TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איציק טאיב גוייס להוביל את הטמעת PEGA בישראל


איציק טאיב מנהל פיתוח עסקי, בחברת EVO-IT
טאיב התמנה למנהל פיתוח עסקי בחברת EVO-IT

איציק טאיב מונה לתפקיד מנהל פיתוח עסקי, בחברת EVO-IT, וגויס על מנת להוביל את החדרתה של מערכת ה- CRM - PEGA - בשוק המקומי. PEGA מדורגת בראש סולם הדירוגים של חברות המחקר המובילות בעולם, ביניהן, גרטנר ופורסטר, ומוטמעת בגופי אנטרפרייז מובילים, כגון: אמריקן אקספרס, HSBC, JP Morgan, Pfizer, חברת הגז הבריטית, סיסקו, קוקה קולה, British Airways ועוד.


"אחרי שנים ארוכות בעולם ה- CRM המקומי, ולקראת עידן הבינה המלאכותית, זיהינו צורך אמיתי בשוק לשחקן חדש בעולם השירות וחווית הלקוח. שחקן עם יכולות אוטומציה, מבוססות AI, שחקן עם קבלות בינלאומיות, המדורג כמוביל בתחומו, ומשרת את המותגים החזקים בעולם. על רקע זה אנחנו משיקים כעת את PEGA בארץ" אומר תומר זינדאני, מנכ"ל EVO IT. "בד בבד הבנו שאנו צריכים לגייס את האדם המנוסה והחזק ביותר בשוק ה- CRM המקומי. איציק, מצד אחד מכיר את השוק, את הצרכים החדשים, את מקבלי ההחלטות ומצד שני, מבין את המוצר ואת הטכנולוגיה ויכול לבצע את האדפטציות והשידוכים המוצלחים ביותר."


"אנחנו גאים להיות הראשונים לשים אצבע על PEGA וגאים על היוזמה שלנו להביא לארץ את הפתרון, שעומד לשנות את חוקי המשחק בשוק השירות וחווית הלקוח המקומי" סיכם זינדאני.


טאיב עבד שנים רבות בחברת מטריקס כמנהל אגף ה- CRM של People Soft, והוביל באופן אישי, הטמעות CRM, בין הגדולות שהיו בישראל, בגופים כמו אלעל, ברק-נטוויזיון, קווי זהב, קו-אופ הריבוע הכחול, בזק בינלאומי, בנק המזרחי ועוד. בהשכלתו, טאיב הוא בוגר לימודי מדעי המחשב, בטכניון.
אודות EVO IT ו- PEGA


EVO IT הוקמה ב- 2010 ע"י וותיקי שוק ה- CRM בארץ, במטרה להביא גישה דינמית ומודרנית לשוק ה- IT המקומי. החברה מספקת טווח רחב של שירותים, מיעוץ מקצועי, דרך שירותים מנוהלים ושירותי הטמעה של מערכות CRM, עם התמחות במערכת People Soft של אורקל. כעת מביאה EVO IT לארץ את אחת ממערכות ה- CRM המובילות בעולם – PEGA, של חברת PEGA Systems (נאסדק: PEGA).


מערכת ה- CRM של PEGA היא מובילה עולמית, המדורגת בראש סולם הדירוגים של חברות המחקר המובילות בעולם, ביניהן, גרטנר ופורסטר. המערכת מצטיינת באינטגרטיביות גבוהה, עושר פונקציונאלי, מנוע AI רב-עוצמה וגישה תהליכית, התומכת בהגשמת היעדים העסקיים של הלקוח ותורמת ליצירת מערכת יחסים פרסונלית בין הספק ללקוח, תוך הקפדה יתרה על מיקסום המסע של הלקוח, בארגון. היא ניתנת לשימוש במודל היברידי, בענן ו/או באתר הפיזי של הלקוח.


PEGA Systems הוקמה ב- 1983, על ידי אלן טרפלר, המכהן עד היום כמנכ"ל החברה והיא מעסיקה כ- 5,000 עובדים ברחבי העולם. בין לקוחות החברה: סיסקו, ג'נרל מוטורס, ג'נרל אלקטריק, אמריקן אקספרס, HSBC, JP Morgan, Pfizer, חברת הגז הבריטית, קוקה קולה ועוד. לאתר PEGA: www.pega.com ; לאתר החברה: www.evo-it.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il