TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנדימד מדווחת על תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2014


הכנסות החברה ברבעון השני צמחו בכ-41%% והסתכמו בכ-7.66 מיליון שקל לעומת אשתקד וצמיחה של כ-17% לעומת הרבעון הראשון של 2014 שהסתכם בכ-6.5 מליון ₪.
חברת אנדימד (סימול: אנדי), המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי ייחודי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF), מדווחת על התוצאות הכספיות לרבעון השני של שנת 2014.

הכנסות החברה ברבעון השני צמחו בכ-41%% והסתכמו בכ-7.66 מיליון שקל לעומת אשתקד וצמיחה של כ-17% לעומת הרבעון הראשון של 2014 שהסתכם בכ-6.5 מליון ₪. הגידול בהכנסות נבע בעיקרו ממכירות של מוצרי RF, מוצרים המבוססים על אנרגיית גלי רדיו (RF), המיועדים להצערת עור הפנים והגוף ולמיצוקו, להצרת היקפים ולטיפול בהצטלקויות העור ובצלוליט באופן לא פולשני או זעיר פולשני.

ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם בסך של 986 אלף ₪ לעומת הפסד בסך של 271 אלף ₪ ברבעון המקביל לו אשתקד. הגידול בהפסד נובע בעיקרו מעלייה בהוצאות התפעוליות בעיקר בשל הפעילות הישירה בארצות הברית ובירידה בשיעור הרווח הגולמי.
החברה סיימה את הרבעון השני של 2014 עם הפסד של כ-1.22 מיליון ₪ , לעומת הפסד של כ-496 אלפי ₪ בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהפסד הנקי נובע בעיקר מהגידול בהפסד התפעולי ועלייה בהוצאות המימון בעיקר בשל היחלשות הדולר.
אלעד מגל מנכ"ל חברת אנדימד: "החברה ממשיכה להציג צמיחה עקבית במכירות רבעון אחרי רבעון. החברה פועלת להמשך התרחבות וכניסה לטריטוריות נוספות וביסוס טריטוריות קיימות . אנו ממשיכים לחזק את פעילותנו בשוק האסיאתי, לאחר שברבעון הקודם נכנסנו גם ליפן וזאת בשל היותו פתוח לחידושים טכנולוגיים בתחום האסתטי.

"אנו ממשיכים להשקיע רבות בפעילות מו"פ שלנו על מנת להמשיך ולהיות בחזית הטכנולוגיה ולהוביל את התחום בו אנו פועלים. . כמו כן, אנו ממשיכים לקדם שיתופי פעולה עסקיים עם שותפים אסטרטגיים בטריטוריות בהן אנו פועלים לצד הרחבת פרוטפוליו המוצרים שלנו באותן מדינות וכן חדירה לשווקים גיאוגרפיים חדשים שיהיו משמעותיים עבורנו הן במזרח הרחוק , בדרום אמריקה ובטריטוריות נוספות".

אודות אנדימד מדיקל:
חברת אנדימד מדיקל מפתחת, מייצרת ומוכרת מיכשור רפואי אסתטי מתוחכם לטיפול בבעיות עור. מוצרי החברה נותנים מענה להצערת העור, הפחתת קמטים, מיצוק עור הגוף, הצרת היקפים, טיפול בהצטלקויות ועוד. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית, The 3DEEP Technology , המאפשרת החדרה עמוקה, יעילה ונשלטת של אנרגיה לעומק העור, תוך שימוש במקביל במספר רב של מקורות גלי רדיו.

לחברה שני קווי מוצרים:
קו מוצרים אחד פונה לשוק המקצועי המדיקלי (רופאים). מוצרי החברה EndyMed PRO ו-EndyMed PURE הנמכרים בכל רחבי העולם. באמצעות הטכנולוגיה הייחודית של החברה בוצעו עשרות אלפי טיפולים.

קו מוצרים שני מיועד לשוק הביתי. החברה הצליחה למזער ולהתאים את הטכנולוגיה הייחודית שלה The 3DEEP Technology וליישמה במוצר אישי, Newa, שייעודו הפחתת קמטים, מתיחת עור הפנים והצערתו. מוצרי החברה מאושרי FDA.

החל מן הרבעון השלישי של שנת 2013 החלה החברה לשווק את מוצריה בארה"ב באופן ישיר באמצעות חברת הבת EndyMed Medical Inc.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il