TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרויקט תמלול התיבות הקוליות של קומברס וספיץ' יוצא לדרך


ספיץ' מודולס התקינה את מערכת זיהוי הדיבור האוטומטית שלה בקומברס
הטכנולוגיה של ספיץ' תאפשר ללקוחות קומברס לקבל את ההודעות הקוליות כהודעות טקסט (SMS)

ספיץ' מודולס אחזקות הודיעה היום, כי סיימה את שלב התקנת מערכת זיהוי הדיבור האוטומטית (ASR) בשפה האנגלית אצלComverse (קומברס), בהתאם להסכם ההפצה (RESELLER) בין חברת הבת לקומברס, לפיו קומברס תשמש מפיץ בינלאומי למערכת שירותי תמלול אוטומטיים לתיבות קוליות (voice mail), המתבססת על הטכנולוגיה שפתחה ספיץ'.
ספיץ' דווחה, כי מדובר בסיום שלב נוסף מהותי בביצוע ההתקשרות שלה עם קומברס, שיאפשר את המשך ביצוע תהליכי טרום מכירה (Pre-Sale) של המערכת ע"י קומברס ללקוחות הקצה שלה שהינם מפעילי תקשורת סלולאריים וקוויים ברחבי העולם.
ספיץ' וקומברס חתמו בחודש ספטמבר 2013 על הסכם הפצה (RESELLER) בינלאומי, לפיו קומברס תשמש מפיץ עולמי (לא בלעדי) למוצרים ולטכנולוגיה של ספיץ' בתחום אספקת שירותי תמלול אוטומטיים לתיבות קוליות –(voice mail), למפעילי תקשורת סלולאריים וקוויים שהינם לקוחותיה של קומברס ברחבי העולם.

קומברס אינה מחויבת בתשלום עבור מספר מינימלי של הזמנות ללקוחותיה, אולם בהתאם למודל התגמול שנקבע, בעבור כל הזמנה שקומברס תבצע עבור לקוחותיה, ישולם לספיץ' תשלום חודשי קבוע לפי מספר מנויי הקצה, אשר יהיו מנויים לשירותי תמלול אוטומטי לתיבה הקולית דרך המפעיל/הספק, כאשר בגין שפה חדשה קומברס תשלם לספיץ' תשלום חודשי מינימאלי המסתכם בסך של 2,500,000$ לשנה. בגין ביצוע הזמנה בשפה קיימת שכבר פותחה היקף ההזמנה השנתית המינימלית מול לקוח הקצה של קומברס יהיה 500,000$. לספיץ' יש כבר מספר שפות קיימות: אנגלית צפון אמריקה, פורטוגזית ברזיל, סרבית ועברית.

משך פיתוח ממוצע של שפה חדשה ע"י ספיץ', הינו כ-3 חודשים, כאשר באפשרות ספיץ' לפתח מספר שפות חדשות במקביל.

הסכם ההפצה בין ספיץ' לקומברס, יחול על מכירת המוצרים ע"י קומברס, במסגרת חבילות מוצרים שמוכרת קומברס ללקוחותיה ברחבי העולם, וכחלק מהרחבות, שיפורים וחידושים של מוצרי קומברס, בתחום תמלול אוטומטי של תיבות קוליות.

קומברס תפיץ ללקוחותיה (מפעילים סלולאריים/קוויים) את שירות תמלול התיבות הקוליות למנויי התא הקולי, כאשר השירות יהיה מבוסס על הטכנולוגיה שספיץ' פתחה. הודעות דואר קולי יתומללו באופן אוטומטי ויישלחו חזרה למערכת של קומברס, שתעבירן מידית למנוי בפורמט בו יבחרו: SMS או דואר אלקטרוני.

על פי ההסכם, קומברס תהיה רשאית להציג את המוצרים כמוצריה של ספיץ' ותהיה רשאית לקדם את מכירתם, ולפרסמם תחת סימני המסחר והשמות המסחריים של ספיץ'.

ספיץ' תספק לקומברס יחד עם המוצרים גם שירותי הדרכה למכירות ותמיכה, הקצאת מהנדסי מערכות, עדכונים, תמיכה רציפה 24/7, שדרוגים ושירותי תכנון, התקנה, אינטגרציה ויישום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il