TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטוסי הצ'לנג'ר 350 של ויסטה-ג'ט נכנסו לשירות


הראשונה שמציעה טיסות של צ'לנג'ר 350 באירופה

שני מטוסי צ'לנג'ר 350 טסים בצי האירופי של ויסטה-ג'ט מאז האחד באוקטובר; ארבעה מטוסי צ'לנג'ר 350 נוספים יצטרפו לצי של ויסטה-ג'ט עד סוף 2014; צי מטוסי הצ'לנג'ר 350 של ויסטה-ג'ט יגדל לעשרה עד הרבעון השני של 2015
לונדון, בריטניה (Marketwired) 20 באוקטובר 2014:
ויסטה-ג'ט (VistaJet), חברת התעופה העסקית גלובלית המובילה, היא המפעילה הראשונה שמציעה שירות במטוס הסילוני החדש צ'לנג'ר 350 (Challenger 350*) מתוצרת בומברדייה באירופה. שני מטוסי צ'לנג'ר 350 טסים בצי האירופי של החברה מאז האחד באוקטובר, וכבר רשמו יותר מ-110 שעות טיסה עד היום.
ויסטה-ג'ט תוסיף ארבעה מטוסי צ'לנג'ר 350 נוספים לצי שלה עד סוף 2014 ותפעיל עשרה מטוסי צ'לנג'ר 350 עד הרבעון השני של 2015. ששת המטוסים הראשונים יחליפו את מטוסי Learjet 60 XR הנוכחיים ואילו המטוסים הבאים יתרמו לגידול הכללי של הצי. כשמטוסי הצ'לנג'ר 350 החדשים ייכנסו לצי, יתווספו שירותים חדשים לאירופה, רוסיה וחבר המדינות, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה.
"בשנה האחרונה הייתה ציפייה רבה להגעתם של מטוסי הצ'לנג'ר 350 לאירופה. הלקוחות של ויסטה-ג'ט לא צריכים לחכות עוד ששה עד שמונה שבועות -- מטוסי הצ'לנג'ר 350 שלנו נמצאים בשירות עכשיו ואנחנו שמחים להיות הראשונים שמציעים את המטוס עתיר הביצועים הזה", אמר תומס פלור, המייסד והיו"ר של ויסטה-ג'ט.
"המשוב של הלקוחות מאוד חיובי, עם ציונים גבוהים לעיצוב של תא הנוסעים, טכנולוגיה ונוחות. אנחנו מצפים להוספה של מטוסי צ'לנג'ר 350 נוספים לצי", המשיך מר פלור.
עם כסא מתקפל לדיילת -- צ'לנג'ר 350 היא המפעילה היחידה עם דיילת בכל טיסה -- ודלת מחיצה בתא הנוסעים, התצורה של מטוסי הצ'לנג'ר 350 של ויסטה-ג'ט משקפת את הסטנדרטים הגבוהים והפרטיות של המטוסים הגדולים יותר שבצי. מטוס הצ'לנג'ר 350 מצויד במערכות ניהול תא הנוסעים הכי חדישות ומהמתקדמות בענף, כולל פונקציות כגון גישה לאינטרנט בזמן הטיסה באמצעות Wi-Fi, חבילת תוכנה עסקית מודרנית ורמקולים מובנים לקול אולטימטיבי בזמן הטיסה.
למטוס הצ'לנג'ר 350 יש טווח בין יבשתי אמיתי של 5, 926 ק"מ המאפשר טיסות ללא עצירה בין כל הערים החשובות בסין היבשתית, גישה מנקודה לנקודה מצוינת בין ערים חשובות באפריקה ויכולת בין יבשתית מרשימה כמו מוסקבה– דובאי, ריאד– ז'נבה והונג קונג – מומבאי**.
אודות ויסטה-ג'ט
ויסטה-ג'ט היא הבעלים והמפעילה של הצי הגדול ביותר בבעלות פרטית של מטוסי עסקים מתוצרת בומברדייה -- יותר מ-41 מטוסים -- שרובם מטוסי גלובל וצ'לנג'ר עם תא נוסעים גדול וטווח ארוך. ויסטה-ג'ט מפורסמת בעקביות שלה ברחבי העולם ובהיותה חברת התעופה היחידה שמציעה סכמת צבעים חיצונית ועיצוב תא נוסעים זהים בכל הצי שלה, והאסטרטגיה הגלובלית שלה לחבר את הלקוחות שלה לכל פינה בעולם באמצעות כיסוי מנקודה לנקודה הפכה אותה למובילת השוק הברורה עם ניסיון שאין כמוהו בטיסה אל ומהיעדים הכי קשים להגעה. חדשות ומידע זמינים בכתובת www.vistajet.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il