TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מזור רובוטיקה קיבלה 22 הזמנות במהלך הרבעון השלישי של 2017


מזור
צפויה לדווח על הכנסות שיא לרבעון

חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית בניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח, צפויה לדווח על הכנסות שיא של כ-17.2 מיליון דולר לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2017. במהלך הרבעון השלישי קיבלה החברה 22 הזמנות מלקוחות בארצות הברית, אסיה וישראל. פירוט ההזמנות:

19 הזמנות למערכת Mazor X™, מתוכן 11 התקבלו על ידי מדטרוניק. החל מה-18 בספטמבר 2017, קיבלה מדטרוניק אחריות מלאה להפצה של מערכת Mazor X™, כחלק מהשלב השני בהסכם האסטרטגי שנחתם בין החברות. במהלך הרבעון השלישי סופקו 5 מתוך כלל המערכות אשר הוזמנו על ידי מדטרוניק.
3 הזמנות למערכות Renaissance שהתקבלו משותף ההפצה של מזור בסין, מתוכן מערכת אחת סופקה ברבעון השלישי.

"במהלך הרבעון, העברנו למדטרוניק עובדים מיומנים ממערך המכירות שלנו, יחד עם צבר הזמנות חזק. מעבר זה נעשה בצורה חלקה ויעילה והצלחנו לשמר פעילות מכירות יציבה, בתקופה זו," אמר אורי הדומי, מנכ"ל מזור. "המשכיות הביצועים החזקים במהלך הרבעון השלישי של 2017 משקפת את הביקוש הגבוה והעניין הגובר במערכות של מזור רובוטיקה."


מזור סיימה את הרבעון השלישי עם צבר הזמנות שטרם סופקו של 17 מערכות (15 מערכות Mazor X™ ו-2 מערכות Renaissance). החברה מתכוונת להודיע על תוצאותיה לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2017, ב-7 בנובמבר 2017 או במועד קרוב לכך, והיא תפרסם דיווח ובו פרטי התאריך, השעה ופרטי שיחת הועידה.

אודות מזור רובוטיקה
מזור רובוטיקה (TASE: MZOR; NASDAQGM: MZOR) מאמינה בריפוי בעזרת חדשנות על ידי פיתוח ושיווק טכנולוגיה מהפכנית ומוצרים ייעודיים המגדירים מחדש את הסטנדרט לשירותי רפואה. מערכות הניווט של החברה מאפשרות למנתחים לבצע ניתוחי גב ומוח באופן מדויק ובטוח.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il