TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ריווק רובוטיקס קיבלה אישור CE עבור חליפת ReStore™ המיועדת לשיקום נפגעי שבץ


לארי ג'סינסקי, מנכ"ל ריווק
השקת דור של חליפות Exo-Suit רכות מרחיב את מגוון הטיפולים הרובוטיים המסייעים לנפגעי שבץ בתהליך השיקום

ריווק רובוטיקס, (ReWalk, נסד"ק: RWLK), יצרנית של מכשור רפואי רובוטי עבור אנשים הסובלים ממוגבלויות בגפיים התחתונות, הודיעה היום כי חליפת ReStore Exo-Suit שפותחה במרכז הפיתוח שלה בפארק המדע ביקנעם ומיועדת לאימוני הליכה בתהליך שיקום משבץ , קיבלה אישור CE, המאפשר את מכירתה למרפאות שיקום באיחוד האירופי. סימון CE הוא האישור הראשון לחליפה רכה זו, שהינה התקן רפואי מתקדם, המשרת אוכלוסייה גדולה ומגוונת יותר של מטופלים המתמודדים עם קשיי הליכה בעקבות שבץ.


העיצוב הרך ודמוי הבגד של ReStore מאפשר ביצוע של מגוון תנועות, לרבות סיוע ראשון מסוגו בהנעת כף הרגל לכיפוף הקרסול כאשר המכשיר לומד ומסתנכרן ן עם הפסיעה הטבעית של המטופל. כל אלה מאפשרים אימון הליכה פונקציונלי למטופל .. בנוסף לכך, המטפל יכול להתאים ולטייב את הטיפול לצורכי המטופל תוך שימוש בנתונים המתקבלים בזמן אמת.


"חליפת ReStore מחוללת מהפכה בהשבת יכולת ההליכה בעקבות שבץ ומספקת יתרונות חשובים למרפאות, מטפלים ומטופלים," אמר לארי ג'סינסקי, מנכ"ל ריווק. "פיתחנו את העיצוב הזה בשיתוף עם מכון ווייס (Wyss Institute) באוניברסיטת הארוורד בגלל ההזדמנות הייחודית לשלב את הממצאים המדעיים המעמיקים התומכים בטיפול עם מעורבותם של הקלינאים בתכנון מערכת אידיאלית לשיקום משבץ בקלינקות השונות."


החברה הודיעה שמחירן של חליפות ReStore יהיה נמוך משמעותית מזה של הדור הראשון של טכנולוגיות השלד החיצוני הקשיחות, וכי ניתן יהיה להשתמש בהן למגוון רחב של מטופלים הזקוקים לשיקום משבץ. ריווק תציע את החליפות באיחוד האירופי במכירה ישירה כמו גם במודל השכרה באמצעות צד שלישי.


"מחירו הסביר של ההתקן והרב-תכליתיות שהוא מציע הופכים אותו לפתרון אטרקטיבי למגוון רחב יותר של יישומי שיקום בהשוואה לטכנולוגיות קודמות," הוסיף ג'סינסקי. "בהתחשב בשכיחות הגבוהה של שבץ ובצורך בפתרונות קליניים אפקטיביים ויעילים יותר, השוק של ReStore הינו משמעותי ובעל פוטנציאל עצום לחדשנות מתמשכת בטיפולי השיקום."


שבץ הוא גורם מוביל לנכות ופוגע ב-17 מיליון בני אדם מדי שנה בכל העולם. כ-80% מנפגעי השבץ סובלים מהפרעות תנועה (לוקו-מוטוריות), המתאפיינות בהיעדר סימטריה באורך הצעדים, מהירות נמוכה ואי-התאמה ביו מכנית. ReStore הוא התקן הדגל השני של ריווק והוא מתווסף ל-ReWalk Personal 6.0 – שלד חיצוני רובוטי המיועד לשימוש ביתי על-ידי מטופלים הסובלים משיתוק כתוצאה מפציעה בחוט השדרה.


ההתרחבות לחליפות שלד חיצוניות רכות מרחיבה את מגוון הטכנולוגיות החדשניות של ריווק ואת השפעתה של החברה על מיליוני מטופלים בעולם. ריווק מתכוונת להשתמש בצוותי המכירות, ההדרכה והשירות הקיימים שלה בכדי למסחר את חליפות ReStore Exo-Suit. עד היום התקינה החברה קרוב ל-550 שלדים חיצוניים ב-26 מדינות והכשירה יותר מ-270 מרפאות שיקום בביצוע הכשרה בשימוש בשלד חיצוני ברחבי העולם.


"טכנולוגיית החליפה הרכה היא הראשונה בשורה של עיצובים שפותחו במרפאה לשיקום משבץ. היא גם מהווה את הבסיס לעיצוב התקן לטיפול ביתי המנוהל מהמרפאה, ובנוסף היא נבחנת עכשיו לטיפול בטרשת נפוצה ובמחלת פרקינסון. משפחת חליפות השלדים החיצוניים הרכים מהווה את הבסיס להכנסות ולצמיחה הפיננסית של החברה והתעשייה כולה," אמר ג'סינסקי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il