TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ מציגה שירות ענן חדש להגנת הפרטיות, נתונים אישיים ונתוני כרטיסי אשראי


חוקרים ביבמ מפתחים טכנולוגיה מבוססת ענן המציגה פוטנציאל לסייע לצרכנים להגן טוב יותר על מידע אישי, ובכלל זה תאריך לידה, כתובת מגורים ומספר כרטיס האשראי.
הטכנולוגיה, שזכתה לשם "מערבל זהות" (Identity Mixer), משתמשת באלגוריתם ייחודי על מנת להצפין את נתוני זהות המשתמש, דוגמת גיל, אזרחות, כתובת ומספר כרטיס האשראי, באופן המאפשר למשתמש לחשוף בפני צד שלישי רק חלקים נבחרים מנתונים אלה.
מערבל הזהות עשוי לשמש ליישומי ארנק אלקטרוני, הנשענים על שימוש באישורי זהות המסופקים על ידי צד שלישי מהימן, דוגמת תעודות זהות דיגיטאליות המונפקות על ידי ממשלות. חשוב לציין כי מנפיק אישורי זהות אלה אינו יודע מתי או באיזה אופן נעשה בהם שימוש.
על פי נתוני comScore, מבלה המשתמש הממוצע מדי חודש 25 שעות מול האינטרנט, תוך שהוא ניגש אל עשרות שירותים שונים, ובכלל זה בנקאות, קניות ורשתות חברתיות. בכל שירות כזה, יש ליצור פרופיל אישי הכולל שם משתמש וסיסמא, או במקרים של אבטחה הדוקה יותר, גם מערך זיהוי קריפטוגרפי. למרות שכלים אלה מציעים כבר כיום אבטחה מספקת למטרות רבות, הם עדיין אינם מציעים את רמת הפרטיות הנדרשת למשתמש – ומחייבים אותו לחשוף מידע אישי מעל ומעבר לנדרש. ריכוז מידע זה הופך בעייתי בכל מקרה של דליפתו לידיים בלתי מורשות.
ניקח, לדוגמא, שירות צפיה בווידיאו המציע סרטים הנתונים להגבלת גיל הצופים. על מנת לצפות בסרט מוגבל למבוגרים בלבד, נדרש הצופה להוכיח כי הוא עומד בדרישות הגיל, ומתגורר באיזור בו מותרת הצפיה בסרט. הדרך הטיפוסית לביצוע משימות אלו דורשת מהמשתמש להזין את תאריך הלידה המלא שלו ואת כתובתו הפרטית, הנדרשת לאימות "אזור ההקרנה" הקבוע על ידי מפיצי הסרט. בכך, הוא חושף מידע מעל ומעבר לנדרש לצורך העמידה בדרישות מגבלת הגיל ומעביר את המידע הזה לחזקת מפעיל האתר. מערבל הזהות של יבמ פשוט מאשר כי הצופה עומד בדרישות הגיל, מבלי להסגיר את החודש, היום או השנה בה נולד. בדומה לכך, מאפשר המערבל גם לדעת כי הצופה מתגורר באיזור מסויים. שימוש במערבל הזהות מבטיח כי גם אם שירות הווידיאו ייפרץ על ידי פצחנים – פרטיו האישיים של הצופה לא ייפלו בידיהם.
בדומה לכך, אם הצפיה באותו סרט באינטרנט מחייבת שימוש בכרטיס אשראי, מפעיל השירות יידע רק כי הצופה מחזיק בכרטיס תקף, ויוכל לקבל תשלום בכרטיס זה, מבלי להיחשף, לפרטי הכרטיס או לתאריך התפוגה שלו.
יבמ מציעה עתה את מערבל הזהות שלה להורדה על ידי מפתחים המעוניינים להשתמש בו כחלק משירותי Web, במסגרת שירות פלטפורמת הפיתוח בענן שלה, Bluemix, הפועלת במתכונת פלטפורמה כשירות (PaaS), ומשלבת את כלי התוכנה של יבמ יחד עם טכנולוגיות פתוחות המוצעות על ידי צדדים שלישיים. החל מהאביב הקרוב, יוכלו מנויים בשירות Bluemix להתנסות בשילוב מערבל הזהות במסגרת היישומים אותם הם מפתחים ומפעילים. מערכת פשוטה ונוחה של תפריטים נשלפים, מאפשרת למפתחים לבחור את סוגי הנתונים אותם הם מבקשים לאבטח, ו- Bluemix יספק את הקוד הנדרש, אותו ניתן לשבץ בשירות החדש.
מערבל הזהות של יבמ נשען על יותר מעשור של מאמץ מחקר ופיתוח, המממש את רעיון הצמצום המירבי של חשיפת נתוני הזהות. זמינות הכלי החדש במתכונת של שירות ענן, מעמידה לשירות המפתחים כלי הצפנה חזקים במיוחד, ההופכים את השמירה על הפרטיות לעניין מעשי ופשוט יותר. ניתן לשלב את פיסת התוכנה הזאת בתוך כל שירות ניהול זהויות משתמשים, באופן הממזער משמעותית את הסיכונים להפרות פרטיות ודליפת נתונים אישיים.
ניסויים ראשונים בכלי החדש של יבמ מתנהלים כבר באוסטרליה ובגרמניה.
_תמונה של ד"ר קמיניש, מחטיבת המחקר העולמית ____________________________________________


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il