TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה שלילית


מדד המעוף ננעל בירידות שערים ,בשיעור של 0.2% ל-1455 ,מחזור המסחר הסתכם ב-1.4 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה שלילית על רקע מגמה מעורבת במדדי העולם.


ההודעה של נגיד הבנק המרכזי האירופי מריו דראגי, מכניסה את אירופה לעידן של הקלה כמותית לפחות ל 18 חודשים ולפחות ל- 1 טריליון אירו. מפתח דבריו של דראגי בעניין תכנית ההקלה הכמותית ניתן להבין כי הוא לא שולל כלל המשך של התכנית גם לאחר תקופת סיום התכנית המוגדרת בנאום (09/2016) ,
אלא אם האינפלציה תתקדם ותגיע לרמה הרצויה מבחינתו, מעט מתחת ל 2%.


כלומר, דראגי, נחוש במלחמתו בדיפלציה וימשיך בתכניתו גם אם יידרש לפרק זמן נוסף מעבר ל- 18 החודשים עליהם הצהיר. המשמעות לשוק היא שתשואות האג"ח ימשיכו להנות מתמיכה חזקה ולהישאר נמוכות ושווקי המניות ימשיכו להנות מכסף זול וזמין.


על פניו נראה שהתכנית תכלול גם מרכיב של רכישת אג"ח שאינו אג"ח ממשלתי, כנראה הרחבה מסוימת של תכנית רכישות האג"ח הקונצרני מוגבה נכסים ABS - ענין חשוב ביותר שמגוון את ההשקעה. כצפוי, הביצוע של הרכישות יהיה בהתאם לפרופורציות של כל מדינה בגוש האירו אך תתאפשר תנועה מסויימת של כספים מסביב לגבולות אלו .


שחר רחמני מנהל שירות האיתותים בחברת טלנירי בהיבט הטכני:
תוכנית ההרחבה באירופה מחר - תרכז ענין רב מאוד
מחר צפויה הכרזה על תוכנית רחבה באירופה ונראה מה אופיה ואיך השוק יגיב,יותר מורכב שם תוכנית הרחבה כי מדובר בגוש אחד אך מדינות שונות שצריכות לקבל חלוקה בתוכנית ההרחבה ואילו ארה"ב הכל יחדיו.
זה עשוי להיות טריגר שלילי או חיובי, אם חיובי סביר שיהיה סקוויז ומחיצת שורטיסטים עם שוק עולה , אם שלילי סיכון על רמות התמיכה של שבוע שעבר.


עונת הדוחות
מתחילה לצבור תאוצה , י.ב.מ עם דוח פושר מגיבה בירידות , נטפליקס מגיבה בעליות חדות מאוד,אלו דוגמאות , עד כה העונה מעורבת ולא מלהיבה אך חברות רבות לפני פרסום דוחות ונמתין לתמונה ברורה יותר.


בהיבט הטכני
מכאן הלאה :לא נראה שהשוק האמריקאי ימשיך לדשדש
1) או שחוזרים לכיוון השיאים (2100) וכמובן צריך התבססות מעל בשביל שתהיה הכרעה שנתית חיובית
2) או שהשוק שובר תמיכות של שבוע קודם , אזורי 1980+ במדד המרכזי,4080 כאזור במדד נסדק 100.שבירה תוביל לירידת מדרגה נוספת ברמות המדדים.


טכנית השוק בגדול נוטה לכיוון חיובי אך יש לקחת בחשבון הפעם את 2 הכיוונים , אין לונג וודאי כמו בעבר.
ראוי להדגיש כי כבר תקופה מגיעים קונים בכל מחיר ברמות תמיכה קריטיות וזה למעקב , מאידך אין קונים נחושים ועיקביים שמביאים לפריצת רמות התנגדות צפונה , כגון אזורי 2050-2040 כסימן ראשון.
לטווח המיידי ,רק מעל 2030 במדד טריגר חיובי תוך יומי.מתחת ל 2000 נטיה שלילית כמובן.


חברות במרכז
אדמה פתרונות לחקלאות הודיעה היום על השלמת הנפקה פרטית למשקיעים מסווגים. תמורת ההנפקה, בסך של כ- 700 מיליון ₪ וכן כ-350 מיליון ₪ של גיוס עתידי ממימוש אופציות, נועדה למחזור חוב קיים.
הנפקת האג"ח, שנעשתה במהלך בזק, זכתה להיענות גבוהה מצד משקיעים מוסדיים שהזרימו ביקושים המשקפים גיוס מיידי ועתידי של כ-1.8 מיליארד ₪ (מתוכם כ- 600 מיליון ₪ עם מימוש אופציות), למעלה מפי שלושה מהסכום שהחברה ביקשה לגייס במסגרת ההנפקה.
לנוכח ביקושי היתר הגדילה החברה את הגיוס המיידי לכ-700 מיליון ₪ וכ-350 מיליון ₪ של גיוס עתידי שינבע ממימוש אופציות.


גזית-גלוב רוכשת את יתרת מניות אטריום המוחזקות על ידי CPI המהוות כ- 13.9% מהון המניות המונפק של אטריום ועם השלמת העיסקה תחזיק החברה כ-55% מהון המניות המונפק ומזכויות ההצבעה בה (כ-54% בדילול מלא)


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il