TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמינריו משתפת פעולה עם MongoDB


כדי להתמודד עם אתגרים של עולם ה-On-demand מכריזה על שותפות MongoDB Enterprise Certified Solution
קמינריו (Kaminario) הישראלית, חברת אחסון all-flash המובילה, הודיעה כי היא הוסמכה כשותפת פתרונות ארגוניים של חברת MongoDB – MongoDB Enterprise Certified Solutions Partner.
MongoDB הוא מסד הנתונים הלא-יחסי non-relational)) הפופולרי ביותר בעולם, ושיתוף פעולה זה יאפשר ללקוחות למנף תשתית משולבת רבת עוצמה לניהול נתונים ואחסון all-flash כדי להעצים את עולם ה- On-demand (על פי דרישה) של היום, ולהרחיב יישומים ארגוניים בקלות וביעילות כספית רבה ככל שהעסק שלהם גדל.
"בעידן דיגיטלי זה, יישומים ארגוניים - מקניות באינטרנט עד גילוי תרופות חדשות - צריכים להסתמך על פלטפורמות טכנולוגיות עתירות ביצועים, עם גישה כמעט מידית למידע", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. "שותפות זו תסייע לארגונים לשלב את פתרון האחסון all-flash שלנו עם תשתית של MongoDB עבור יישומים מודרניים, כדי לשפר את הגמישות העסקית ולשפר רווחיות".
"עם מבול הנתונים שנמשך, לקוחותינו דורשים פתרונות אחסון שיכולים לגדול, ולתמוך בעומסי עבודה מרובים", אמר אלן קאברה, סגן נשיא לשותפים ב- MongoDB. "השותפות בין MongoDB וקמינריו תאפשר ללקוחותינו לנצל את יכולת Kaminario K2 כדי לספק ביצועים הניתנים לחיזוי, סקלאביליות וחסכון כספי, תוך קיצור זמן תגובה של טרנזקציות".
Payoneer, חברת תשלומים בינלאומית מובילה לתחום ה- B2B, חוותה צמיחה מהירה והייתה זקוקה לתשתית אחסון שתוכל להתרחב על פי דרישה, להגדיל קיבולת בלי לשבש השירות ללקוחותיה. Payoneer בחרה באחסון Kaminario K2 all-flash לניהול הצמיחה שלה, ובתשתיות MongoDB.
"כחברה המעבדת יותר מ- 200,000 קריאות API (ממשק תכנות יישומים) מדי יום, ומיליוני יישומי חשבונות בשנה, קריטי מבחינתנו לעבוד עם חברה אשר יכולה לתמוך בקיבולת עצומה זאת והגידול העתידי הצפוי", אמר ירון וייס, סגן נשיא לפעילויות IT ואבטחה תאגידית ב- Payoneer. "חיפשנו פלטפורמת אחסון all-flash שתוכל לספק ביצועי עומסי עבודה מעורבים עבור בינה עסקית (BI), עיבוד טרנזקציות ועומסי עבודה NoSQL, ובחרנו בקמינריו כדי לתמוך באסטרטגיית מרכז הנתונים שלנו. אנחנו באמת מעריכים את מודל הסקלאביליות של קמינריו, איתו נוכל להגדיל קיבולת תוך הבטחה עקבית של שיהוי (latency) של פחות מ- 1 מילי שנייה, בלי צורך לבצע אי-פעם שדרוג מסיבי".
MongoDB הוא מסד הנתונים הלא-יחסי non-relational)) הפופולרי ביותר בעולם. זו התוכנה היחידה שמשלבת את הטוב ביותר של מסדי נתונים מסורתיים עם הגמישות, הגודל והביצועים של מסדי נתונים שאינם יחסיים. קמינריו מסתמכת על MongoDB כדי לספק אפשרות נוספת עבור משווקים ו- VARs (משווקים מוסיפי ערך) כדי לגדול ולהרחיב את עסקיהם.


מערך אחסוןall-flash הייחודי של קמינריו מאפשר לארגונים להצליח בעולם ה- On-demand של היום, ומכין, אותם לטפל בצורה חלקה בחידושים של מחר. רק Kaminario K2 מספק את הזריזות, סקלאביליות, ביצועים וחסכון כספי הדרושים למרכז נתונים כדי להתמודד עם העולם הדינמי של היום, ולספק גישה בזמן אמת לנתונים - בכל מקום ובכל זמן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il