TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת מודיעה על מינויו של יובל רונן לסמנכ"ל כספים החל מ-12 באפריל, 2015


לרונן 15 שנות ניסיון בתפקידים המשלבים ניהול פיננסי וניהול תפעולי בחברות ציבוריות ופרטיות במגוון תעשיות.
חברת גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום על מינויו של יובל רונן לסמנכ"ל הכספים של החברה החל מ-12 באפריל, 2015.

לפני הצטרפותו לגילת, שימש רונן כסמנכ"ל כספים ותפעול בחטיבת אירופה וצפון אמריקה בחברת אורבוטק. בשנים 2007-2011 שימש כסמנכ"ל הכספים של בינת תקשורת מחשבים. קודם לכן, שימש 7 שנים במספר תפקידים פיננסיים, האחרון ביניהם, כסמנכ"ל הכספים בחברת סרגון.

לרונן תואר B.A. בכלכלה וחשבונאות ו- M.B.A. מאוניברסיטת תל-אביב והוא רואה חשבון מוסמך.

רונן יחליף את יניב ריינהולד, אשר יסיים את תפקידו בגילת לאחר 15 שנים, לקראת הזדמנויות חדשות. יניב הסכים להיות זמין לסיוע במהלך תקופת המעבר.

"ניסיונו הרחב של יובל רונן כאיש מקצוע בתפקידים פיננסיים ותפעוליים, כולל בחברות ציבוריות הנסחרות בנאסד"ק, מעניק לו פלטפורמה יציבה לקראת תפקידו החדש, כסמנכ"ל הכספים של גילת", אמר ארז ענתבי, מנכ"ל החברה. "אנו מברכים את יובל על כניסתו לתפקיד ומצפים לעבודה מולו כחלק מצוות הניהול בחברה".
עוד הוסיף ענתבי, "יניב היה בעל תפקיד מרכזי בצוות ההנהלה של גילת ותרם רבות להצלחת החברה ב-15 השנים האחרונות. אנו מודים לו על שירותו המצוין לחברה ומאחלים לו הצלחה בתפקידיו בעתיד. בעזרתו של יניב אנו צופים מעבר חלק של יובל לתפקידו החדש".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il