TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת Warner Bros פורסת את אסטרטגיית התוכן בכנס משקיעי טיים וורנר


תחומי ההתמקדות כוללים הגברת הפקות קולנוע וטלוויזיה, הנפקת זיכיונות גלובליים, הפקות כבלים ופרמיום, הרחבת תוכן הילדים והתרחבות בינלאומית
בורבנק, קליפורניה—( BUSINESS WIRE )--בפגישת משקיעי טיים וורנר שנערכה ב-15 באוקטובר, התווה מנכ"ל ויו"ר האחים וורנר, קווין צ'וצ'יהרה, תכנית אסטרטגיית תוכן אגרסיבית לאולפן שמטרתה הגדלת הרווחים ו"שימת דגש כפול ומכופל על תוכן יוצא מן הכלל, עבודה עם הכישרונות הטובים ביותר ושמירה על התרבות שהופכת את האחים וורנר לחברה נהדרת."

"הביקוש לתוכן וידאו באיכות גבוהה גדל במהירות - בארצות הברית ובעולם – עם היווצרות טכנולוגיות חדשות, פלטפורמות חדשות ומיליוני צרכנים מחוברים חדשים," אמר צ'וצ'יהרה. "ההזדמנות היא עצומה, ואף אולפן לא נמצא בעמדה מתאימה יותר לניצול ההזדמנות מהאחים וורנר."

במהלך הפרזנטציה שלו הודיע צ'ו'ציהרה על התרחבות נועזת של סדרת סרטי הקולנוע הנרחבת ביותר בתעשייה, שנבנתה סביב הזיכיונות הגדולים והחשובים ביותר בעולם. חברת הסרטים האחים וורנר תפיק שלושה סרטי מותג לגו בארבע השנים הקרובות, כשהיא מתבססת על ההצלחה העצומה של "סרט לגו" השנה (468 מיליון דולר בקופות ברחבי העולם), ותתחיל עם " Ninjago " ב-2016, בבימויו של צ'רלי בין ובהפקתו של דן לין, רוי לי, פיל לורד וכריס מילר. באטמן יקבל הזדמנות לככב ב"סרט לגו באטמן" ב-2017, בבימויו של כריס מקיי, וסרט ההמשך,"סרט לגו 2", ייצא לאקרנים ב-2018.

האולפן יפיק שלושה סרטים, ב-2016, 2018 וב-2020, המבוססים על סיפורה של מחברת רבי המכר ג'יי. קיי. רולינג בהופעת הבכורה שלה בתסריטאות "חיות הפלא והיכן למצוא אותן". הסיפור מתרחש בעולם הדומה לעולם הכישוף והקסמים המוכר שלה ויכלול יצורים קסומים ודמויות בהשראת ספר הלימוד של בית הספר הוגוורטס בו למד הארי פוטר, ומחברו הבדיוני של הספר, ניוט סקמנדר. "חיות הפלא" יבוים על ידי דיוויד ייטס, שביים את ארבעת סרטי הארי פוטר האחרונים, ויביא יחדיו את צוות הקולנוע ובו דיוויד היימן, ג'יי. קיי. רולינג, סטיב קלובס וליונל ויגרם.

כמו כן, במהלך התרחבות משמעותי של תוכן בידורי ממותגי חברת הקומיקס DC , סרטי האחים וורנר וניו ליין סינמה יפיקו סדרה של לפחות עשרה סרטים - כמו גם סרטי באטמן וסופרמן – מ-2016 עד 2020 שירחיבו עולם אהוב זה של דמויות מוכרות:



"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", בבימויו של זאק סניידר (2016)
"יחידת המתאבדים", בבימויו של דיוויד אייר (2016)
"וונדר וומן", בכיכובה של גל גדות (2017)
"ליגת הצדק", בבימויו של זאק סניידר ובכיכובו של בן אפלק, הנרי קביל ואיימי אדמס שחוזרים לגלם את הדמויות (2017)
"פלאש", בכיכובו של עזרא מילר (2018)
"אקוומן",בכיכובו של ג'ייסון מומואה (2018)
"שזאם", (2019)
"סייבורג", בכיכובו של ריי פישר (2020)
"גרין לנטרן", (2020)
בתחום הטלוויזיה, חברת הטלוויזיה של האחים וורנר ( WBTVG ) המובילה הבלתי מעורערת בתעשייה, מפיקה 32 תוכניות עבור חמש רשתות שידור ובעלת לוח שידורים הכולל יותר מ-60 תוכניות המשודרות ברשתות, בכבלים, בהפצה ראשונה ובאנימציה. WBTVG תפתח את המנהיגות שלה בחזיתות רבות, לרבות בכבלים, פלטפורמות פרמיום ותוכניות ילדים וגם תקדם את הפעילויות התקדימיות שלה ב- SVOD והפקות טלוויזיה בינלאומיות ומכירות פורמט.

בין תוכניות האולפן ניתן למצוא את הסדרה המובילה של רשת הטלוויזיה, "המפץ הגדול", והסדרה המובילה בתחום תוכניות הריאליטי "דה ווייס", כמו גם סדרות אהובות כגון "החץ", "פלאש", "גותהאם", "מקום טוב באמצע", "ממי", "שקרניות קטנות ויפות", "יומני הערפד", זיכיון "הרווק", "המופע של אלן דג'נרס" ורבים אחרים.

עבור טרנר, "ריזולי ואיילס" סדרת הטלוויזיה של וורנר הורייזון, ו"פשעים חמורים" סדרת הטלוויזיה של האחרים וורנר, הם שניים משלושת הסדרות הראשונות בכל חבילות הבסיס של הכבלים לשנת 2014, והתוכנית מספר 1 ומספר 2, בהתאמה, ב- TNT . לאולפן יש מספר פרויקטים עתידיים בשיתוף עם TNT , כולל הזמנה להפקת פיילוט לסדרת דרמה שעוד לא ניתן לה שם, המתרחשת בעולם הבלתי צפוי של סחר הקוקאין בפלורידה בשנות ה-70 של המאה שעברה, של ג'רי ברוקהיימר, מייקל ביי ומישל אשפורד, וכן סדרת "הטיטאנים" הנמצאת בתהליך פיתוח של התסריטאי זוכה האוסקר, עקיבא גולדסמן, ומארק היימס המבוססת על דמויות הקומיקס של DC .

"הנותרים" ב HBO- , הסדרה הראשונה של WBTV לחברת הטלוויזיה האיכותית, סדרה שזכתה לשבחי הביקורת, שודרה לראשונה הקיץ וכבר הוזמנה לעונה שנייה. WBTV גם הפיקו את הפיילוט "ווסוורלד", של המפיקים בפועל ג'יי. ג'יי. אברמס, ג'ונתן נולאן, ג'רי ויינטראוב וליסה ג'וי, ובכיכובם של סר אנתוני הופקינס, אד האריס ואוון רייצ'ל ווד, וכן ישנם עוד מספר פרויקטים נוספים הנמצאים בפיתוח.

חברת האנימציה של האחים וורנר מפיקה סדרה חדשה המבוססת על המותגים האיקוניים של האולפן, כגון "תהיה קול סקובי-דו!" ו-"המופע של טום וג'רי". "הטיטאנים הצעירים" של WBA מדורגת כתכנית מס '1 במשבצת לוח השידורים המקבילה ברשתות הילדים האחרות.

בפעם הראשונה אי פעם, חברת ההפצה הטלוויזיונית העולמית של האחים וורנר הנפיקה רישיון שידור בלעדי למנוי וידאו על פי דרישה ( SVOD ) לאחת מסדרות הטלוויזיה המצליחות אי פעם, "חברים" של WBTV , לנטפליקס בארה"ב ובקנדה. החל ב-1 בינואר 2015, תהיה למנויי נטפליקס גישה לכל 236 הפרקים של הסדרה, שעדיין מהווה להיט ליניארי עצום בכבלים ( Nick at Nite ו- TBS ) ובהפצת שידור.

חברת ההפצה הטלוויזיונית העולמית גם מכרה את זכויות SVOD מחוץ לרשת של סדרת הטלוויזיה המצליחה של האחים וורנר, "מבוקש", לנטפליקס בארצות הברית. שלוש העונות הראשונות של הסדרה, שכרגע משודרת ברשת CBS , יהיו זמינות למנויים בסתיו 2015, במקביל לתחילת שידור החברה מחוץ לרשת ב- WGN אמריקה.

שתי עסקאות אלה הן רק הדוגמאות האחרונות לדרך בה הסדרות המצליחות של האולפן ממשיכות להוות הכנסה שנתית במשך עשרות שנים לאחר תחילת שידורן. כדי להגדיל את ערך ספריית האחים וורנר, WBTVG פיתחה והפיקה מאז 1999 20 סדרות שהגיעו לציון הדרך של 100 פרקים או יגיעו לכך במהלך עונת השידורים 2014-2015.

"באחים וורנר, אנחנו מאוחדים במטרתנו לא רק להמשיך וליצור את תוכן הבידור הטוב ביותר בעולם, אלא לעמוד ולהגיע מעבר ליעדים הפיננסיים שלנו," אמר צ'וצ'יהרה. "אני עובד בחברה כבר מעל ל-20 שנה ואני לא זוכר תקופה שבה הרגשתי יותר בטוח לגבי העתיד שלנו. אנו מחויבים לשמירת ולשיפור המורשת הגדולה של האחים הוורנר, האולפן האיקוני והרווחי ביותר בעולם."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il