TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מילוסלבסקי אדריכלים תכנן את בית הספר צמרות בשכונת היוקרה פארק צמרות בתל אביב


עלויות הבניה מוערכות בכ- 30 מיליון שקל
משרד מילוסלבסקי אדריכלים תכנן לפי תכנון ייחודי וראשון מסוגו את בית הספר "צמרות", הממוקם בלב שכונת היוקרה "פארק צמרות" (בקרבת מגדלי YOO), המשתרע על שטח של כ – 4,040 מ"ר. המדובר בתכנון חדשני על פי תכנית אופק חדש של משרד החינוך. עלויות הבנייה מוערכות בכ – 30 מיליון שקל .

גיא מילוסלבסקי הבעלים והמנכ"ל של מילוסלבסקי אדריכלים אומר: "האתגר שעמד לנגד עיננו בתכנון בית הספר, היה היישום והפרשנות של תכנית "אופק חדש" של משרד החינוך, שהינה מהפכה חינוכית בבתי הספר, שמטרתה: למידה פרטנית, העצמת הייחודיות של התלמידים, חשיפה לפעילויות מגוונות והגברת ההישגים" .

"לכל אלו", אומר מילוסלבסקי, "נדרשנו לייצר את החללים המתאימים כשהאתגר היה לפרש את ההנחיות ולקחת אותן אף כמה צעדים קדימה במובן העיצוב וסידור החללים, לייצר חווית לימודים חדשה לתלמידים ובמקביל חווית עבודה איכותית למורים, ולבטא דרך החלל את הנושא המרכזי של הפרויקט:
הסקרנות והגילוי".
לשם כך תוכננו חללים אינטימיים ומעוצבים ללימוד פרטני, אזורים מגוונים לפעילויות שונות, פינות טכנולוגיה, פינות קריאה, מסדרונות "גלריה" שהפכו לשדרה שבה מציגים התלמידים את יצירותיהן.
חצר גדולה פנימית שנצפית מכל מקום וסביבה סובב בית הספר, היא לב הפרויקט. בתוכה נקודות עניין ומוקדי משיכה שונים כשהמטרה הייתה לייצר חלל ירוק ונצפה מכל מקום ולשחזר את תחושת "השכונה הבטוחה", מאין עולם פנימי, שבו לכל ילד יש חופש מלא לבטא את עצמו.
אל מול היציבות של המבנה הנטוע בקרקע, טוען מילוסלבסקי, ביקשנו להרים לאוויר חלקים שונים (ע"ג עמודי בטון) ולגרום להם לרחף. כך נוצרה ה"קוביה האדומה המרחפת", בגובה של כ – 8 מ' והינה חלל טכנולוגי ומחשבים המבטא את המעוף של המוחות הסקרנים של "הגאונים הצעירים הללו".
מילוסלבסקי מדגיש כי, כמו המגדלים הסמוכים, כך גם בית הספר מתוכנן להיות רב קומתי – זו גישה חדשה שמבטאת את המשכם של המגורים האנכיים – לבתי ספר אנכיים.

בית הספר "צמרות" כולל 24 כיתות א' – ו' היכולות להכיל עד 40 תלמידים בכיתה ומשתרעות על שטח של כ – 53 מ"ר. הכיתות מחולקות ב – 5 קומות כאשר בכל קומה 8 כיתות. במבנה יש חדרי פעילות טכנולוגית, חדרי מדעים וחצר פנימית המשתרעת על שטח של כ – 400 מ"ר, מסדרונות גלריה,
פינות העמקה וטכנולוגיה ועוד.

בית הספר מתוכנן כמבנה אקולוגי ירוק, ומחויב בתו תקן ירוק. בין האלמנטים הירוקים במבנה: מעטפת מבנה מבודדת תרמית וחלונות גדולים לניצול כמות אור יום ובעלי יכולת בידוד אקוסטית ותרמית, התקנת מערכות לאיסוף מים זורמים מהמזגנים אשר ישמשו להשקיית השטחים הירוקים בבית הספר, יושם דגש על התקנת תאורה החוסכת באנרגיה והמביאה לידי חיסכון בצריכת החשמל. ועוד .

"ברמה הכללית" – אומר מילוסלבסקי – " תכנון בתי ספר בתבונה ובצרכים הנדרשים לכל אזור ואזור, בסופו של דבר משפיעים על מיתוג ואיכות השכונה ומייצרים ביקוש ועליה במחירי הדירות במקום. זו הסיבה שרשויות מקומיות מתייחסות בכובד ראש לעצם הקמת בית ספר איכותי ועיצוב סביבתו, כחלק מפיתוח וקידום השכונה ולשם חיזוק החוויה העירונית.
מבני הציבור והשטחים הפתוחים הסובבים אותם, הם בסופו של דבר, השער לחיים איכותיים בעיר".

מילוסלבסקי אדריכלים, בין המשרדים הגדולים והוותיקים ביותר בארץ, הוקם בשנת 1937.עובר בין שלושה דורות של משפחת אדריכלים.
כיום למשרד שני סניפים עם 28 אדריכלים, אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר ועתיר ידע, בצפת ובבני ברק.
המשרד עוסק במגדלים מעורבי שימוש, מוסדות ציבור וחינוך, מגורים, דיור מוגן, מלונאות ותכנון עירוני. עם לקוחותיו ניתן למנות משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, קופות חולים ועוד.
בין הפרויקטים המרכזיים שבשלבי ביצוע במשרד: "מגדל בין ערים" , "מגדל ספיר", הרחבת מגדל גיבור ספורט, תכנון מבנים בתחום הדיור המוגן בראשון לציון, גבעתיים והוד השרון, בית הספר "צמרות" הממוקם בפארק צמרת ת"א, בית ספר "קם" הממוקם ברמת החיל, ועוד......







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il