TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ ותים חוברות לשיתוף פעולה אסטרטגי


תים תמכור מעתה גם מחשבים מרכזיים, System P, אחסון, כלי תוכנה ושירותים עם דגש על שרותי ענן
יבמ וקבוצת מל"מ-תים חתמו על הסכם אסטרטגי שירחיב את שיתוף הפעולה ביניהן לרוחב קווי המוצרים של יבמ. במסגרת ההסכם, תמכור תים שורת מוצרים ופתרונות נוספים של יבמ בשוק הישראלי, ובכללם מחשבים מרכזיים מדגמי System Z וכלי תוכנה הפועלים עליהם. בצד מערכות מחשוב מרכזי, תמכור תים גם שרתים ממשפחת System P, המבוססים על מעבדי Power בסביבת מערכות ההפעלה לינוקס ויוניקס AIX, כמו-גם מערכות אחסון של יבמ, מכל הגדלים.
הפעילות המשותפת עם תים תכלול גם את תחום התוכנה השרותים .במסגרת זו ינתן דגש מיוחד לפתרונות הענן,אבטחת מידע ,מובייל וביג דטה.
במסגרת הפעילות בענן תשווק תים את פתרון הענן הציבורי של יבמ, כאשר תים תמכור את תשתיות הענן של SoftLayer. קצת יותר משנה לאחר רכישתה ע"י יבמ, מהווה כיום SoftLayer את הכוח המניע, המבסס את יבמ בצמרת שוק שירותי הענן. יבמ שהשקיעה 2 מיליארד דולר ברכישת SoftLayer ממשיכה בהשקעותיה הנרחבות בתחום הענן, ביניהן, הרחבת הנוכחות הכלל-עולמית של יבמ לעשרות מרכזים ברחבי העולם המציעים מגוון רחב של תשתיות SoftLayer. לאחר שבחנה חלופות אפשריות, בחרה תים לבסס את פעילותה בתחום זה על טכנולוגיות הענן של יבמ.
לדברי ריק קפלן, מנכ"ל יבמ ישראל, "החלטתה של מל"מ-תים לחבור אל יבמ ולהציע את מוצרי החומרה והתוכנה שלה ללקוחות בארץ, מבטאת הכרה מצידו של אחד השחקנים הבולטים והמובילים בשוק הישראלי באיכויות השרתים ומערכות האחסון של יבמ – ובמיוחד במקומו המרכזי של המיינפריים גם בזירת המחשוב העתידי".
אודי וינטראוב, מנכ"ל תים, מסביר כי מדובר בבחירה אסטרטגית של תים ביבמ. "מגוון ורוחב הפתרונות של יבמ, יאפשר לנו, כגוף האינטגרציה המוביל בארץ, להציע ללקוחותינו את מיטב הפתרונות. יבמ היא חברה עולמית מובילה והטכנולוגיות המעולות שהיא מציעה, יאפשרו לנו להרחיב את פעילותינו לתחומים נוספים, לתועלת לקוחותינו".
מל"ם-תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה בישראל, ומספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. הקבוצה מעסיקה למעלה מ- 3400 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. על לקוחותיה נמנים מאות חברות וגופים מכל מגזרי המשק: התעשייה, המסחר והשירותים, הממשלה, הביטחון ומוסדות הציבור, הטלקום וההיי-טק, הבנקאות והפיננסים והיועצים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il