TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה באחד העם ננעלה במגמה חיובית


מדד המעוף ננעל במגמה חיובית ,בשיעור של 0.37% ל-1398,מחזור המסחר הסתכם ב-1.02 מיליארד שקלים

הבורסה בתל אביב ננעלה במגמה חיובית קלה על רקע הרחבת הפעולה הקרקעית במבצע "צוק איתן" ומגמה שורית בשווקי העולם.


היום בארה"ב בזירת המאקרו התפרסם מדד המחירים לצרכן, שעלה ב-0.3% בחודש יוני, בנוסף פורסם נתון מכירות הבתים הקיימים, שעלו ב-2.6% ביוני לרמה שנתית של 5.04 מיליון בתים - הרמה הגבוהה ביותר מאז אוקטובר. הצפי היה לעלייה לרמה של 5 מיליון בתים, לעומת 4.89 מיליון במאי.


במצעד המדווחות אפל היום תרכז עניין ותדווח היום אחרי המסחר.
לקראת הדוחות מקבלת המלצת "תשואת יתר" ממחלקת ההשקעות של ג'י.פי מורגן. בסקירה ציינו כי 'אפל' צפויה להתרחב לשווקים חדשים כאשר בד בבד תמשיך לפתח מוצרים חדשים.
מחר אחרי המסחר פייסבוק מדווחת.


בהיבט הטכני S&P
מעל 1980 טריגר וסיגנל חיובי ובהמשך אם יעבור מעל 1990-1980 רמת ההפרעה יכנס אישור להמשך לכיוון 2000 והתגבשות כללית לצורך התנהלות בטווח 2000-2100.
זה מה שנראה הכיוון.אתמול ראינו שבמדויק כפי שהדגשתי התמיכה בטווח 1970-1965 החזיקה ולא ויתרו על סחורה והשוק חזר והתייצב ברמות 1970+תמיכה כללית למדד ברמות 1950.


נסדק 100
טווח 1940-1950 היווה הפרעה , סיכוי לפריצת הרף,אז היעד הקרוב יהיה לכיוון 4000 וטווח כללי 4000-4100


נסדק כללי
טווח 4400-4500 אם השוק יעבור את הטווח הזה נקבל מהלך ל 4600+ וכללי כיווון אפשרי ל 4700-4800


מדד הראסל ( מניות שווי שוק נמוך ) עדין החלש מבין המדדים.
אקסלנס:כל שינוי בתיק ההשקעות על סמך האירועים הגיאופוליטיים והצבאיים הוא ספקולציה.
"קשה לתזמן את התחלתם של אירועים גיאופולטיים צבאיים, קשה להעריך את התפתחותם וקשה עוד יותר לתזמן את סיומם וכיצד. לכן, כל שינוי בתיק ההשקעות על סמך אירועים אלו הוא ספקולטיבי ביותר וההמלצה הגורפת היא פשוט להמתין ולהימנע משינויים", כותב יניב חברון.


ביחס להשלכות הלחימה על המשק אומר חברון כי "מצבו של המשק המקומי צריך להיות הדאגה האחרונה של תושבי ישראל בשלב זה. בטווח קצר, המשק עשוי לספוג מכה קלה בכנף בעקבות הקפאה של פרויקטים והתמתנות בהשקעות. יחד עם זאת, ההתאוששות בד"כ מאוד מהירה ובאמת שהרבה מזה יהיה תלוי בסיום המערכה וההסכם שיושג בסוף הדרך".


במחלקת המחקר של FXCM ישראל מציינים הבוקר: "הדולר-שקל נחלש עם פתיחת שבוע המסחר והוא נסחר מתחת ל-3.415. למרות התערבותו של בנק ישראל בשבוע שעבר, הצמד לא הצליח לפרוץ את רמת ההתנגדות הראשונה והתהפך מיד מטה. הזינוק שרשם הצמד בעקבות התערבות בנק ישראל בסך הכול סיפקה לשורטיסטים הזדמנות טובה למכור את הצמד במחיר גבוה יותר. אין ספק שהמגמה היורדת של הדולר-שקל עדיין בשליטה, וכעת למעשה רמת המפתח העגולה של 3.4 חשופה שוב. בעולם, דווקא הדולר שמר על יציבות, וזאת על רקע הנסיגה המסוימת בשוקי המניות. ואולם, בעוד שבשוק העולמי הסיכונים הגיאו-פוליטיים הקשורים להפלת המטוס המלזי מעל אוקראינה והמצב המלחמתי בעזה, מכביד על הסנטימנט בקרב המשקיעים, הרי שבשוק המט"ח המקומי השקל ממשיך לגלות עוצמה.


מניות במרכז
נס טכנולוגיות זכתה בפרויקט רחב היקף, מהגדולים בארץ
נס תספק פתרון כולל עבור ניהול מנהל החולים בשירותי בריאות כללית, המבוסס על פלטפורמה של SAP. הפתרון כולל קליטה ושחרור של חולים, תיעוד התהליכים האדמיניסטרטיביים המלווים את מהלך האשפוז, ניהול הנושאים הכספיים ותפעול מערך בתי החולים הפתרון יוטמע ב-14 בתי חולים של שירותי בריאות כללית בארץ
היקף כולל מוערך של הפרויקט – עשרות מיליוני שקלים


החברה הבורסאית אגרי אינווסט מודיעה כי השלימה חתימה על שטרי הון עם בעלי השליטה בחברה, במסגרתה ישקיעו בחברה כ-2.7 מיליון ₪. בנוסף נחתם שטר הון בין החברה לחברת "ליאור תמר השקעות" (בעלת השליטה בחברה), לפיו הומר חוב של החברה לליאור תמר בסך של 5 מיליון ש"ח, לשטר הון. מהלך זה ייצור גידול של 7.7 מיליון ₪ בהון העצמי של החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il