TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בונוס נבחרה בין 100 חברות הטכנולוגיה החדשניות המבטיחות באירופה, בתחרות של Red Herring


חברת בונוס תרפואטיקה בע"מ, חברה בת בבעלות מלאה של החברה, התבשרה על ידי חברת Red Herring, כי נבחרה להימנות על 100 החברות החדשניות המבטיחות באירופה, בכל ענפי הטכנולוגיה, לשנת 2015.
צוות העורכים של Red Herring, חברה המבצעת סקירות אנליסטיות יומיות ותקופתיות על חברות טכנולוגיה בכל העולם, בחר את 100 חברות הטכנולוגיה, אשר למיטב שיפוטו, הן ההזדמנויות העסקיות הגדולות ביותר, מבין אלפי חברות מכל רחבי אירופה, אשר נבחנו באנליזה המורכבת מ- 20 אמות מידה, חלקן כמותיות וחלקן איכותיות, ביניהן: היתכנות טכנולוגית, חדשנות טכנולוגית, גודל השוק, האסטרטגיה העסקית, איכות ההנהלה, ביצועים פיננסיים ועוד.

במשך השנים, בחרו מומחי Red Herring בחברות טכנולוגיה מבטיחות, אשר מאוחר יותר הגיעו למעמד מוביל בעולם בתחומי פעילותן, עליהן נמנות החברות:Google, Yahoo!, Facebook, Twitter, Skype, YouTube, eBay, Mobileye ואחרות.

ד"ר שי מרצקי, מנכ"ל חברת בונוס ביוגרופ, ציין כי "החברה מודה לצוות השופטים המומחים של חברת המדיה Red Herring, בעלת המוניטין העולמי במגוון ענפי הטכנולוגיה, על הכרתם במיצובה של בונוס בצמרת חברות הטכנולוגיה המבטיחות ביותר באירופה, הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט של ההזדמנות העסקית".

כיום, מצויה בונוס ביוגרופ בעיצומו של ניסוי קליני להשלמה של חסר באחת מעצמות הפנים, ובכלל זה, חסר עצם בלסת העליונה או התחתונה, באמצעות שתל חי של עצם אנושית, המיוצר במרכז הייצור שלה, בפארק מת"מ, בחיפה, מתאים שהופקו מרקמת השומן של המטופל. הטכנולוגיה הייחודית של בונוס ביוגרופ, משלבת בין מדעי הביולוגיה, לבין הנדסת רקמות והנדסת חומרים, בתהליך מובנה של רפואה אישית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il