TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דריזין ביטוחים תבטח את בניין המשרדים החדש בבעלות החברות ויתניה ופדקו ברחוב משכית 12-14 הרצליה פיתוח


שווי בניין המשרדים מוערך בכ-130,000,000 שקלים.
בנוסף במסגרת מערך הביטוחים יבוטחו החבויות של הבעלים בביטוחי צד שלישי, ביטוח חבות מעבידים וכד', בפרמיה מוערכת של כ- 200,000 שקלים

סוכנות הביטוח דריזין ביטוחים תבטח את קומפלקס המשרדים החדש בבעלות החברות ויתניה ופדקו, ברחוב משכית 12-14 הרצליה פיתוח אשר עבודות הבניה הסתיימו בימים אלה .
קומפלקס המשרדים ממוקם באזור התעשיה בהרצליה פיתוח והינו בשטח כולל של כ 40,000 מ"ר , ב 8 קומות משרדים ו-3 קומות חניונים תת קרקעיים וכן שטחי מסחר אשר ישמשו למסעדות ,חנויות ואולמות תצוגה אופנה ועוד.

הפרויקט נבנה ע"י אס ג'י אס חברה לבניין בע"מ. .כ-7,000 מ"ר מהפרויקט נמכרו לחב' מיטרלי ומשמשים כמטה החברה ויתר שטחי המשרדים הושכרו לחב' ורינט.
לויתניה בניין נוסף ברח' משכית 33, בהיקף כולל של כ-45,000 מ"ר, בבעלות משותפת עם אמות השקעות והמושכר כולו לחברת ורינט ואף הוא מבוטח באמצעות סוכנות הביטוח דריזין.
חברת " ויתניה " הינה חברת ציבורית המתמחה ביזמות בתחום הבניה למשרדים ובבעלותה נכסים רבים ברמת החייל , בהרצליה ועוד.

סוכנות הביטוח דריזין ביטוחים, מתמחה בביטוחי עבודות קבלניות ובביטוחי רכוש מורכבים, תבטח את בניין המשרדים ששווי מוערך בכ-130,000,000 שקלים. בנוסף במסגרת מערך הביטוחים יבוטחו החבויות של הבעלים בביטוחי צד שלישי ביטוח חבות מעבידים וכד' בפרמיה מוערכת של כ- 200,000 שקלים .

ארז וילנציק מנכ"ל סוכנות הביטוח דריזין ביטוחים: "מדובר במערך ביטוחים מורכב מאחר וקיימים מספר בעלים לבניין אשר לכל אחד מהם צרכים שונים ומיוצג ע"י גופים שונים. מטרת משרדינו באמצעות יועצי הביטוח של הצדדים להביא לתוצאה מושלמת לשביעות רצונם של כל המעורבים."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il