TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אמזון חתמה הסכם עם קורנית דיגיטל


גבי זליגסון מנכ"ל קורנית דיגיטל
אמזון תוכל לרכוש 8% ממניות קורנית דיגיטל לפי מחיר של 13.03$

אמזון העולמית וקורנית דיגיטל חותמות על הסכם שיתוף פעולה רב שנתי

במסגרת ההסכם קורנית תספק מספר גדול של מערכות דפוס דיגיטלי לאתרי אמזון

ההסכם מאפשר לאמזון לרכוש עד 8% מניות קורנית לפי מחיר של 13.03$ כפונקציה של רכישות בהיקף של 150 מיליון דולר על פני חמש שנים

אשתקד בחרה אמזון והחלה להצטייד במספר רב של מערכות ההדפסה הדיגיטלית של קורנית לצורך ייצור ביגוד מעוצב לפי דרישה

חברת קורנית דיגיטל (NASDAQ: KRNT), מובילה עולמית בייצור מכונות להדפסה דיגיטלית על גבי טקסטיל, וענקית הקמעונאות האמריקנית, חברת אמזון (NASDAQ: AMZNׂ) מהדקות את שיתוף הפעולה ביניהן.

על פי הסכם שנחתם בין שתי החברות, קורנית תספק מספר רב של מערכות דפוס, דיו ושרותי תמיכה במסגרת תכנית Merch By Amazon המתמקדת בהדפסה בהתאמה אישית של עיצובים על פי דרישה. שוק רכישת ביגוד אונליין צומח בקצב גבוה של כ-20% בשנה ואמזון קיבלה זה מכבר החלטה אסטרטגית לשחק תפקיד משמעותי בשוק זה. מערכות קורנית מותקנות באתרי אמזון מזה שנה ופועלות שבעה ימים בשבוע 24 שעות ביממה.

על פי ההסכם, לאמזון יוקצו אופציות באמצעותן תוכל לרכוש עד 2.93 מיליון מניות של קורנית במהלך 5 שנים, וזאת לפי מחיר מימוש של 13.05 דולר למניה, המשקף את המחיר הממוצע של מניית קורנית ב-30 ימי המסחר שקדמו לחתימת ההסכם. קצב מימוש האופציות שיינתנו לאמזון יהיה תלוי בקצב רכישת המוצרים והשירותים על ידי אמזון מידי קורנית, שיכול להגיע למאה וחמשים מיליון דולר.

כזכור, בינואר 2016 הודיעה קורנית על שיתוף פעולה ראשון עם אמזון. באותו המועד הודיעה החברה, כי מערכת הדגל שלה מסוג Avalanche 1000 נבחרה לייצור לפי דרישה של ביגוד בעיצובים מותאמים אישית, במסגרת התכנית שהושקה לאחרונה ע"י ענקית המסחר המקוון, אמזון, הקרויה Merch by Amazon. במהלך 2016 הצטייד המפעל, באמצעותו מייצרת אמזון, במספר רב של מערכות Avalanche 1000 של קורנית על מנת לתמוך בצמיחה המהירה שממנה נהנית אמזון מאז החלה לספק את השירות החדש של אספקת ביגוד מעוצב על פי התאמה אישית.

עתה מודיעה קורנית, במקביל להסכם ההשקעה, כי אמזון רוכשת מקורנית מערכות הדפסה נוספות לתמיכה בהרחבת היקפי הייצור במסגרת תכנית ה-Merch האמורה של אמזון. התכנית מאפשרת למעצבים עצמאיים לספק הזמנות מותאמות אישית, ולהגדיל כך את הכנסותיהם ממכירת חולצות T מעוצבות.

יצוין, כי היקף המכירות של שוק ההלבשה המקוון בארה"ב הגיע בשנת 2015 לכ-90 מיליארד דולר, נתון המשקף צמיחה שנתית של כ-20% לעומת שנת 2014. שוק ההלבשה המקוונת נמצא בתהליך של מעבר לסדרות קצרות על פי דרישה, המעוצבות על פי דרישות הלקוחות, וקורנית מספקת פתרון מלא, המתאפיין ביעילות ובמהירות ביצוע גבוהים מאד לתחום זה.

גבי זליגסון, מנכ"ל קורנית דיגיטל, אמר: "אנו נרגשים על כך שנבחרנו כספק פתרונות ההלבשה המודפסים של אמזון, ואנו מצפים לפוטנציאל הרב שעשוי לנבוע משיתוף פעולה זה. קורנית דיגיטל היא השחקנית המובילה בשוק הדפסת ההלבשה המקוונת המותאמת אישית, ואנו מאמינים שהחלטת אמזון לבחור בנו היא עדות מצוינת לכך. אנו מחויבים לחלוטין להצלחת עסקינו המשותפים עם אמזון, ומחויבים כמובן גם לקהל לקוחותינו לשמור על מעמדנו המוביל בשוק ולהמשיך ולספק להם את הפתרונות המתקדמים והיעילים ביותר".

מיגל רוקה, דירקטור אמזון האחראי על תכנית ה-Merch, ציין: "הביקושים לחולצותT מעוצבות, המוצעות במסגרת תכנית ה-Merch של אמזון ממשיכים לצמוח בקצב מהיר, ויותר ויותר מפתחים ויצרני תוכן עיצובי מצטרפים אל השירות שלנו מדי יום. היכולת של קורנית לספק פתרונות ותמיכה הפוגשים את האיכות הגבוהה ואת ההיקפים הגדולים של הייצור הנדרשים לנו, יסייעו לנו להמשיך ולהרחיב את קיבולת הייצור ולעמוד בדרישות האיכות הגבוהות אליהן אנו מחויבים".

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום מוצע המתמצת את עיקרי ההודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין ההודעה בשפה האנגלית לתרגום ההודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR.

אודות קורנית דיגיטל
קורנית דיגיטל הינה חברה פורצת דרך המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2003, מונה כ 388 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק בארה״ב תחת הסימבול KRNT בניהולו של גבי זליגסון המכהן כמנכ״ל החברה. לחברה משרדים בארה"ב, אסיה, אירופה וישראל המפעילים רשת תפעול ותמיכה רחבה לכל רחבי העולם. עם בסיס לקוחות של למעלה מאלף בכל העולם, קורנית מחויבת לספק ללקוחותיה טכנולוגיה פורצת דרך המבטיחה תוצאות איכותיות וחדשניות עם רווחיות גבוהה. בנוסף, קורנית היא החברה הראשונה בעולם אשר פיתחה את הדיו הלבן לדפוס הדיגיטאלי על טקסטיל המאפשר הדפסה דיגיטאלית גם על בגדים כהים והראשונה שהביאה את הדפוס הדיגיטלי לשוק הטקסטיל. יחד עם שורת מוצרי הדיו אשר פותחו באופן בלעדי לתעשיית הדפוס על טקסטיל ופתרונות הכימיה הייחודיים לאפליקציות הדפוס הדיגיטאלי על ביגוד, קורנית דיגיטל מציעה לדפסים ברחבי העולם הזדמנויות עסקיות חדשות ומבטיחות. למידע נוסף היכנסו לאתר האינטרנט: www.kornit.com/ir



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il