TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבעת אמון בחברת בוני התיכון


בוני התיכון
ביקושי יתר בהיקף של כ-142.5 מיליון שקל בהנפקת האג"ח; החברה גייסה כ-46 מיליון שקל בשלב המוסדי
חברת בוני התיכון השלימה היום (א') בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת איגרות החוב. בשלב המוסדי נרשמו ביקושי יתר בהיקף כולל של כ-142.5 מיליון ש"ח, גבוה ב פי-3 מהיקף הגיוס שתוכנן במקור. בשלב זה בחרה החברה לגייס כ-46 מיליון שקל. השלב הציבורי של ההנפקה צפוי להתקיים בימים הקרובים.

בוני התיכון ביצעה את הגיוס באמצעות הנפקת סדרת אג"ח חדשה (סדרה יג'). איגרות החוב המונפקות הינן שקליות ועומדות לפירעון מדורג בין השנים 2018-2020 ומח"מ הסדרה הינו כ-2.25 שנים. איגרות החוב מגובות בשעבוד ראשון של זכויות החברה במקרקעין בפרויקט תלפיות בדרך של רישום הערת אזהרה והתחייבות לרישום משכנתא עם רישום בית משותף. ריבית המקסימום שהוצעה למשקיעים בגין סדרה זו היא 5.6%, ובזכות ביקושי היתר שנרשמו נסגר השלב המוסדי בריבית נמוכה יותר של כ-4.4%.

את ההנפקה הוביל קונסורציום חתמים בראשות פועלים אי.בי.אי, רוסאריו קפיטל, אייפקס הנפקות ומנורה חיתום.

עד היום גייסה בוני התיכון אגרות חוב בהיקף של כ-716 מיליון שקל ע.נ, מתוכם כ-458 מיליון שקל כבר נפרעו. יתרת האג"ח שבמחזור הינה כ-258 מיליון שקל המגובים בעודפים בפרויקטים השונים.

דורון זנדר, סמנכ"ל הכספים של החברה: "ביקושי היתר שנרשמו בשלב המוסדי מבטאים הן את אמון המשקיעים בשוק ההון ביחס לפעולות שמבצעת החברה מזה זמן והן את שיתוף הפעולה לו זוכה החברה מצד אותם משקיעים."

חברת בוני התיכון, בבעלותו של עמי פרץ ובניהולו (82.98%), הוקמה בשנת 1983 ועוסקת בייזום, פיתוח שיווק וניהול פרויקטים למגורים, מגדלי יוקרה ומסחר בישראל. נכון למועד זה, החברה עוסקת בייזום, תכנון, בניה, מסירה ושיווק של כ-1,945 יחידות דיור בכ-9 פרויקטים שונים ברחבי הארץ. ייזום של כ-378 יח"ד ב-5 פרויקטים באזורי ביקוש בשלבים שונים של בניה, מסירה ושיווק. במסגרת פרויקטי "דיור למשתכן" - כ-637 יח"ד ב-3 פרויקטים בשלבים שונים של תכנון. במסגרת פרויקטי "פינוי בינוי" - הפקדה להתנגדויות בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה של מחוז ת"א של כ-930 יח"ד וכ-2,430 מ"ר לשטחי מסחר בקרית אונו. בנוסף בבעלותה מקרקעין להקמת יחידות נופש קו ראשון לים בנתניה. בעשור האחרון בנתה החברה ברחבי המדינה למעלה מ-4,000 יחידות דיור בפרויקטים שונים ברחבי הארץ בין השאר בערים כפר סבא, ירושלים, הוד השרון, רחובות, נתניה, חולון, בת ים ועוד. ליום 31.3.2017 סך מאזן הינו כ-683 מיליון שקל עם הון עצמי של כ-148.6 מיליון שקל, מהווה כ-22% מהמאזן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il