TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הרשות לניירות ערך תומכת באימוץ תקני שמאות בינלאומיים


יור לשכת השמאים חיים מסילתי
במקביל, ארגון השמאות הבינלאומי הכריז החודש כי התקנים הבינלאומיים תורגמו על ידי משרד המשפטים לעברית כחלק מהצטרפותה של ישראל לכ-100 מדינות שאימצו תקינה שמאית אחידה
רשות לניירות ערך הודיעה ללשכת שמאי מקרקעין כי היא תומכת באימוץ תקני שמאות בינלאומיים בישראל. במכתב שנשלח ללשכת שמאי מקרקעין נכתב מטעם הרשות כי אימוץ תקנים בינלאומיים יאפשר להעריך נכסים על פי אמות מידע בינלאומיות – דבר חשוב לחברות ישראליות הנסחרות בישראל ובחו"ל.

במקביל, ארגון השמאות הבינלאומי הכריז החודש כי התקנים הבינלאומיים תורגמו על ידי משרד המשפטים לעברית כחלק מהצטרפותה של ישראל לכ-100 מדינות שאימצו תקינה שמאית אחידה.

לפני כחודש, משלחת של לשכת שמאי מקרקעין השתתפה לראשונה בכנס השמאות הבינלאומי שהתקיים בגרמניה. נושא מרכזי בכנס השנה היה חשיבות אימוצם של תקני שמאות בינלאומיים, על מנת להבטיח אחידות ושקיפות בהערכת שווי הנכסים של חברות המדווחות לבורסה על פי תקני החשבונאות הבינלאומיים IFRS.

תקני IFRS מודדים את השווי המאזני של החברות בהתבסס על "שווי השוק ההוגן" של נכסיהן. מאחר ושיעור ניכר משווין של נכסים אלו נמצא בנדל״ן שלהן, המוערך באופן תקופתי על ידי שמאי מקרקעין, ישנה חשיבות גדולה להבטיח שבאותן בשומות עליהן מתבססים הדוחות תהיה עיקביות ואחידות עם ה- IFRS ועם סטנדרטים בינלאומיים. מדינות שמאמצות תקינה בינלאומית חוות עניין גובר מצד משקיעים בינלאומיים.

לדברי יו"ר לשכת שמאי מקרקעין חיים מסילתי "אנחנו חיים בעולם בו עולם העסקים והמסחר גלובלי. מעבר לחברות ציבוריות, אימוץ תקנים בינלאומיים יקל על משקיעים וחברות בינלאומיות להיכנס ולהשקיע בארץ כמו גם על שמאים מקומיים שנותנים שירות לחברות בינלאומיות.

IVSC הינו ארגון שהוקם בשנות השמונים ומאגד כיום מעל 340,000 שמאים שחברים בארגונים המאוגדים ב IVSC. בין היתר חברות בארגון ארה״ב, אנגליה, מדינות האיחוד האירופאי, רוסיה, הודו, סין, ערב הסעודית, דובאי, אמריקה הלטינית ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il