TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פריצה לאתר אחסון ישראלי חושפת את בסיסי הנתונים של עשרות חברות ישראליות


אנשי המודיעין של חברת White-Hat, אשר מנטרים את מרחב הרשת באופן קבוע לצורכי מודיעין סייבר, עדכנו במיידי את הגורמים הרלוונטיים.
בשעות האחרונות זיהו אנשי המודיעין של חברת מודיעין הסייבר White-Hat כי קבוצת anonghost פרסמה את פרטי ההזדהות של חברת אחסון האתרים w3bin אשר השרת שלה הותקף ואתרים המאוחסנים בו נמצאים בסכנה מיידית. התקיפה מאפשרת מחיקה, שינוי, השחתה או כל דבר אחר שעולה על דעתם של התוקפים.

בין עשרות האתרים הישראלים שאתריהם חשופים בעקבות הפריצה: רשת בתי הקפה רולדין, מלון בראון, Xbonus, מרכז הירידים תל אביב, עמותת "לילך" ותיאטרון פסיק מירושלים.

yozma.biz, lilach.net, sterncohen.co.il, xbonus.co.il, ashkelonline.co.il, olamot.org.il, psik.org.il, roladin.co.il, uzan.co.il, at-management.co.il, fairs.co.il ועוד.

White-Hat (קיימת משנת 2012) היא חברת ייעוץ סייבר גלובלית המעניקה שירותים בהתאמה לצורכי הלקוחות במגזרים - עיסקי, ביטחוני וממשלתי. החברה מעסיקה האקרים מומחים יוצאי יחידות טכנולוגיות ו-HLS, "עכבישי רשת", הפועלים באופן פרואקטיבי ממוקד משימה, כדי לתת מענה לאיומי הסייבר בהווה ולצפות את איומי המחר באמצעות חיפוש מתמיד ברשת. White-Hat מאבטחת את הרשת של לקוחותיה על ידי תקיפתה, זיהוי פרצות ואיומים וניצולן להוצאת מידע. זאת, בדומה להאקרים זדוניים, אך בהרשאת הלקוח בלבד וללא כל פגיעה במערכות הארגון וניצול המידע לרעה. White-Hat מספקת ללקוח בסיום עבודתה דו"ח מקיף הממפה את הפרצות בארגון ואשר על בסיסו יוכל לשפר את אבטחת הרשת ולמנוע התקפות עתידיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il