TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דירקטוריון אינסוליין אישר את מינויו למנכ"ל של מייק נץ, בכיר בחברת טבע, החל מ - 1 יולי 2014


אינסוליין
רון נגר, המנכ"ל היוצא ויזם החברה, ימונה כיועץ בכיר וימשיך בכהונתו כדירקטור
• מייק מילא שורת תפקידים בכירים בטבע וכיהן בין היתר כמנכ"ל טבע ישראל ומנהל חטיבת המסחור הגלובלי של התרופות האינובטיביות ובהן תרופת הדגל הקופקסון.
• מייק נץ יחליף את רון נגר, יזם אינסוליין והמנכ"ל שלה מיום היווסדה, החל מ- 1 ביולי 2014.
• אינסוליין הצליחה להביא מוצר חדשני לשוק הסוכרת, מרעיון, דרך מחקר ופיתוח, ניסויים קליניים, אישורים רגולטוריים, חתימה על הסכמים עם גורמים בינלאומיים מובילים וכן השקה מוצלחת בגרמניה והתרחבות לשווקים נוספים.
• בעיתוי זה אישר דירקטוריון החברה למנות מנכ"ל חדש המביא עימו ניסיון מוכח בהחדרת תרופות ומימוש מודלים עסקיים בשווקים בינלאומיים ובהיקף רחב.

ישראל, פתח תקוה, 17 באפריל 2014 חברת אינסוליין (ת"א: אנסל), המפתחת, מייצרת, ומשווקת מוצרים לשיפור יעילות הטיפול בסוכרת מודיעה כי דירקטוריון החברה אישר את מינויו למנכ"ל של מר מייק נץ שיפרוש מטבע בסוף חודש יוני 2014, לאחר 25 שנות פעילות בתחומי ניהול ומיסחור תרופות.
רון נגר, יזם ומנכ"ל החברה: "זוהי תעודת כבוד לחברת אינסוליין שמנהל בכיר ועתיר ניסיון וכישורים כשל מייק מצטרף להנהגתה והובלתה של החברה. בשלוש השנים האחרונות עברה אינסוליין מחברת מחקר ופיתוח לחברה שמוכרת מוצרים רפואים באירופה ומביאה בשורה אמיתית בעלת תועלת רפואית-קלינית מוכחת לסוכרתיים. כך הגענו לאלפי משתמשים שנעזרים במוצר יום יום, תוך שיפור משמעותי באיכות חייהם. לאינסוליין ישנן שאיפות לבנות חברה גלובלית מצליחה, ואני משוכנע כי למייק, שהינו בעל נסיון מוכח ומוצלח במיסחור גלובלי יש את מירב הכלים לבסס את אינסוליין כשחקן מוביל בתחום הסוכרת. בחודשים האחרונים הצגנו השקה מוצלחת ומכירות ראשונות בגרמניה, זאת לצד כניסה לשווקים נוספים כהולנד, בלגיה וכן ישראל ואנו פועלים לקידום הסכמי מסחור נוספים. אנו פועלים על מנת להמשיך את הצמיחה המהירה של אינסוליין ואמשיך ללוות את החברה כדירקטור וכיועץ."
מייק נץ, המנכ"ל המיועד: "לאחר שנים רבות בתפקידי ניהול בכירים ובינלאומיים בחברת טבע, שמח להצטרף לחברת אינסוליין אשר הוכיחה יכולת בהבאת מוצרים פורצי דרך לשוק הסוכרת, מחלה המוגדרת כמגפה של המאה ה- 21. המודל העסקי של האינסופד דומה מאד למודלים גלובליים להחדרת ושיווק תרופות ואני משוכנע כי לאור ההצלחות שהציגה החברה עד כה, לרבות תגובות חיוביות מאוד מצד חולים, רופאים ומבטחים בגרמניה, אינסוליין מגלמת פוטנציאל עסקי משמעותי. אני שמח מאד על ההזדמנות שנפלה בחלקי להוביל את אינסוליין במטרה לבנות חברה ישראלית בינלאומית מצליחה בשיתוף עם רון, ההנהלה ודירקטוריון החברה".

מייק נץ, (52) כיהן בין היתר, כמנכ"ל טבע ישראל, מנהל חטיבת המיסחור הגלובלית של התרופות האינובטיביות של טבע, לרבות הקופקסון והאזילקט, היה שותף להקמת המיזם המשותף בין טבע לחברת פרוקטור אנד גמבל, וניהל את פעילות טבע ביפן. מייק הוא בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב. מייק שירת כקצין ימי בחיל הים.
דירקטוריון החברה בחר במייק נץ להצעיד את החברה לשלבים הבאים של ההתרחבות והמיסחור הגלובלי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il