TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ברידאיט חתמה על הסכם עם Vilmorin&Cie מתאגיד לימגרין לשימוש באפליקציה הניידת שלה


חברת הזרעים הצרפתית תספק את BreedIT Mobile™ לחברי הקואופרטיב החקלאי Limagrain
חברת ברידאיט הישראלית הנסחרת בארה"ב ((OTCQB: BRDT, מפיצה בלעדית של פתרונות תוכנה מתקדמים בתחום החקלאות למגדלים וחוקרים ברחבי העולם, חתמה על הסכם עם חברת וילמורין (Vilmorin&Cie), הצרפתית, חברת בת של תאגיד הזרעים הענק לימגרין. במסגרת ההסכם, תערוך ברידאיט פיילוט לאפליקציית BreedIT Mobile™ שלה עם וילמורין (Vilmorin&Cie).

BreedIT Mobile™ שהושקה לאחרונה הינה אפליקציה סלולרית ושירות מבוסס-ענן שנועדה לסייע למשביחי זרעים ומגדלים לשפר את יעילותם בשדה ובמקומות מרוחקים נוספים. הכלי הפשוט אך החזק מאפשר למגדלים להשתמש בטאבלטים ובטלפונים ניידים לאיסוף פנוטיפים של צמחים ומידע אחר החיוני לתהליך הגידול. היכולות הבלתי-מקוונות מאפשרות למשתמש לצפות ולנתח מידע חדש שנאסף ומידע היסטורי בנוגע לחלקות הגידול, וכן לתעד תצפיות חדשות, כגון מאפיינים ותמונות של הצמחים, בעודם בשטח. בנוסף, האפליקציה מאפשרת סינכרון ידני או אוטומטי לכל מערכת גידול.

במסגרת ההסכם, BreedIT תשלב את הפלטפורמה שלה למערכות Synergene Seed, הנמצאות בשימוש היחידות העסקיות של Vilmorin: הזרע ו-HM Clause.

פייר קמפיליה, ראש חטיבת מערכות מידע מדעיות ב-Vilmorin&Cie, ציין: "עם למעלה מ-600 משתמשים בתחום המו"פ ביותר מ-30 מדינות, אנחנו צריכים מערכת חזקה ויציבה לריכוז המידע שנאסף ע"י המגדלים וחוקרי השטח שלנו. לאחר בחינת הפתרונות הניידים המובילים הקיימים כיום בתחום החקלאות, בחרנו ב-BreedIT, שהפתרון המבטיח שלה, המבוסס על ארכיטקטורה מעולה וממשק משתמש מתקדם, ייבחן בתנאי אמת באביב 2015 ע"י 10 קבוצות מגדלים באירופה ובישראל".

ד"ר עודד שגיא, מייסד BreedIT ומנכ"ל משותף, הוסיף: "Limagrain היא מהחברות המובילות בעולם בתחום הזרעים והחקלאות, ובחירתה ליזום תכנית פיילוט עם פלטפורמת BreedIT Mobile™ היא אבן דרך משמעותית עבור החברה. בנוסף למתן תוקף לטכנולוגיה שלנו, אנו זוכים להזדמנות להדגמת הפונקציונאליות של הפלטפורמה של BreedIT בקנה מידה עולמי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il