TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לבקשת החברים בטלנירי מניית רציו על שולחן הניתוחים


הסקירה נכתבה על ידי איתן ניר

נתחיל בסקירה לטווח הארוך בנייר, מרגע הפריצה של דשדוש מתמשך של כמעט שנה בנקודת התנגדות 36.2 הנייר פרץ וטיפס למחיר שיא בנובמבר ל 51.5 .לאחר שיהיה קצרה ברמה זאת הנייר התחיל לתקן לכיוון התמיכה שהמשמעותית הראשונה ב 42.60.

כמה דגשים עיקריים :
1.כרגע ההנחה המרכזית לטווח ארוך היא שכול ירידה היא לצורך עלייה כול עוד המחיר מבוסס מעל נקודת תמיכה ב 36.2.

2.המחיר פתח דשדוש רוחבי רחב בין 51.5 נקודת שיא ל-41.60 ועושה רושם שהנייר מתכוון להישאר בתחום ולא לעזוב בקלות.(לא אפרט כאן את ביסוס אבל הוא על ידי מתנדי מומנט ומהירות תנועה בגרף ארוך.

3.בגרף שבועי אפשר לראות בבירור יד מוכרת חזקה ברצועה סמוך לגבול העליון בטווח 49.3-51.5 ,רק נר חיובי בטוח הרצועה ללא "זנב" תתן טריגר ללונג אגרסיבי (בגרף שבועי) כאשר פריצה של 51.5 תיתן אישור להמשך מהלך עולה משמעותי, שם הייתי מצפה גם לראות מחזור גבוה ויד עיקשת קונה שפורצת את הרצועה.

4.בטווחים בגבול התחתון תמיכה משמעותית עומדת על 42.6.כאשר שבירה של 41.6 תחייב בחינה חוזרת של המגמה הראשית.



לטווח הקצר דגשים עיקרים הם:
1.בגרף יומי אפשר לראות רצועת דשדוש בבירור ואת גבול תחתון בנקודה 47.4 שנשברה בשבוע שעבר.
2. יש גאפ פתוח 45.1-44.8 ( אני לא מהחסידים תאוריות גאפ פתוח אבל ראוי לציין )
3. רצועה התחתונה של בולינגר שכרגע עומד על 46.5 ,ומתנדים בנטייה דובית קלה.

עד כאן הנתונים היבשים, בחינת סיכוי סיכון של סוחר הטכני :

המחיר שבר קו דשדוש 47.4 שנחשב נקודת שיווי משקל בין המשך דישדוש בנטייה חיובית(ברמת המחיר הנוכחית) לשורט לטווח זמן הקצר,כול עוד המחיר לא מצליח לטפס מעל 47.4 אין סיבה להיכנס בנייר ומומנט חיובי לא התפתח.
התמיכה הבאה נמצאת בנקודת הגאפ הפתוח ברצועה מחיר 45.1-44.8 שם אני מצפה שתופיע יד חזקה של קונים.
במידה ולא תופיע היעד הבא 42.6 וקריטית .( מגמה שורית ארוכת טווח.)


לסיום, אני מקבל לאחרונה שאלות בעיקר מסוחרי הסקטור מה הם הדרכים האפשריות לגדר פוז שאתה מאמין בה, ואם אפשרי על ידי קנייה של אופציות פוט על הנייר.

אז לצערי, מחזור הפעילות האופציות על המניה לא גבוה רק מכונות ציטוט שנותנות לבצע קנייה בספרד גבוה ומשתלם בעיקר לעושי שוק. בעיה נוספת היא תמחור יחסית גבוהה של האופציות יחסית למה שאני רגיל במסחר על המעוף. אז לדעתי, אין מה להשתמש בכלי מסחר הזה ומי שבכול זאת מתעקש הדרך פעולה הנכונה היא קניה של מרוח יורד ביחס של 1-1 וסטרייק מתחת סטרייק.

דרך טובה יותר, לדעתי, לסוחר שמחזיק בפוזיצית לונג שלא משחק עם קנייה ומכירה של הנייר אבל בכול זאת מחפש הגנה בימיים ידועים מסויימים (דוחות ,פרסום תוצאות וכו"..)היא גידור בצורה הבאה:
לבחור נייר מאותו סקטור כמובן ופחות או יותר בעל נתונים שישפעו במידה דומה בפרסום שלילי ולפתוח שם שורט מתוך הנחה שבמידה שיוצא דוח רע אז המניה (רציו) תיפול פחות המניה שפותחים עליה שורט. (דוגמא גסה :הנאסדק הוא המדד החזק ביותר בארהב כרגע ברגע נתון אני יכול להשאיר את הפוז שלי לונג נסדאק ולפתוח שורט על הדאו מדד חלש יותר שבמידה של נפילה הוא יפול יותר)


בהצלחה לכול החברים !

האמור לעיל אינו מהווה חלופה לייעוץ אישי המותאם לצרכיו של המשקיע, ע"י יועץ מוסמך.... הכותב עשוי להחזיק בני"ע בהם עסקה הודעה זו.
אין באמור המלצה לרכישה או למכירה של נייר ערך מכל סוג שהוא,קניית ו/או מכירת ני"ע , עושה על דעתו ובאחריותו !



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il