TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרון הנגשת האתרים Make Sense נבחר כפתרון הנגישות עבור אתרי האינטרנט שפותחו ע"י ממשל זמין


חברת DoubleDu, היא חברת סטארט-אפ בבעלות משותפת של היזם הסדרתי דוד אדי, ודודי אליאב, טכנולוג מומחה בעל עשרות שנים של ניסיון בתחום ה-אינטרנט, המובייל וההנגשה.
פתרון הנגשת האתרים Make Sense, אשר פותח על ידי חברת DoubleDu הישראלית, נבחר כפתרון התשתית המרכזי שינגיש את אתרי אינטרנט שפותחו ומתופעלים ע"י ממשל זמין בהתאם לדרישות חוק הנגישות. בין האתרים שהונגשו באמצעות Make Sense נכללים: אתר חופש המידע, אתר מאגרי המידע הממשלתי, אתר תזכירי החוק ועוד.

Make Sense הוא פתרון אשר נועד להפוך בצורה אוטומטית, פשוטה ומהירה אתרים לנגישים. באמצעות הטמעת שורת קוד בלבד באתר האינטרנט או ביישומון האתר הופך לנגיש לבעלי מוגבלויות לפי תקן AA*. מדובר בפלטפורמת ענן ציבורי או פרטי, המתעדכנת כל העת בשינויים והתאמות ומעדכנת בהתאם את האתר.

כחלק מההנגשה מתווסף לאתרים סרגל כלים ייעודי לבעלי מוגבלויות כגון: עיוורים, כבדי ראיה, חרשים, חולי אפילפסיה ועוד. כך לדוגמא מסייע הכלי לעיוורים ולקויי ראיה באמצעות כלים הממירים תכני טקסט לקול אנושי והגדלה או הקטנה של הפונטים על פי הצורך; לעיוורי צבעים מסייע הכלי באמצעות הפיכת ניגודיות הצבעים באתר על פי צרכי המשתמשים; לחולי אפילפסיה מסייע הכלי באמצעות הפסקת כל צורה של הבהוב או אנימציה באתר; לבעלי מגבלת שימוש בעכבר מאפשר הכלי שימוש במקלדת ועוד. הכלי תומך בשפות השכיחות בישראל – עברית, ערבית, רוסית ואנגלית. הכלי מספק למנהלי האתר דוחות סטטיסטיים על השימוש בכל כפתור. Make-Sense תומכת באופן מלא בהצגה במכשירי טלפון חכמים וטאבלטים כך שהגולשים יכולים לצפות באתרים או יישומונים נגישים גם באייפון או במכשירי אנדרואיד. הטכנולוגיה של Make-Sense קיבלה את תו הנגישות מעמותת הנגישות בישראל.

חוק הנגשת אתרי האינטרנט שנכנס לתוקפו באוקטובר 2015 מחייב כל אתר אינטרנט בישראל להתאים עצמו לחוק הנגישות לאנשים עם מוגבלויות וזאת במטרה להעניק גם להם זכות שווה להשתמש בשירותים ובמידע הקיים באתרי האינטרנט. החוק יחל להיאכף באוקטובר 2016 לאתרים קיימים ובימים אלו מבוצעות התאמות לאתרים בישראל על פי דרישות החוק.

הפתרון של Make-Sense הופך את תהליך התאמת כל אתר לקל משמעותית ואינו דורש פיתוח מחדש, זאת באמצעות שורת קוד חכמה המוטבעת בתוך אתר האינטרנט. אתרי האינטרנט של ממשל זמין יהפכו לנגישים על פי דרישות החוק במהירות ובקלות". אופיר בן-אבי, מנהל ממשל זמין ברשות התקשוב הממשלתי. "בפרק זמן מאוד קצר אפשר להפוך את האתרים לנגישים. ההתאמה של האתר לבעלי מוגבלויות קבלה את אישורו של מורשה נגישות מוסמך".

דודי אליאב, CTO חברת :DoubleDu "אנחנו גאים שטכנולוגיית Make-Sense שפותחה במקור כדי להעניק את היכולות ליהנות מהתכנים המוצעים באינטרנט גם לאנשים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות , נבחרה על ידי ממשל זמין. אין תעודת הוקרה טובה יותר מכך ואנחנו נרגשים ורתומים למשימה להנגיש כמה שיותר אתרים בכדי להשיג מטרה מכובדת זו".

ממשל זמין פועל כיחידה ברשות התקשוב הממשלתי במשרד ראש הממשלה. מטרת ממשל זמין היא להנגיש את שירותי הממשלה לאזרחים ועסקים, לחבר גופי ממשל לשירותי אינטרנט, אבטחת מידע כחלק מובנה בתוצרי המעבר לממשל זמין ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
9/4/17
1. רק חבל שהאתר שלכם לא נגיש?!!!! מעיוורת. [ל"ת] - אילנה בייניש
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il