TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שיסיידו תספק לצרכניות מייקאפ בהתאמה אישית אחרי רכישת מצ'קו


האפליקציה של מצ'קו
שיסיידו רוכשת את חברת ההזנק האמריקנית מצ'קו, באמצעות המטה האזורי שלה, Shiseido Americas
• אפליקציית הקוסמטיקה זוכת הפרסים מעצימה את הצרכניות באמצעות התאמה אישית
• יוצרת הזדמנות לנצל את פלטפורמת הטכנולוגיה וכלי התובנות הדיגיטליים של מצ'קו בתיק של שיסיידו
חברת שיסיידו בע"מ ("שיסיידו") הודיעה היום שהמטה האזורי וחברת הבת המאוחדת שלה Shiseido Americas Corporation (דלאוור, ארה"ב; "SAC") רכשה את מצ'קו (MATCHCo, קליפורניה, ארה"ב), חברה בבעלות פרטית שמשתמשת בטכנולוגיה מהפכנית וכלים דיגיטליים חדשניים כדי לספק לצרכניות מייקאפ (פאונדיישן) בהתאמה אישית במידה הנכונה.
הסינרגיה של הכלים הדיגיטליים החדשניים של מצ'קו ויכולת המו"פ של קבוצת שיסיידו תעזור לחזק מודל עסקי שלוכד מגמה צרכנית חשובה: התאמה אישית של קוסמטיקה.
אודות מצ'קו
מצ'קו, שהוקמה ב-2013 על ידי מומחי ההתאמה האישית והטכנולוגיה דייב גרוס ואנדי האוול ומגובה על ידי טכנולוגיה פטנטית, מאפשרת ללקוחות לסרוק את גווני העור הייחודיים שלהן באמצעות אפליקציית הסלולר שלה ומשתמשת בנתונים שנאספו כדי לערבב לכל צרכנית באופן פרטני מייקאפ מותאם אישית עם התאמה מושלמת. האפליקציה של מצ'קו מופצת כעת דרך חנות האפליקציות של אפל והוצגה בתור "האפליקציה החדשה הטובה ביותר" ו-"הטובה ביותר של נובמבר" כשהושקה בנובמבר 2015. מאז היא קיבלה גם פרסים כקוסמטיקה פורצת דרך מ-Teen Vogue, Good Housekeeping ואחרים.
מצ'קו תישאר בקליפורניה - צוות ההנדסה בפאלו אלטו ומרכז השיווק והתפעול בסנטה מוניקה - ותהפוך לחלק ממרכז המצוינות באיפור הגלובלי של שיסיידו, שנמצא בניו יורק ומנוהל על ידי ג'יל סקאלמנדר.
השקה של מודל צמיחה מותאם אישית, דיגיטלי, ישר לצרכן
התוצאה של הפעילות המשולבת של מצ'קו וקבוצת שיסיידו תהיה השקה ושיפור של מודל עסקי שמגיב במהירות לשינויים בצורכי הלקוחות ולשוק שצומח במהירות.
התוצאות המצופות הן:
• הגברת ההתמקדות במוצרי קוסמטיקה מותאמים אישית
• קידום טכנולוגיות דיגיטליות שמיועדות למדידה וניתוח של העור של הצרכנים
• הרחבת השיווק הישיר
• שיפור השיווק לצרכנים על ידי איסוף תובנות באמצעות קשר ישיר.
שיסיידו כבר נוקטת בצעדים לחיזוק מרכזי המצוינות שלה בטיפוח העור, איפור, בשמים ודיגיטל. שיתוף פעולה בין מרכזי המצוינות האלה ייקח את המודל הזה מעבר לקטגוריה הראשונה שלו, מייקאפ לעור, ויניע עוד את הגדלת העסק.
דברים שאמר מנכ"ל שיסיידו מסהיקו אואוטני: "אנחנו שמחים לקדם בברכה את מצ'קו, חברה שיש לה טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות, לקבוצה שלנו. יצירת חידושים היא תחום של התמקדות אסטרטגית מיוחדת בקבוצת שיסיידו, ואנחנו מצפים להציע יותר ערך ייחודי לצרכנים ברחבי העולם. זה יתאפשר עכשיו באמצעות חדשנות מואצת בכלים הדיגיטליים והמוצרים המותאמים אישית שמתפתחים מהר".
דברים שאמר מנכ"ל SAC מרק ריי: "מצ'קו היא באמת חברה ייחודית עם פלטפורמה טכנולוגית, אסטרטגיית הגעה לשוק וגישה למעורבות עם הצרכנים שגורמות לשינוי. אנחנו מאוד נלהבים לנצל את הטכנולוגיה והכלים שלה בתיק המותגים של שיסיידו ולהמשיך להתבסס על החדשנות שלה".
דברים שאמרו מייסדי מצ'קו: דייב גרוס, מייסד ומנהל עסקים ראשי של מצ'קו: "שיסיידו היא הפלטפורמה המושלמת להגדלת היצע המוצרים שלנו והרחבת הטכנולוגיה שלנו. לכבוד הוא לנו להצטרף לארגון שיש לו כזאת מסורת עשירה של חדשנות. אנחנו מצפים לעבודה עם עמיתינו החדשים במתן מענה לצרכים הפרטניים של כל לקוחה ולקוחה באופן שמעולם לא היה אפשרי בעבר".
אנדי האוול, מייסד ומנהל אסטרטגיות ראשי של מצ'קו: "היום לקוחת מצ'קו שלנו חווה את המייקאפ שהוכן אישית בשבילה כדי להתאים לגוון העור שלה בנוחות מהטלפון שלה, אבל זאת רק ההתחלה. כחלק ממרכז המצוינות, אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה עם המותגים בתיק הגלובלי של שיסיידו כדי להנהיג עידן חדש של התאמה אישית, בינה מלאכותית ליופי".
אודות חברת שיסיידו בע"מ
שיסיידו הוקמה ב-1872 כבית המרקחת בסגנון מערבי הראשון ביפן. העסק התפתח בהדרגה לחברת קוסמטיקה, שמציעה לאנשים את הטכנולוגיה הכי מתקדמת והאסתטיקה הכי מובחרת שיש במזרח או במערב. השם שיסיידו, שידוע כיום בכל העולם כחברת הקוסמטיקה הראשונה במעלה עם שורשים ביפן, הפך למייצג של הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם באיכות. המבחר הגלובלי של טיפוח העור, איפור ובשמים של שיסיידו כולל קטגוריה עתירת ביצועים של מוצרי טיפוח עור מיוחדים ומוצרי הבהרה. שיסיידו גם מציעה קו מוצרי טיפוח הגוף, הגנה מפני השמש וטיפוח העור לגברים. מאוד מודרניים וחדשניים אחרי יותר מ-140 שנה בעסק, המותגים של קבוצת שיסיידו נמכרים עכשיו ביותר מ-120 מדינות ואזורים. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר http://group.shiseido.com/.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il