TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Incentives Solutionsחתמה הסכם ליישום מע' חישוב עמלות ותמריצים עבור חברת Trax הישראלית-סינגפורית


Incentives Solutions
Traxמדורגת ע"י דלויט בין 25 המקומות הראשונים ברשימת 500 החברות בעלות שיעורי הצמיחה הגבוהים בעולם
אינסנטיבס סולושנס הישראלית הודיעה היום כי חתמה על הסכם ליישום מערכת חישוב עמלות ותמריצים, פרי פיתוחה, עבור ,Trax הישראלית – סינגפורית, הפועלת בתחום זיהוי תמונות לניהול מדפים של רשתות קמעוניות ברחבי העולם. הפרוייקט החל בימים אלה, ויקיף את כלל מערך המכירות והאופרציה של החברה, הפונה לעשרות שווקים ברחבי העולם. הפרויקט צפוי להסתיים תוך מספר שבועות. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר.

במסגרת ההסכם תספק Incentives Solutionsל- Traxאת המערכת העננית,Joopy לחישוב עמלות ותמריצים עבור ארגון המכירות של החברה הפרוש בישראל וברחבי העולם. מטרתה של המערכת היא להביא לשיפור וייעול ביצועי הארגון, באמצעות המערכת של Incentives Solutions, אשר תתמיע את תוכניות התמריצים הנהוגות בחברת Trax.

יואב דורון, מנהל כספים בחברת Traxישראל, אומר: "עד היום השקענו זמן יקר בחישובים ידניים. חיפשנו אחר מערכת שתאפשר אוטומיזציה לתהליך תשלומי התמריצים ותאפשר לחברה בקרה ושקיפות רבה יותר בתהליך ואף תסייע לעמידה טובה יותר ביעדי החברה."

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל ,Incentives Solutions אומר: "הביקוש למערכת שלנו תופס תאוצה גם מחוץ לישראל. בעידן שבו הטכנולוגיה כל כך מתקדמת כבר אי אפשר להישאר מאחור וכל חברה שרוצה להפיק את המקסימום ממערך המכירות זקוקה למערכת שקופה ועדכנית שכזו. המערכת שלנו פותחה לאחר למידה מעמיקה של עולם המכירות והיום היא משמשת ככלי אפקטיבי מוכח לשיפור ביצועים מתמיד. גם הארגון וגם העובדים יוצאים נשכרים מהשימוש בה."

אודות Trax
חברת Traxהישראלית-סינגפורית מספקת פתרון ייחודי לקמעונאים, להגדלת מכירותיהם על ידי סידור נכון של מוצריהם על מדפים. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת ללקוחותיה לצלם את המדפים בחנויות ולקבל נתונים וניתוח של אופן סידור המוצרים והשפעתו על המכירות הצפויות. על בסיס תובנות אלה ניתן לבצע פעילויות מידיות בזמן אמת. כיום Traxמעסיקה 220 עובדים ברחבי העולם, מתוכם 130במרכז הפיתוח בתל אביב, ויש לה לקוחות ב- 45 מדינות שונות.

אודות Incentives Solutions
אינסטיבס סולושנס הינה חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחום הגברת המכירות, וחשוב תמריצים, בונוסים ושכר עדוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה מאפשר ניתוח מעמיק של נתוני המכירה והביצוע של עובדי החברה מדרגת העובד ועד המנהל. ניתוח זה מאפשר ללקוחות החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי המכירות והבצועים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. מוצר החברה זמין ללקוחותיה ב – Cloud וגם יכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות. לחברה בסיס לקוחות רחב ועל לקוחותיה נמנים חברות כמו: אמדוקס, קוקה קולה, שטראוס, AIG, Entel, סלקום ועוד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il