TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

One1 תפיץ את פתרונות LivePerson בישראל


החברות חתמו על הסכם לשלוש שנים, במהלכן תפעל קבוצת One1 לשיווק, מכירה, יישום, הדרכה, תמיכה והטמעה של פתרונות LivePerson בקרב ארגונים מובילים בישראל
קבוצת One1 חתמה על הסכם הפצה עם LivePerson האמריקאית. במסגרת ההסכם שנחתם לתקופה של שלוש שנים, תפעל קבוצת One1 לשיווק, מכירה, יישום, הדרכה, תמיכה והטמעה של פתרונות LivePerson בקרב הארגונים המובילים בישראל.
LivePerson היא אחת החברות המובילות כיום בשוק בפיתוח פתרונות מתקדמים לניהול קשר דיגיטלי רב-ערוצי בין חברות ללקוחות. פתרונות LivePerson לחברות כוללים פלטפורמה מקיפה לתקשורת דיגיטלית רב-ערוצית בין הלקוח למוקד השירות (Messaging, Chat, SMS, Facebook ועוד), יכולת לגלישה משותפת (co-browsing), מערכת לניטור וניתוח טקסטים והמרתם לתובנות עסקיות ועוד. קבוצת One1 תפעל לשיווק והפצת הפתרונות לארגוני אנטרפרייז בעלי גופי שירות ותמיכה גדולים, כגון חברות המגזר הפיננסי, חברות תקשורת, קמעונאות, מגזר ציבורי ועוד.
גילי שלזינגר, סמנכ"לית שיווק בקבוצת One1: "הסכם ההפצה עם LivePerson משלים את הפורטפוליו של One1 לעולם הדיגיטל. מהפיכת הדיגיטל דורשת מארגונים מהירות תגובה ומיקוד בחוויית הלקוח, ו-LivePerson נותנת מענה לצורך הזה בדיוק באמצעות הפלטפורמה המתקדמת LiveEngage, המאפשרת לנהל אלפי שיחות בערוצים השונים תוך יצירת קשרים משמעותיים עם הלקוחות. הפלטפורמה מייעלת את מערך השירות והמכירות של ארגונים באמצעים דיגיטליים בעזרת תקשורת חכמה ומאובטחת, ועושה זאת ביישום מהיר ופתרון מבוסס ענן. בעזרת הפתרונות של לייבפרסון, One1 תסייע לארגונים בישראל לספק מענה מהיר ואיכותי יותר לכל לקוח, לחסוך בעלויות, להעלות את נתוני המכירות ולחזק את שביעות רצון הלקוחות ונאמנותם למותג".
ערן ואנונו, CTO ומנכ"ל לייבפרסון ישראל: "אנחנו חיים ונושמים דיגיטל. LivePerson היא חלוצת SaaS בתקשורת דיגיטלית כבר למעלה מ-20 שנה. המשימה שלנו מהיום הראשון היא לספק קשר ישיר, בזמן אמת, בעל ערך בין לקוחות לחברות. יתרונות אלו מקנים לנו עמדה ייחודית ורבת עוצמה בהובלת השוק הדיגיטלי גם בשנים הבאות.
אנו שמחים לשתף פעולה עם קבוצת One1. אנו רואים חשיבות בהרחבת הפעילות שלנו בישראל ומאמינים שההיכרות של One1 עם השוק המקומי תסייע לנו להרחיב ולבסס את פעילותנו העסקית בארץ, וזאת לצד מרכז הפיתוח הבינלאומי שלנו הפועל ברעננה".





אודות קבוצת One1
One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה- IT המובילות בישראל, בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות. החברה מעסיקה כ-3,500 עובדים מקצועיים בארץ ובחו"ל ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ ליותר מ- 2,000 לקוחות במגזרי הטלקום, תעשיה, היי-טק, בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. מניית One1 נכללת במדד ת"א יתר 50 והכנסותיה השנתיות הן כמיליארד שקל. מנכ"ל קבוצת 1One הוא שי אוזון.
אודות LivePerson
לייבפרסון (LivePerson) היא חברה מובילה בעולם לפתרונות תקשורת דיגיטליים ומי שמניעה את השינוי והמעבר מערוץ התקשורת הקולי לקשר דיגיטלי משמעותי בין לקוחות לחברות. לייבפרסון פיתחה את פלטפורמת LiveEngage המתקדמת המשרתת כיום למעלה מ- 18,000 לקוחות ברחבי העולם ובה מתנהלות למעלה מ-27 מיליון אינטראקציות עם לקוחות בחודש בזמן אמת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il