TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גלטרוניקס החלה בפרויקט יישום מערכת ה- ERP Infor LN ‏


חברת גלטרוניקס החלה פרוייקט ליישום מערכת ה- ERP - Infor LN באתר הישראלי של החברה בסיוע של חברת מטריקס, המייצגת את הפתרון בישראל
גלטרוניקס מיישמת את הדור החדש של Infor LN (גירסה 10.3), אשר מספקת פתרון מקיף לכל צרכי הארגון – שרשרת אספקה, ייצור, הנדסה, ניהול מלאי, מחסנים, כספים ועוד.

גלטרוניקס הינה חברה גלובלית המתמחה בייצור אנטנות לטלפונים סלולריים ומוצרי אלקטרוניקה אלחוטיים. החברה מעסיקה מאות עובדים בישראל, סין, קוריאה, אריזונה ומדינות נוספות בעולם.

חברת Infor היא מובילה עולמית בתחום פתרונות התוכנה הארגוניים. לחברה יש נוכחות ב- 192 מדינות ברחבי העולם ומרכזה בניו יורק.

LN הינה מערכת ERP המהווה פתרון שמספק מענה לצרכים של חברות העוסקות בתחום הייצור. היא מציעה פונקציונליות מעמיקה לניהול המפעל יחד עם קישוריות למערכות וכלים אחרים. המערכת כוללת כלי אינטגרציה, בינה עסקית (BI), מחולל דוחות, וחיבור EDI לספקים ולקוחות החברה ברחבי העולם. באמצעות Infor LN יוכלו משתמשי גלטרוניקס לבצע תכנון מדויק של המלאי, ניהול משאבי הייצור, תכנון קיבולות, שליטה בתהליכי איכות ושירות. Infor LN תוכננה על מנת לאפשר יישום פשוט וקל, עם ממשק משתמש המבוסס HTML 5 אשר מאפשר להפעיל את המערכת מכל פלטפורמה – מחשב, טאבלט או טלפון.

המערכת תשרת עשרות משתמשים בתפקידים שונים בחברה, באתרי החברה בישראל, סין ואתרים נוספים של החברה בעולם. העלייה לאוויר של המערכת צפויה במהלך רבעון 2 של שנת 2015.

לדברי עמנואל אולמר, מנהל מערכות המידע, מחברת גלטרוניקס, "יישום Infor LN יעניק לנו אפשרות לשדרג את המערכת בהיבט הטכנולוגי ובהיבט של ממשק משתמש משופר וחדשני".

לדברי רתם ספיר, מנהל אגף פתרונות עסקיים בחטיבת מערכות עסקיות של מטריקס,
"Infor LN היא מערכת ERP ידידותית ופשוטה להפעלה. הנוחות והקלות משפיעות על איכות הנתונים ועל הביצועים של כל הארגון. כאשר מצטרפת לכך הפונקציונליות הוורטיקלית לתחומים הייעודיים, אנו מדברים על קיצוץ דראסטי בכמות ההתאמות , מה שכמובן מוביל ישירות להפחתת עלויות ומאפשר להנהלה להפיק את המקסימום מהמערכת.".

"הגמישות העצומה של Infor LN באה לידי ביטוי ביכולת להפעילה גם בארגון עם 50 משתמשים ללא מחלקת IT וגם בארגון בן 2,000 משתמשים. כל ארגון יכול להחליט אילו פונקציות הוא מפעיל. גם ארגון שגדל ע"י הוספת סניפים וחברות בנות בחו"ל, יוכל למצוא מענה לצרכיו ע"י שימוש בלמעלה מ- 60 לוקאליזציות הזמינות למוצר", ציין ספיר והוסיף: " Infor LN תורגמה לעברית, עומדת בדרישות רשויות המס, ומציעה מיקרו ורטיקלים בתחומים מגוונים בעולם התעשייתי – הייטק ואלקטרוניקה, צבא תעופה וחלל, תעשיות הרכב, תעשיה דיסקרטית, ועוד. לכך מצטרפים המודולים ההיקפיים של המערכת כמו ניהול הפרויקטים, השרות והתחזוקה, מודול ה- CRM ועוד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il