TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אופנהיימר: סייבר ארק – עדכון בעקבות אזהרה לרבעון השני 2017


אופנהיימר
משמרים את המלצת Outperform תוך הורדת מחיר היעד ל-51$
חברת סייבר ארק (CYBR) פרסמה בסוף השבוע שעבר אזהרת הכנסות ורווח לרבעון השני 2017. הנהלת החברה צופה כעת הכנסות בטווח 57-57.5 מיליון דולר, צמיחה שנתית של כ-13.5%, נמוך מהצפי המוקדם של כ- 61.5 מיליון דולר. הסיבה לאזהרה היא התארכות מחזורי סגירה של עסקאות גדולות באירופה, האחראית על כ-29% מסך ההכנסות, כאשר פעילות החברה בשאר האזורים (ארה"ב ואסיה פסיפיק) ממשיכה להפגין חוזקה. אנו מציינים כי סוגיית החולשה באירופה, אזור בו פועלת סייבר ארק בעיקר באמצעות מפיצים, עלתה כבר בפרסום דוחותיה הקודמים, ובכך מהווה נקודה חשובה לבחינת האסטרטגיה העתידית של הנהלת החברה. אנו משמרים את המלצתנו על Outperform, אך מורידים את מחיר היעד מ-60$ ל-51$ בהתאם להורדת תחזיותינו. סייבר ארק מפרסמת את דוחותיה ב-8 באוגוסט.

החולשה בפעילות סייבר ארק ממוקדת בסגמנט רשיונות תוכנה חדשים, הצפויים להסתכם הרבעון ב-30-30.5 מיליון דולר, ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ונמוך מתחזיתנו של כ- 35.8 מיליון דולר. החברה אינה מספקת בשלב זה תחזית לרווח הנקי, כאשר נמצאת עדיין בהערכות לגבי שיעור המס, אך מעריכה כי תזרים מזומנים מפעילות שוטפת יעמוד הרבעון על כ- 29 מיליון דולר, צמיחה של כ- 35% לעומת הרבעון המקביל, וקרוב לתחזיתנו של 30 מיליון דולר.

החולשה בתוצאות הרבעון השני 2017 מגיעה מאזורי אירופה, כאשר שאר האזורים הגיאוגרפיים ממשיכים להציג מומנטום חיובי וצמיחה גבוהה. סימני חולשה בשוק האירופאי בלטו כבר בתוצאות הרבעון הקודם, והובילו לשינויים במערך המכירות באזור. יחד עם זאת, המשך החולשה באזור מעלה סימני שאלה בנוגע לביקושים למוצרי PAM – Privileged Access management וצפוי להוביל לשינויים באסטרטגיית המכירות של החברה באזור, בו היא נשענת בעיקר על מפיצים.

בהתאם לתחזית החברה, אנו מורידים את תחזיותינו לשנים 2017-2019. בשנה הנוכחית אנו צופים הכנסות של 252 מיליון דולר (צמיחה שנתית של 17%) עם רווח נקי של 1.01$ למניה, בשנת 2018 – הכנסות של 291 מיליון דולר (צמיחה של 15%) עם רווח של 1.21$ למניה, ואילו ב-2019 מעריכים הכנסות של 326 מיליון דולר עם רווח של 1.44$ למניה.

למרות האכזבה בתוצאות שני הרבעונים האחרונים, אנו ממשיכים להאמין בפוטנציאל עתידי גדול של שוק ה-PAM בו פועלת סייבר ארק, אם כי מידת המורכבות הגבוהה ביישום פתרונותיה עלולה להוביל למחזורי מכירה ארוכים ובכך ליצור תנודתיות בפעילות החברה בטווח הקצר. אנו משמרים את המלצת Outperform על מניית CYBR, תוך הורדת מחיר היעד ל-51$, בהתבסס על מכפיל מכירות של 4.8 לתחזית 2019, בהתאם לממוצע במגזר אבטחת מידע.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il