TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת התעופה הפולנית LOT חוגגת את קבלת המטוס בואינג 737 MAX החדש


בואינג 737 MAX
חברת התעופה הלאומית של פולין תהיה הראשונה במרכז ובמזרח אירופה להפעיל את המטוס החדש מסדרת 737 של בואינג

יצרנית המטוסים המובילה בואינג וחברת LOT חגגו השבוע את מסירת המטוס בואינג 737 MAX הראשון של חברת התעופה הפולנית, וציינו את כניסתו של המטוס החדש מסדרת ה-737 לשוק התעופה של מרכז ומזרח אירופה. חברת LOT צפויה לקבל מטוסי MAX נוספים, כחלק מהתוכנית האסטרטגית של החברה להרחבת הפעילות והתייעלות רווחית.


ראפאל מילזרסקי, מנכ"ל LOT אמר: "אנו גאים להיות אחת מחברות התעופה הראשונות בעולם שמצרפת לצי שלה את מטוס בואינג 737 MAX המתקדם, שישרת אותנו בטיסות לטווחים קצרים ובינוניים. כבר היום אנחנו נחשבים לאחת בחברות התעופה עם קצב הצמיחה המהיר ביותר באירופה, ומבחינתנו זהו צעד גדול, שללא ספק יסייע לנו בהשגת מטרתינו להעלות את רמת היעילות התפעולית ולשפר את השירות שלנו."


מילזרסקי הוסיף: " הדרימליינר המודרני שלנו, בואינג 787, בשילוב עם בואינג 737 MAX החדש, הופכים אותנו לבחירה הנוחה והמשתלמת ביותר עבור לקוחותינו וכן ידידותית יותר לאיכות הסביבה. הודות לשיתוף הפעולה עם שותפינו לדרך, LOT שוב נמצאת בחזית ענף התעופה באיזור והיא המעצבת את עתידו".


מטוס ה-737 MAX החדש של בואינג מבטיחה מצוינות תפעולית, יעילות, אמינות ונוחות מירבית עבור הנוסע, במגזר המטוסים צרי הגוף. המטוס החדש משלב בתוכו טכנולוגיה פורצת דרך, מנועי CFM International LEAP-1B, כנפונים בטכנולוגיה מתקדמת, עיצוב תקרה בסגון Boeing Sky Interior המפורסם, מסכי טיסה גדולים בתא הטייס ושיפורים רבים נוספים. כל אלה תרמו להיותו של מטוס ה-MAX למטוס שנמכר בקצב המהיר ביותר בהיסטוריית מטוסי בואינג, עם יותר מ-4,000 הזמנות עד היום, מ-92 חברות תעופה שונות ברחבי העולם.


מונטי אוליבר, סגן נשיא מכירות אירופה בחטיבת המטוסים האזרחיים של בואינג, מסר כי: "מזה שנים חברת LOT היא לקוחה מוערכת של בואינג ואנחנו שמחים שדווקא היא הפכה לאחת מחברות התעופה הראשונות באירופה שתפעיל את מטוס ה-MAX. בואינג 737 MAX החדש יבטיח לחברה יעילות חסרת תקדים, טווח, אמינות ורווח תפעולי גבוה הרבה יותר מבעבר, כל זאת לצד חוויית טיסה יוקרתית עבור לקוחות החברה."


נוסף לשישה מטוסי 737 MAX, LOT מתכננת להרחיב את צי מטוסי הדרימליינר יעילים במיוחד שלה, כשתוסיף לצי שלה עוד 4 מטוסי בואינג 787-9 חדשים עד סוף שנת 2019.
LOT מפעילה בקו תל אביב- וורשה טיסות על בסיס יומי ומיוני 2017 החלה החברה להפעיל 4 קווים נוספים מישראל ליעדים בפולין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il