TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סומוטו מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של 2017


סומוטו
עלייה של 32% בהכנסות לסך של 15.3 מיליון דולר

בתשעת החודשים הראשונים של השנה מציגה החברה תזרים שוטף של 11.9 מיליון דולר
קופת מזומנים לרבות מזומן מוגבל בסך 17.3 מיליון דולר
החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד של 2.5 מיליון שקל וסה"כ דיבידנד של 7 מיליון שקל מתחילת השנה

סומוטו (ת"א: סמטו), חברה ישראלית בעלת פעילות גלובלית, המתמחה בשיווק ופרסום באינטרנט, בווידאו ובמובייל ובהפצת תוכנות ואפליקציות עבור סביבות PC, Android ו-iOS, מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2017.

בן גירון, מנכ"ל סומוטו: "ברבעון השלישי של 2017 סומוטו ממשיכה במגמת העליה בהכנסות לקראת שנת צמיחה נוספת. ברבעון הנוכחי חווינו התמתנות בקצבי הצמיחה בתחום הוידיאו לצד עלייה בהשקעה בהפצת אפליקציות ובהוצאות הקשורות בכוח אדם, דבר שהעיב על שיעורי הרווחיות. אנחנו ממשיכים בפעילות שנועדה לשמר קצבי צמיחה גבוהים מחד וברכישות מאידך מתוך מטרה להביא לרמת הכנסות, רווחיות ורווחים גדולים יותר. ברבעון זה ממשיכה לבוא לידי ביטוי האסטרטגיה של החברה לגוון את מקורות הכנסה, כך שהן הכנסות החברה והן ה- EBITDA נובעים משני תחומי הפעילות של החברה. פעילות החברה מממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי, ולראייה יתרות המזומנים של החברה שהגיעו לרמתן הגבוהה מעולם. הנזילות הגבוהה מאפשרת לנו לבחון הזדמנויות צמיחה נוספות ואנו פועלים לגיוון מקורות ההכנסה ומתקדמים בתהליך לרכישת חברה מתחום ה- E-Commerce. בהסתכלות קדימה, אנו ממשיכים לפעול לעליה ברמת ההכנסות ושיפור הרווחיות מתוך מטרה לייצר ערך לבעלי המניות".


הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2017 הסתכמו בסך של כ- 15.3 מיליון דולר, בהתאם לתוצאות המקדמיות ומשקפות צמיחה של 32% בהשוואה לכ- 11.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016 . בתחום הפרסום בווידאו מציגה סומוטו הכנסות רבעוניות של כ- 10.0 מיליון דולר, המהוות כ- 65% מהכנסות החברה ומשקפות צמיחה של 78% לעומת הכנסות הרבעון המקביל אשתקד מתחום זה, שהסתכמו בכ- 5.6 מיליון דולר


הרווח התפעולי לפני הפחתות (EBITDA) ברבעון השלישי של 2017 הסתכם בכ- 2.6 מיליון דולר, בהתאם לתוצאות המקדמיות בהשוואה ל-3.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור ה- EBITDA ברבעון השלישי של 2017 עמד על כ- 17.1% בהשוואה לכ- 31.7% בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ב-EBITDA מוסברת בעיקרה מגידול של כ- 900 אלפי דולר בגין הוצאות מכירה ושיווק בקשר עם הפצת מוצרי החברה דרך רשתות פרסום מקוונות במגזר הפצת האפליקציות אשר ההוצאות בגינן נרשמות בעת התהוותן וההכנסות מתהוות לאורך זמן, גידול בהוצאות מחקר ופיתוח וכן מירידה ברבעון זה של שיעור הרווחיות במגזר הפרסום בווידיאו.


הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2017 הסתכם בכ- 0.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ- 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הנקי ברבעון עמד על כ- 3.8% בהשוואה לשיעור של כ- 13.4% ברבעון המקביל אשתקד.


הכנסות החברה עבור תשעת החודשים הראשונים של שנת 2017, הסתכמו בסך של כ- 50.4 מיליון דולר, בהתאם לתוצאות המקדמיות ומשקפו צמיחה של כ- 55%, בהשוואה לכ- 32.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הכנסות החברה מפעילות הפרסום בווידאו בתשעת החודשים הראשונים של 2017, הסתכמו בכ- 34.7 מיליון דולר והיוו כ- 69% מסך הכנסות החברה בתקופה זו וגדלו משמעותית, בכ- 185% לעומת הכנסות החברה מפעילות זו בתקופה המקבילה אשתקד שהסתכמו לכ- 12.2 מיליון דולר.
הרווח התפעולי לפני הפחתות (EBITDA) עבור תשעת החודשים הראשונים של 2017 הסתכם בכ- 10.2 מיליון דולר, המשקף ירידה של כ- 14% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. שיעור ה- EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של 2017 עמד על כ- 20.2% בהשוואה לכ- 36.3% בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ב-EBITDA מוסברת בעיקרה מגידול של כ- 1.5 מיליון דולר בגין הוצאות מכירה ושיווק בקשר עם הפצת מוצרי החברה דרך רשתות פרסום מקוונות במגזר הפצת האפליקציות וזאת בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד אשר ההוצאות בגינן נרשמות בעת התהוותן וההכנסות מתהוות לאורך זמן, גידול בהוצאות מחקר ופיתוח וכן מירידה בתקופה זו של שיעור הרווחיות במגזר הפרסום בווידיאו.


הרווח הנקי עבור תשעת החודשים הראשונים של 2017 הסתכם בכ- 2.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ- 5.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה שעברה. הירידה ברווח הנקי, נובעת כאמור מקצב צמיחה נמוך מהצפוי בתחום הפרסום בווידאו, ומעלייה משמעותית בהוצאות המיוחסות בעיקר לגידול בעלויות כוח האדם בתחום זה. שיעור הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2017 עמד על כ- 4.8% בהשוואה לכ- 16.1% בתקופה המקבילה אשתקד.


החברה דיווחה על תזרים מזומנים שוטף בתשעת החודשים הראשונים של 2017 בסך של כ- 11.9 מיליון דולר. יתרת המזומנים של החברה נכון לסוף חודש ספטמבר עמדה על כ- 17.3 מיליון דולר. נכון למועד הדוח, ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות עלה לכ- 36 מיליון דולר.


החברה הודיעה על חלוקת דיבידנד נוסף של 2.5 מיליון ש"ח באופן שמתחילת 2017 סך הדיבידנד הסתכם ל- 7 מיליון ש"ח, המשקף תשואת דיבידנד של כ- 3.7%. החברה אימצה מדיניות חלוקת דיבידנד לפיה הדיבידנדים בגין שנת 2017, לרבות החלוקות כאמור לא יעלו על 4.5 מיליון דולר.

דירקטוריון החברה החליט על אימוץ מסגרת לתכנית רכישה עצמית של מניות החברה עד סכום כולל של עד 5 מיליון ש"ח, ולא יותר מ- 1 מיליון ש"ח לחודש. בתקופה שנקבעה למסגרת כאמור הינה מיום 26 בנובמבר, 2017 ועד ליום 26 באפריל, 2017, כאשר במהלך חודש ינואר 2018 יבחן הדירקטוריון את המשך התכנית בהתאם למסגרת שאושרה. התכנית תבוצע בהתאם למנגנון "נאמנות עיוורת", ותאפשר לחברה, באמצעות נאמן חבר בורסה בלתי תלוי, לרכוש מניות בבורסה ומחוץ לבורסה, בהתאם למגבלות "הגנת נמל מבטחים ברכישה עצמית של ניירות ערך על ידי התאגיד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il