TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השרת יאפשר שיתוף וקישור מיידים בין האולפן


חדרי העריכה ומערכות ההפקה
לאחרונה יצא לדרך ערוץ 20, המשדר מאולפני מזמור הפקות בתל אביב. כחלק מהכנת האולפן לשידורי הערוץ החדש, בחרה מזמור הפקות בשרת של חברת QNAP לניהול השידורים המוקלטים והחומרים בחדרי העריכה.QNAP מיוצגת בארץ בלעדית על ידי חברת ויזואל ד.ג.

ערוץ 20 מקליט ומשדר שידורים חיים מאולפן מזמור הפקות מדי יום. תכניות מוקלטות וכתבות נערכות גם הן, מדי יום, במתחם מזמור הפקות בתל אביב. בכדי לאפשר שיתוף וקישור בין האולפן, חדרי העריכה ומערכות ההפקה, בחרה חברת מזמור הפקות, המפעילה את האולפן ממנו משדר ערוץ 20, בשרת TS-1279U של QNAP - שרת אחסון מרכזי ברשת, המספק ביצועים גבוהים עם אופציה להרחבות עתידיות, מה שמאפשר נפח אחסון גבוה מאד.

כל תכניות הערוץ המצולמות באולפן מוקלטות על שרת ווידאו יעודי. בתום הקלטת התכנית היא מועברת לתיקיית התכנית אשר הוקצתה לה בשרת QNAP. תוך מספר דקות (זמן העתקת התכנית משרת הווידאו ל-QNAP ) התכנית זמינה לעריכה בחדרי העריכה הנמצאים בבניין הסמוך לאולפן. לרוב, עורכי הוידאו מייצרים לינק לקובץ בעודו בשרת (Link To Ama) וכך נחסך זמן מיותר של ייבוא (Import) הקבצים. כלומר, בעזרת הפתרון של QNAP, קובץ הוידאו עובר עריכה כשהוא עודנו בשרת. לאחר סיום העריכה הקובץ עובר קידוד המתאים לחדר שידור ושנשלח לחדר שידור.
אל השרת ניגשים מדי יום, מלבד עורכי הווידאו, כ-20 אנשי צוות שונים (אנשי תוכן, הפקה, טכני וכו'). כל משתמש קיבל User והרשאות המתאימות לו (לחלק RW, ולאחרים RO). כך, עורך ווידאו של תכנית יכול לצפות בחומרים מתוך תוכנית אחרת אך אינו מסוגל לערוך שינויים בתיקיות, עבורן לא קיבל הרשאות מתאימות.

על פי יובל כהן, מנהל מחלקת פוסט פרודקשיין במזמור הפקות: "אין ספק כי היינו חייבים פתרון שיכול להתמודד עם תעבורת הנתונים הגבוהה שקיימת בערוץ טלוויזיה שמצלם ומשדר מסביב לשעון. בעזרת שרת QNAP, אנחנו מצליחים לאפשר עבודה בטוחה על חומרי הוידאו של ערוץ 20, על אף תנועה אינטנסיבית ולא פעם לחוצה מאד, שיש על השרת. עבודת ה-QNAP משפרת ומייעלת בצורה מאד משמעותית את העבודה, העברת התכנים מתבצעת מהר יותר וישנו גם חסכון ניכר בהוצאות."

על פי דולב יהודה סביר, מנהל מוצר QNAP בויזואל: "השרת שהותקן באולפני ערוץ 20 הוא למעשה השרת המרכזי באולפן של מזמור בתל אביב. השרת מאפשר שיתוף וגישה לקבצים בין האולפן, חדרי העריכה ואנשי ההפקה. אנו שמחים שערוץ 20 ומזמור הפקות בחרו ביכולות שלנו בכדי לנהל את שירותי הוידאו בארגון. זוהי עוד הוכחה לעליונות פתרונות האחסון של QNAP."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il