TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פירמת BDO זיו האפט רכשה אחזקות בחברת בי.אי.סי.אס (BICS) ישראל


המתמחה בתחום ה– BI ו- SAP Analytics
רו"ח ירון פלד, שותף ומנהל חברת הייעוץ ב-BDO זיו האפט: "החבירה אל בי.אי.סי.אס ישראל משתלבת היטב בראייה הניהולית של הפירמה במתן מענה כולל לצרכי הלקוחות גם בתחומי ה- Business Analytics וה-"Mobile BI
העסקה מוערכת במיליוני ש"ח
פירמתBDO זיו האפט רכשה אחזקות מחברת בי.אי.סי.אס ישראל (BICS), חברת המתמחה במגזר פתרונות ה- SAP Analytics בתחומי ה-Business Intelligence ו-BI Mobile מעל פלטפורמת SAP.
חברת בי.אי.סי.אס ישראל הינה שותף VAR של חברת SAP בתחום ה- SAP Analytics וספק מורשה של משרד הביטחון. כחברת ייעוץ ויישום בתחום טכנולוגית המידע באה בי.אי.סי.אס ישראל לספק פתרונות עסקיים עבור מגוון דרישות השוק, החל משלב מציאת פתרונות BI עבור מגוון תהליכים עסקיים חוצי ארגון, יישום, הטמעה וכלה בניוד פתרונות הדיווח למכשירי ה- Smartphone's השונים אשר נמצאים כיום אצל כל עובד ומנהל.
החברה נוסדה בשנת 2010 ומובלת ע"י אדיר אורן - מנכ"ל החברה, ושלומי ויס מנהל טכנולוגי ומשרתת נאמנה עשרות ארגונים שונים בתחום ה-BI SAP, החברה תתנהל כחברת בת של BDO זיו האפט, ותספק מענה BI לכלל לקוחות הפירמה. מנהליה ימשיכו בתפקידם כמנהלים וכבעלים ביחד עם הפירמה.
בשנת 2014 חברת בי.אי.סי.אס ישראל הביאה את הבשורה גם לארגוני ה- SME ופיתחה את פתרוןSAP Business One BI360 , פתרון אשר נותן מענה BI מלא ללקוחSAP Business One. מטרת הפתרון הוא לספק מענהBI הכולל תכולה עסקית (דוחות ו- Dashboards) מוגדרים מראש בתצורת עבודה של Plug & Play. פתרון ה- BI360 פותח על בסיס תשתית ה- Business Intelligence של חברת SAP היא ה- SAP Business Objects ולאחר שיחות עבודה משותפות עם חברת SAP והרצון של הלקוחות בתחום ה-SME לקבל פתרון BI כולל בעלות אפשרית לכל ארגון.
"המהלך ממצב אותנו ביחד עםBDO זיו האפט כמובילי תחום ה- BI ללקוחות SAP Business One בארץ, אנו מאמינים כי ביחד עם BDO זיו האפט והעובדה כי BDO זיו האפט הינה גם שותף Gold Partner של SAP בתחום פתרונות SAP Business One נצליח להמריא עם המוצר למחוזות חדשים בארץ ובעולם" אומר אדיר אורן מנכ"ל החברה.
רו"ח ירון פלד, שותף ומנהל חברת הייעוץ ב-BDO זיו האפט: "החבירה אל בי.אי.סי.אס ישראל משתלבת היטב בראייה הניהולית של הפירמה במתן מענה כולל לצרכי הלקוחות גם בתחומי ה- Business Analytics וה-Mobile BI. שני תחומים חדשניים ומתפתחים המרכזים הן את תשומת הלב של הקהילה העסקית והן את תשומת הלב של חברות הטכנולוגיה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il