TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיוה ממנה את רן סופר, לשעבר בכיר בברודקום, לסמנכ"ל שיווק ופיתוח ארגוני


רן סופר
סופר הוא בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בתעשיית השבבים, ומילא תפקידי ניהול בכירים בסטארט-אפים ובחברות מובילות

ספקית טכנולוגיות העיבוד והקישוריות סיוה (נאסד"ק: CEVA) הודיעה היום על מינויו של רן סופר לתפקיד סמנכ"ל שיווק ופיתוח ארגוני. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על אסטרטגיית הצמיחה של החברה, כולל מיזוגים ורכישות.
סופר הוא בעל יותר מ-20 שנות ניסיון בתעשיית השבבים, ומילא תפקידי ניהול בכירים בסטארט-אפים ובחברות מובילות. בתפקידו האחרון שימש כמנהל חטיבת המיקרוגל בברודקום, לאחר שרכשה את פרוביג'נט ב-2011, בה שימש כסמנכ"ל שיווק וניהול מוצרים.
לפני כן שימש סופר כמנהל מוצרים במטאלינק ובתפקידי הנדסה וניהול שונים במוטורולה, רדוקס ו-ECI. סופר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים, ותואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון.
מנכ"ל סיוה, גדעון ורטהייזר, אמר: "אנו מקדמים בברכה את רן לצוות הניהולי של סיוה. ניסיונו הנרחב בתעשייה וראייתו האסטרטגית יסייעו לנו למנף את פעילותנו המוצלחת להרחבת בסיס הלקוחות, השווקים בהם אנו פועלים וסל המוצרים שלנו".
רן סופר הוסיף: "כמי שעבד עם סיוה כלקוחה, אני נרגש להצטרף לצוות המוביל של חברת טכנולוגיה כה חדשנית. ראיתי את סיוה מתפתחת לחברה מובילה במגוון טכנולוגיות עיבוד מתקדמות, ואני מצפה לסייע להמשך ההתרחבות והגיוון בפעילותה".
סיוה (CEVA)
סיוה מספקת טכנולוגיות עיבוד מתקדמות המשולבות בשבבים המיועדים לשווקי הסלולר, האלקטרוניקה, הרכב, והאינטרנט-של-הדברים (IoT). הטכנולוגיות של החברה הן בתחומי התקשורת והתשתית הסלולרית (דור 4, 4.5 ו-5), הראייה המלאכותית, הלמידה העמוקה, האודיו, יישומי הפעלה קוליים, קישוריות Wi-Fi ובלוטות', ואחסון נתונים.
הטכנולוגיות של סיוה משולבות בסמארטפונים ובמוצרי IoT של יצרנים ומותגים מובילים, לצד יצרניות צעירות המעוניינות לזרז פיתוח מוצרים חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il