה, אל תתנו לנו לדרוש את הכסף כפושטי יד". יצחק הלוי, התייחס לסגירת שדה התעופה דב בתל אביב: "מדובר בהחלטה אומללה לתושבי אילת, אך אנחנו נתגבר עליה. שדה התעופה רמון יהפוך לעוגן תיירות, כלכלי ולוגיסטי". יצחק הלוי אמר כי הטרמינל הישן בעיר לא ייהרס ויהפוך להיכל התרבות של העיר ולצידו יבנו מלונות, מבני מגורים.

איריס שטרק, יו"ר לשכת רואי החשבון התייחסה לנטל המס על האזרחים: "אני חושבת שהתפקיד המקצועי שלנו רואי החשבון ושמאי המקרקעין, הוא בעל אחריות רבה עבור כולם. השוק צריך להבין שהערך שלנו בשוק חייב לקבל ביטוי הולם ומשמעותי וגם לשלם בהתאם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il