TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ישראכרט מפרסמת היום את תוצאותיה לרבעון ראשון של 2019


רון וקסלר מנכל ישראכרט צלם סיון פרג
ישראכרט ממשיכה להוביל את שוק כרטיסי האשראי בישראל ומציגה את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2019.

הרווח הנקי ברבעון הסתכם ב- 74 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 69 מיליון ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של כ- 7%.
מחזור העסקאות בתקופה הסתכם ל- 39.2 מיליארד ש"ח, בהשוואה ל- 37.3 מיליארד ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של כ- 5%.


ההכנסות בתקופה הסתכמו ל- 552 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 564 מיליון ש"ח אשתקד. הכנסות מסוימות מוצגות החל מהרבעון בנטו (בקיזוז מתשלומים לבנקים, לעומת ברוטו בתקופה מקבילה). ללא שינוי ההצגה כאמור, סך ההכנסות גדל בכ- 3.7% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

ד"ר רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט, אמר היום בהתייחס לתוצאות הכספיות של הרבעון הראשון:

"ישראכרט ממשיכה להוביל את שוק כרטיסי האשראי ולהציג צמיחה בפעילות, התמודדות עם הסביבה התחרותית, השינויים החלים בשוק וההתפתחויות הרגולטוריות.


זהו הרבעון הראשון שישראכרט מדווחת את תוצאותיה הכספיות כחברה ציבורית מאז שהונפקה בבורסה בתל אביב לאחרונה. אנו בתחילתו של מסע למימוש האסטרטגיה שתהפוך את ישראכרט לחברת שירותים פיננסיים מגוונת ודיגיטלית"

וקסלר הוסיף, "ישראכרט ממשיכה כל העת לפעול על מנת להמשיך ולהעניק ללקוחותיה פתרונות תשלום ומימון מתקדמים. אנו מצויים במגמת צמיחה מתמשכת גם בתחום האשראי".

בחודש פברואר 2019 התקשרו החברה, יורופיי ופועלים אקספרס בהסכמים מעודכנים עם בנק הפועלים בקשר עם הנפקתם ותפעולם של כרטיסי החיוב ממותגי הקבוצה המחליפים את ההסכמים הקודמים שהיו קיימים בין החברות בעניין זה. לפירוט ראה ביאור 3.ב. ו- 24.י. לדוחות כספיים פרופורמה לשנת 2018. הוראות הסדר בנק הפועלים המעודכן, אשר מתייחסות לתעריפון במותגים MC ו-Visa קיבלו ביטוי, בין היתר, בשינוי אופן הצגת ההכנסות מעמלות התעריפון השונות ממחזיקי כרטיס של בנק הפועלים ותשלומים לבנקים מהצגה ברוטו להצגה בנטו.


שכן, עמלות התעריפון תחת ההסכם המעודכן מייצגות שירותים שניתנים ונשלטים על-ידי בנק הפועלים, ומכאן יוצגו בנטו, חלף הצגתן בברוטו בסעיף ההכנסות מעסקאות בכרטיסי אשראי (הכנסות מעמלות שרות ועמלות מעסקאות מט"ח), ומנגד בסעיף הוצאות תשלומים לבנקים. השפעות השינויים בגין עמלות התעריפון לתקופה של 3 חודשים שהסתיימו ביום 31 במרץ 2019 הינם: קיטון של כ- 22 מיליון ש"ח מהכנסות מעמלות שירות וקיטון של כ-11 מיליון ש"ח מהכנסות מעמלות מעסקאות מט"ח.


בנוסף, חל קיטון בשיעור דמי המחזור הצמוד לשיעור העמלה הצולבת כתוצאה מכניסתו לתוקף של המתווה הסופי להורדת העמלה הצולבת, אשר קוזזה בחלקה כתוצאה מעלייה במחזורי העסקאות בכרטיסים בנקאיים.

נתונים נוספים:

ההון המיוחס לבעלי מניות החברה, ליום 31 במרץ 2019 עמד על 2,204 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 3,201 מיליון ש"ח ליום 31 במרץ 2018, השינוי בהון מושפע ממספר אירועים בהם, הצגה למפרע של רכישת פועלים אקספרס (המגדילה את ההון המוצג לתקופת עבר) ותשלום תמורת הרכישה במרץ 2019 (המקטין את ההון המוצג), חלוקת דיבידנד בהיקף של 867 מיליון ₪, וכן רווח נצבר לתקופה.

יחס ההון הכולל לרכיבי סיכון, ליום 31 במרץ 2019 עמד על כ- 13.5%.
יחס הון זה הינו לאחר חלוקת דיבידנד בסכום של 867 מיליון ₪ אשר חילקה ישראכרט בחודש מרץ 2019 וכן לאחר רכישת פועלים אקספרס בסכום של 456 מיליון ₪ בחודש מרץ 2019.
יחס ההון הכולל ליום 31 במרץ 2018 עמד על 20.9%, כפי שהוצג בדוחות החברה אשר נחתמו ביום 13 במאי 2018.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il