TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס משיקה מרכז הדרכה חדש בעיר נאנג'ינג


מטריקס
מערי התוכנה המובילות בסין
המרכז, בשיתוף עם PTL Group ומכון בקרת האיכות של נאנג'ינג, יספק שירותי הדרכה לעובדי כ-500 חברות IT סיניות בנאנג'ינג, ש- 400,000 משמונת מיליון תושביה הם עובדי תעשיית התוכנה. המרכז יוכל לשמש כבסיס לפעילות של מטריקס גלובל בשירותי בדיקות ופיתוח תוכנה ללקוחות סינים
ג'ון ברייס מכללת הי-טק, מחטיבת ההדרכה של מטריקס, בשיתוף חברת PTL Group, השיקו מרכז הדרכה חדש בעיר נאנג'ינג, בירת פרובינציית ג׳יאנגסו בסין. המרכז הוקם בשיתוף עם המכון לבקרת איכות של נאנג'ינג (NQI - Nanjing Quality & Inspection Center) , שמוצרי תוכנה בנאנג'ינג עוברים את אישורו בטרם היציאה לשוק.

טקס השקת המרכז החדש התקיים בנאנג'ינג בהשתתפות סגן ראש העיר Mr. Luo Qun, מוטי גוטמן מנכ"ל מטריקס, ערן לסר מנכ"ל מטריקס גלובל ומנכ"ל משותף בג'ון ברייס מכללת הי-טק, יואב צ'רניץ – מנכ"ל מטריקס גלובל וג'ון ברייס מכללת הי-טק סין, וצביקה שלגו מנכ"ל PTL Group, חברת השקעות וניהול סינית בבעלות ישראלית, ושותפה של מטריקס גלובל וג'ון ברייס מכללת הי-טק בסין.

הקמת מרכז ההדרכה היא אבן דרך נוספת במסלול פעילותה של מטריקס בסין מזה 6 שנים. בתחילת התהליך, הקימה מטריקס מרכזי הדרכה של ג'ון ברייס מכללת הי-טק בשנגחאי ובייג'ינג, וכיום בין לקוחותיה חברות בינלאומית כגון אינטל, SAP, EMC, AUTODESK, ADOBE, כמו גם חברות ענק סיניות: China mobile, ZTE, ועוד. מעל 8000 מהנדסי הייטק בכירים בסין מחזיקים בתעודת בוגר קורס של ג'ון ברייס מכללת הי-טק. בעיר צ'אנגז'ו פועל מרכז פיתוח לאפליקציות מובייל שנחנך ע"י מטריקס גלובל ו-PTL Group לפני כשנה, בו עובדים 50 מהנדסים סינים מצטיינים שעברו הכשרה בת 7 חודשים לפני העסקתם במרכז. המרכז מספק שרותי פיתוח ,בדיקות תוכנה ולוקאליזציה לחברות הנכנסות לשוק הסיני וכמו כן לחברות סיניות המחפשות סטנדרטים גבוהים הנדרשים ליצוא לשווקים בין לאומיים.

בנאנג'ינג, בירת מחוז ג'יאנגסו פועלת תעשיית תוכנה המגלגלת 330 מיליארד יואן בשנה. מתוך 8 מיליון תושבים, 400 אלף מועסקים בתוכנה. כבר לפני שנה, ובמסגרת תוכניות הממשל המקומי להמשיך ולקדם את התעשיה בעיר, החלה ג'ון ברייס מכללת הי-טק לספק הדרכות וייעוץ למהנדסי מכון התקנים עצמו על מנת לשדרג את רמת עבודתם. המרכז החדש יספק הדרכות תוכנה גם לעובדים של כ-500 חברות IT סיניות הממוקמות בנאנג'ינג. בשלב הבא, מתוכנן המשך שיתוף פעולה עם המכון בתחום בדיקות תוכנה כשירות ללקוחות סינים.
המרכז בתמיכת הממשל המקומי של העיר נאנג'ינג, נקרא :
China Israel NQI+John Bryce International joint training center

לדברי יואב צ'רניץ, מנכ"ל פעילות מטריקס בסין: סין כיום נמצאת בשלבים מעשיים של ישום מעבר מכלכלת יצור לכלכלה של חדשנות ופיתוח. כחלק ממהלך זה הסינים מתמקדים בהעלאת רמת ההכשרה והידע של כוח האדם המקצועי שלהם בתחום התוכנה. לאורך 6 שנים של פעילות בסין, מטריקס הוכיחה את עצמה במתן שרותים תומכים למרכזי פיתוח, בהדרכות, בניית כוח אדם מקצועי, השמות ושרותי פיתוח. הפתיחות, היוזמה ורוח שיתוף הפעולה של הגופים המקומיים בנאנג'ינג איפשר לנו לפתוח מרכז הדרכה נוסף של ג'ון ברייס מכללת הי-טק בסין שמטרתו להעלות את איכות תעשיית התוכנה ומוצריה.

לדברי צבי שלגו, מנכ"ל PTL Group: לאורך שש שנות פעילותנו המשותפת עם מטריקס בסין, אנו חווים את השינוי העצום שמתחולל בשוק השירותים המתקדמים בסין, ובדגש על שירותי תוכנה ו-IT, תחום שנמצא כיום בעדיפות עליונה מבחינת תכניות המו"פ של סין. ההוצאות על IT בסין הגיעו ליותר מ-300 מיליארד דולר בשנת 2013. הסינים כיום ממוקדים בהעלאת רמת כוח האדם המקצועי שלהם בתחום התוכנה. המוניטין הטוב והיציבות בשש השנים בהם אנו פועלים בשוק משחק כעת לטובתנו, הן מול חברות סיניות והן מול חברות זרות הפועלות בסין ונזקקות לשירותי תוכנה.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il