TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מוצרי הרדאר של ראדא נבחרו על ידי לקוח באסיה להגנה מפני מל"טים


עסקה בהיקף משמעותי וחשיבות אסטרטגית לראדא
ראדא תעשיות אלקטרוניקה בע"מ (NASDAQ: RADA), מודיעה כי אפליקצית מכ"ם להגנה אווירית RPS-42, המבוססת על המכ"מ הרב משימתי (MHR) מתוצרתה, יסופקו ללקוח מתקדם באסיה. המערכות של ראדא יאפשרו למערכות ההגנה האווירית של הלקוח יכולות גילוי מתקדמות וזיהוי של כלי טיס בלתי מאוישים (UAV). מערכות ה- RPS-42 יותקנו באתרים קבועים ועל רכבים טקטיים.

מדובר על עסקה בהיקף משמעותי וחשיבות אסטרטגית לראדא. ההזמנה צפויה להתקבל במהלך הרבעון השלישי של 2016 ולהסתיים באמצע 2017. העסקה צפויה לתרום להכנסותיה של ראדא כמה מיליוני דולרים במהלך 2016 ו-2017.

הלקוח בחר במערכת המכ"מ RPS-42 של ראדא, לאחר שביצע בחינה יסודית ומקיפה, בסביבה המבצעית בארצו. במהלך התהליך נבדקה מערכת ה- RPS-42 בהשוואה למספר מערכות מכ"מ מתחרות.

פלטפורמת הרדאר MHR, אשר מהווה את לב המערכת, פועלת בתחום S, מבוססת תוכנה, וכוללת טכנולוגית מערך סריקה אלקטרונית אקטיבית (AESA). למערכת יכולות עיצוב אלומה מתוחכמות ויכולות עיבוד אות מתקדמות. כמו כן, למערכת יכולת לפעול במספר אופני פעולה על פלטפורמת מכ"מ אחת והיא מספקת ביצועים גבוהים בעלות משתלמת. זוהי מערכת קומפקטית וניידת, המאפשרת פתרונות גילוי ועקיבה טקטיים להגנת כוחות וגבולות מפני איומים כמו רקטות ופצצות מרגמה, כלי טיס בלתי מאוישים, מטרות קרקע נעות, מעקב אווירי ועוד.

צבי אלון, מנכ"ל ראדא, אמר: "הבחירה של לקוח מתקדם כגון זה בראדא מהווה עבורנו אבן דרך משמעותית. העסקה חשובה בעבורנו לא רק בגלל ההיקף שלה, אלא גם בגלל ההיבט האסטרטגי שלה. העסקה פותחת בעבורנו הזדמנויות נוספות רבות ברחבי העולם למערכות מסוג זה, בעולם בו כלי טיס בלתי מאוישים (UAV) הופכים לנפוצים יותר. עסקה זו מהווה עדות ליתרונות ביצועי המכ"מ שלנו ביישומי חיפוש אווירי מאלו של המתחרים, ומאפשרת יחס ביצועים למחיר מהמובילים בשוק. אנו גאים להיות היצרן שנבחר בידי מערך הגנה אווירית גדול ומודרני לתוכנית כה משמעותית וחשובה, ואנו מאמינים כי עסקה זו תוביל להזדמנויות נוספות בעבורנו אצל הלקוח הזה ובמדינות אחרות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il