TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צעד משמעותי לסקייליין


בלייק ליון מנכל סקייליין
החברה משלימה את מכירת עתודות הקרקע בפרויקט Port McNicoll בקנדה בתמורה לכ-42 מיליון דולר קנדי

עם השלמת העסקה היקף הקרקעות מהווה פחות מ-15% מסך המאזן ההכנסות ממכירת הנכס כמעט פי 3 מעלות ההשקעה המקורית

בלייק ליון, מנכ"ל סקייליין: "אנו שמחים להודיע על השלמת מכירת עתודות הקרקע בפרויקט Port McNicoll שמהווה אבן דרך משמעותית מאוד במימוש האסטרטגיה החדשה של סקייליין להקטנת מלאי הקרקעות לפחות מ-10% מסך נכסי החברה, לצד הרחבת פורטפוליו של הנכסים המניבים. מבנה העסקה צפוי להבטיח לחברה תזרים חיובי ויציב במהלך 6 השנים הקרובות, בנוסף לתזרים מהותי בסך של כ-4.2 מיליון דולר קנדי שהתקבל עם השלמת העסקה. בכוונתנו לפעול בטווח הקצר עד הבינוני לניצול הנזילות והמאזן החזק של סקייליין לניצול של הזדמנויות עסקיות חדשות, אשר יחזקו את יכולת יצור התזרים והרווח של החברה מפעילות דפנסיבית מניבה".
חברת סקייליין השקעות דיווחה היום על השלמת מכירת עתודות הקרקע בפרויקט Port McNicoll בקנדה בתמורה לכ-42 מיליון דולר קנדי. השלמת העסקה מהווה צעד משמעותי במימוש האסטרטגיה החדשה של החברה להקטין את מלאי הקרקעות ולהתמקד בנכסים מניבים בקנדה ובארה"ב.


עם השלמת העסקה סקייליין קבלה תשלום במזומן בסך של כ-4.2 מיליון דולר קנדי. יתרת התשלום בסך של כ-25.2 מיליון דולר קנדי (המהווה כ-60% מהיקף העסקה) תתפרס על פני 72 תשלומים קרן חודשיים (6 שנים) שווים בסך של 350 אלף דולר קנדי, וכן בסוף השנה השישית ישלם הרוכש כ-12.6 מיליון דולר קנדי (המהווה כ-30% מהיקף העסקה). סקייליין העמידה לרוכש הלוואה בגובה יתרת התמורה המובטחת בשעבוד מדרגה ראשונה על כל הנכס. כמו כן, בין הצדדים נקבע מנגנון להקדמת תשלומים לסקיילין, עם המכירה של יחידות דיור לצדדים שלישיים.
העסקה אינה כוללת מלאי קרקעות של 13 מיגרשים מפותחים לבנייה למגורים, כ-300 דונם שיעודם למרכז מיסחרי ושירותי דרך, חווה חקלאית בשטח של כ-1,100 דונם וכן את אוניית הקיטור ההיסטורית Keewatin הרשומים בדוחות החברה לפי שווי של 7.6 מליון דולר קנדי שיישארו בבעלות החברה.

יצויין, כי הנכס הנמכר נרכש על ידי החברה לפני קרוב לעשור תמורת סך של כ-7.1 מיליון דולר קנדי ומאז השקיעה החברה בפיתוח והשבחה סכום של כ-8.2 מיליון דולר קנדי, אשר תרמו לעליית ערך הנכס, כך שסך ההשקעה הכספית של החברה בנכס הסתכמה בכ-15.3 מיליון דולר קנדי. בדוחותיה הכספיים של החברה לרבעון הראשון 2017, הנכס נרשם לפי שווי של כ-39.1 מיליון דולר קנדי, כך שההכנסות ממכירתו הן פי שלוש מסך היקף ההשקעה המקורית.
כמו כן, משנת 2007 ועד היום נמכרו באתר 49 מגרשים נוספים שהניבו הכנסות של כ- 20 מיליון דולר קנדי ורווח גולמי של כ-9.6 מיליון דולר קנדי .

עם השלמת העסקה לא צופה החברה להכיר ברווח או הפסד חשבונאי מהותי בנוסף למימוש רווחי שערוך שהצטברו .

יחד עם העסקה הנוכחית, בשנתיים האחרונות סקייליין מימשה קרקעות בהיקף מצטבר של כ-72 מיליון דולר. כמו כן, החברה נמצאת בשלבי בנייה ומכירה מתקדמים של בניין LakeSide Lodge בן 162 דירות באתר הנופש Deerhurst ובניין Slopeside Lodge בן 44 דירות באתר הנופש .Horseshoe בגין שני הפרויקטים האלו סקייליין צפויה להכיר בשנתיים הקרובות בהכנסות בסך של כ-70 מיליון דולר קנדי וברווח גולמי בסך של כ-18 מיליון דולר קנדי. תזרימי המזומנים הצפוים מהקרקעות המכורות והפרויקטים בייזום יחד עם יתרות נזילות בסך של כ-46 מיליון דולר קנדי ורמת מינוף נמוכה של כ-21%, מספקים פלטפורמה נוחה להמשך צמיחה והרחבת פורטפוליו של הנכסים המניבים, בהתאם לאסטרטגיה הדפנסיבית הנוכחית של החברה.

חברת סקייליין השקעות הינה חברה קנדית המתמחה בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בקנדה ובארה"ב. לחברה אחזקות בשטחים מסחריים, במלונות ועתודות קרקע סמוכות לפיתוח בהיקף של כ- 3,300 יח"ד בשלושה מתחמים עיקריים. החברה נסחרת בבורסה בתל אביב (סימול: סקלן). בעלת השליטה בחברה הינה חברת מישורים, שבעלי השליטה בה הם גיל בלוטרייך ואלכס שניידר. מר בלייק ליון הינו מנכ"ל החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il