TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נזקי השיפוצים מצוק איתן מסתכמים ב-60 מיליון שקל


יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים עבודות השיפוצים צפויות להסתיים תוך חצי שנה

יו״ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, העריך את סך נזקי השיפוצים בעקבות מבצע צוק איתן בכ-60 מיליון שקל, יותר מנזקי עמוד ענן שהסתכמו בכ-45 מיליון שקל. בשלב א של המבצע עד להפסקת האש הוערך נזק השיפוצים ב 50 מיליון שקל לאחר הפסקת האש בשלב השני של מבצע צוק איתן מוערך הנזק בכ 10 מיליון שקלים.
ההערכות מדברות על כ-20 פגיעות הישירות במבנים, שהיו בבאר שבע, אשדוד, מועצה אזורית אשכול, ישוב שער הנגב ובתל אביב. לדבריו, ההצלחה של כיפת ברזל הקטינה את הפגיעות בצורה משמעותית, ובלעדיה הנזק היה כפול. לדברי גורמים בהתאחדות מי שביתם נפגע ישירות יצטרכו לערוך שיפוץ מסיבי כולל החלפות גגות רעפים כולל החלפת ריצוף, אלומיניום ובמקרים מסוימים החלפת מערכות חשמל ואינסטלציה.

בהתאחדות מעריכים שכ-500 בתים נפגעו, ומבדיקה שערכו עלה כי כ-80% מהפגיעות היו קלות ונגרמו מרסיסים: שבר זכוכיות, תיקוני טיח וצבע, תיקוני דלתות והחלפת תריסים.

לפי הערכות בהתאחדות לא יצטרכו להרוס מבנים אלא לשפצם ולהחזיר למצבם הקודם , תוך חצי שנה אמורים כל המבנים שנפגעו לחזור למצבם הקודם, בשיפוצים קטנים הציבור מעדיף לקבל שומה ממס רכוש ולקחת קבלן שיפוצים פרטי ואחרי השיפוץ להגיש את החשבונית לתשלום למס רכוש , בשיפוצים הגדולים ( בדרך כלל בפגיעות הישירות ) בעלי הדירות מעדיפים לקחת את החברות המשקמות שעובדות בהסדר עם מס רכוש , חברות אלה מבצעות את העבודה ללקוח עד קבלת המפתח.

בהתאחדות הדגישו שבמקרים שיש תוספות בעבודה או דברים בלתי צפויות חייבים לעצור את העבודה לקרוא לשמאי מס הרכוש שוב בכדי לקבל אומדן נזק נוסף לגבי ההחזר הכספי במידה ולא יעשו כן העבודה הנוספת לא תשולם על ידי מס רכוש.
צלם:יגאל עמר


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il