TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

על-בד קיבלה את אישור מנהלת מרכז ההשקעות להשקעה בסך 100 מיליון שקל בציוד


על בד
במפעל החדש שמקימה החברה בדימונה המענק לעל-בד מסתכם ב- 20% מסך ההשקעה המאושרת
על-בד משואות יצחק (ת"א: על בד), הנחשבת לחברה הבינלאומית השלישית בגודלה בעולם ביצור מגבונים לחים שאינם ממותגים, והספקית הגדולה בארה"ב ליצור טמפונים לא ממותגים, הודיעה היום על קבלת אישור מנהלת מרכז ההשקעות לסך השקעה של 100 מיליון שקל בציוד ולמענק של 20% מסך ההשקעה המאושרת.
אישור תוכנית ההשקעה בקו החדש ניתן במסגרת מסלול המענקים להשקעות באזור פיתוח א', בהתקיים תנאים שנקבעו בכתב האישור והוראות החוק. זאת, בהמשך להודעת החברה מיום 30.3.2014 על הקמת מפעל חדש בדימונה.
עלות הקמת המבנה, אשר בשלב ראשון יהיה על פני שטח של כ- 7,000 מ"ר מוערכת בכ- 32 מיליון שקל והחברה נמצאת בשלבים הסופיים של בחירת קבלן ולפיכך מעריכה כי עבודות הבניה צפויות להתחיל בתחילת אוגוסט ולהימשך כשנה.
עלות קו היצור מוערכת בלמעלה מ- 120 מיליון שקל והחברה חתמה על הסכמים מול ספקי הציוד המרכזיים ומשלימה בימים אלו את גיבוש הסדרי המימון של המפעל. להערכת החברה, תחילת פעילות הקו צפויה להתרחש במחצית השנייה של 2015.
מוצרי הקו החדש ישמשו את חברת על-בד לייצור מגבונים לחים במפעליה בארץ ובעולם. הקו החדש מתוכנן להעסיק כ-40 עובדים תושבי האזור. לצורך הקמת קו הייצור החדש הקצתה עיריית דימונה שטח של כ- 32 דונם לחברה, בעלות של כ- 100,000 שקל לדונם וההקצאה קיבלה את האישורים הנדרשים לרבות אישור המנהל.
לחברת על-בד פעילות ייצורית בשבעה מפעלים בעולם. שלושה בישראל ליצור בדים, מגבונים וטמפונים, שניים בארה"ב ליצור מגבונים ומוצרי ספיגה ושניים בגרמניה ופולין ליצור מגבונים.
אמנון ברודי, יו"ר על-בד: "עם אישור מנהלת מרכז ההשקעות נוכל כעת לקדם את הקמתו של מפעל חדשני וראשון מסוגו בעולם לייצור מגבונים לחים. המפעל החדש יאפשר לחברה לענות על הצורך הקיים והביקוש למוצרים חדשים. השקעה משמעותית זו מצטרפת להשקעה בהיקף של 33 מיליון שקל אשר ביצעה החברה במפעליה השונים בארץ ובעולם במהלך שנת 2013. הרחבת מגוון המוצרים של החברה תאפשר לעל-בד להרחיב את כושר הייצור וליצור קשרים עם לקוחות חדשים. להשקעה הנוכחית מרכיב משמעותי בהצלחת החברה ובהבטחת המשך צמיחתה.

"למרות שהייתה לנו אפשרות להקים את המפעל בגרמניה, בסמיכות לשווקי היעד שלנו, העדפנו להקים את המפעל בישראל משיקולים אידיאולוגיים. אנו שמחים לספק מקור תעסוקה חדש בעיר דימונה לעשרות מתושבי האזור.
"המפעל החדש יתווסף לשני מפעלינו הקיימים בקיסריה ובמשואות יצחק. הקו החדש מגלם בתוכו שיעורי רווח גולמי גבוהים מאלו שאנו מכירים, ויאפשר לנו פיתוח מנועי צמיחה חדשים לצד שמירת נתח השוק של החברה בתחום מגבונים לחים ומיצוב החברה כמובילה טכנולוגית בתחום זה".

אודות על-בד
על-בד משואות יצחק בע"מ (ת"א: על-בד) נוסדה בשנת 1985 ועוסקת במפעליה בישראל ובחו"ל ב-3 תחומי פעילות:
1. ייצור ושיווק מגבונים לחים עשויים בד לא ארוג במגוון אריזות ולמגוון שימושים.
2. החל משנת 2010 – ייצור ושיווק מוצרי היגיינה נשית (טמפונים) מסוגים שונים.
3. החל משנת 2012 – ייצור ושיווק מוצרי ספיגה.
במפעלה במשואות יצחק, עוסקת החברה בנוסף לייצור המגבונים גם בייצור בדים לא ארוגים המשמשים חומר גלם עיקרי בייצור מגבונים לחים במפעלי התאגיד.
מוצרי החברה נמכרים בכל רשתות השיווק המרכזיות באירופה ובארה"ב – ((Walmart, CVS, Target, Walgreens, Tesco, Carrefour, Lidl, Aldi, dm. בנוסף נמכרים המוצרים ליצרנים גלובליים כדוגמת K&C לוריאל כן למוסדות רפואיים שונים. המוצרים מאופיינים בחדשנות טכנולוגית ובעמידה בתקינה בינלאומית מחמירה. על בד מעסיקה כ-900 עובדים במפעליה בישראל ועוד כ-800 עובדים במפעליה בחו"ל. החברה פועלת תוך שמירה והקפדה על נושאי איכות הסביבה ואחריות חברתית ואף זכתה בדירוג הזהב של מדד מעל"ה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il