TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'וי גלובל מודיעה על הסכם לרכישתה על ידי קומטסו תמורת 3.7 מיליארד דולר בעסקה שכולה מזומנים


מעניקה לבעלי המניות של ג'וי גלובל פרמיה שכולה במזומן
קומטסו מחויבת לצמיחה של ג'וי גלובל בטווח הארוך, והיא תפעל כחברת בת נפרדת של קומטסו

ג'וי גלובל, מובילה כלל עולמית בפתרונות כרייה עתירי תפוקה, הודיעה היום שמועצת המנהלים שלה אישרה פה אחד הסכם מיזוג סופי שבמסגרתו Komatsu America Corp., חברת בת של Komatsu Ltd. (TYO: 6301) ("קומטסו"), תרכוש את ג'וי גלובל בעסקה ששווייה בערך 3.7 מיליארד דולר, כולל החובות שלא נפרעו של ג'וי גלובל. לפי תנאי החוזה, בעלי המניות של ג'וי גלובל יקבלו $28.30 למניה במזומן תמורת כל מניה רגילה מונפקת שבבעלותם, סכום המהווה פרמיה של 48% יחסית למחיר הסגירה הממוצע המשוקלל לפי נפח המסחר של המניה הרגילה של ג'וי גלובל ב-90 הימים שלפני ה-21 ביולי 2016 ופרמיה של 41% יחסית למחיר הסגירה הממוצע המשוקלל לפי נפח המסחר של המניה הרגילה של ג'וי גלובל ב-60 הימים הקודמים.

קומטסו מתכוונת להפעיל את ג'וי גלובל כחברת בת נפרדת של קומטסו ולשמור על החוזק של שמות המותג של ג'וי גלובל. החברות יתאימו את הארגון והתפעול לתמיכת לקוחות אופטימלית מהמטה של ג'וי גלובל במילווקי, וויסקונסין. המוצרים והשירותים של קומטסו וג'וי גלובל מאוד משלימים והארגון המשולב ימשיך להתמקד בשיפור עלויות הבטיחות, התפוקה ומחזור החיים של הלקוחות. קומטסו מתכוונת לנצל את הטכנולוגיות המובילות של שתי החברות כדי לפתח חידושים במוצרים והשירותים כדי להגביר את הבטיחות והתפוקה במכרות. בנוסף, החברות משתמשות באסטרטגיות משלימות ומחויבות למודל שירות משולב של מכירות ושירותים ישירים.

"זאת עסקה משכנעת שמעניקה ערך ניכר ובטוח לבעלי המניות שלנו וגם מרחיבה אפשרויות עבור הלקוחות והעובדים שלנו בעתיד", אמר טד דוהני, הנשיא ומנהל העסקים הראשי של ג'וי גלובל. "אנחנו מאמינים שזאת השותפות הנכונה כדי לענות על הצרכים המתפתחים של לקוחותינו תוך הגדלת יכולתנו להוביל את ענף הכרייה באמצעות טכנולוגיות משנות מצב ומוצרים הטובים מסוגם. כשקיבלה את ההחלטה, מועצת המנהלים של ג'וי גלובל הביאה בחשבון את תנאי השוק המאתגרים שלדעת החברה כנראה יתמידו. ענף הכרייה ממשיך להתמודד עם גורמי נגד מחזוריים כגון עודף היצע של סחורות וקיטון בביקוש מצד משתמשי הקצה שגורמים לצמצום תזרימי המזומנים אצל רוב החברות המפיקות, ויוצרים סביבה שנעשית יותר ויותר קשה. אנחנו גם רואים שינויים מבניים בענף הפחם בארה"ב ובסין".

"החברות שלנו חולקות תרבויות וערכים דומים", המשיך דוהני, "ואנחנו מצפים שרבים מעובדי ג'וי גלובל ייהנו מהזדמנויות קריירה מלהיבות כחלק מחברה יותר גדולה ומגוונת. בשם מועצת המנהלים וההנהלה של ג'וי גלובל, אנחנו מודים לעובדינו המסורים על העבודה הקשה הממושכת והמחויבות לפתור את האתגרים הקשים ביותר בכרייה".

תנאי סגירה
העסקה כפופה לתנאי סגירה מקובלים, כולל אישור על ידי בעלי המניות של ג'וי גלובל, פקיעת או תום תקופת ההמתנה שחלה לפי חוק שיפור ההגבלים העסקיים הארט- סקוט- רודינו של ארה"ב ואישורי רגולטורים בתחומי שיפוט מסוימים אחרים. העסקה צפויה להיסגר עד אמצע 2017.

העסקה לא כפופה לתנאי מימון כלשהם. לקומטסו היו נכסים בסך כולל של 2,614 מיליארד ין (25 מיליארד דולר) והון עצמי כולל של 1517 מיליארד ין (14 מיליארד דולר) נכון ל-31 במרץ 2016, עם דירוג אשראי A של S&P ו-A2 של מודי'ס.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il