TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מילרם רובוטיקס תפתח כמה מערכות צבאיות רובוטיות חדשות


מילרם רובוטיקס
מילרם רובוטיקס התחילה גם לפתח מערכת לא מאוישת שמשלבת את THeMIS עם רחפנים

ספקית הפתרונות הצבאיים מילרם רובוטיקס מרחיבה את היכולות של הרכב הקרקעי הלא מאויש THeMIS שלה כדי לצייד חיילים בכמה מערכות רובוטיות חדשות ליישומים צבאיים.


אחת מהמטרות של החברה היא לשפר את המודעות למצב של הלוחמים. לשם כך כמה מערכות נמצאות בפיתוח. אחת מהן - TITAN SENTRY - תוצג השבוע בתערוכת הצבא והביטחון DSEI 2017.
הרעיון של TITAN SENTRY, שפותחה יחד עם QinetiQ, כולל את הרכב הקרקעי הלא מאויש THeMIS שתוכנן על ידי מילרם רובוטיקס וחבילה של מערכות חיישנים ששולבה על ידי QinetiQ. TITAN SENTRY היא חקר של הציוות מאויש/ לא מאויש שבו הנטל הקוגניטיבי על הלוחם מופחת במידה רבה באמצעות מיזוג של נתוני חיישנים ומערכות מתקדמות לניהול מרחב הקרב. היא מיועדת לפעול באזורים עתירי סיכונים ויכולה לזהות ולרתק מיקומים של האויב תוך מזעור הסיכון לנפגעים. המערכת מוצגת בביתן S2-550 של QinetiQ.
מילרם רובוטיקס התחילה גם לפתח מערכת לא מאוישת שמשלבת את THeMIS עם רחפנים. קן של רחפן מפותח יחד עם יצרנית הכטב"ם האסטונית Eli, ופרויקט של שילוב רחפן עם כבל התחיל יחד עם Threod Systems.
אפשר להציב את המערכות האלה במצבים עתירי סיכונים או באזורים מרוחקים כשנחוצה השגחה על שטח גדול בלי צורך בנוכחות של מפעיל אנושי.


"מערכות רובוטיות נשלטות מרחוק ששומרות את החיילים שלנו במרחק בטוח קריטיות לדור הבא של הציוד בשדה הקרב שיקנה יתרון אסימטרי ללוחם", הסביר קולדר ואארסי, מנכ"ל מילרם רובוטיקס.
לתמיכה בפרויקטי השילוב של מילרם רובוטיקס, החברה פרסמה זה עתה את החלק השני של המחקר DIBS (פתרון דיגיטלי לשדה הקרב של חיל הרגלים), שמתמקד בהווה ובעתיד של מערכות לוחמה רובוטיות. DIBS2, שנכתב על ידי קבוצת מחקר אקדמית של לוחמה רובוטית, נותן סקירה כללית איך כוחות צבא בארה"ב, אוקראינה, פולין ורוסיה מציבים מערכות קרקעיות לא מאוישת אבל גם מתמקד ב-ConOps וסוגיות משפטיות של שימוש במערכות לא מאוישות חכמות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il