TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ראש הממשלה באסיפה הכללית של התאחדות התעשיינים


באסיפה הכללית של התאחדות התעשיינים
"אנחנו מאמינים שהקטר של הכלכלה , הגורם שסוחב אחריו את שאר הקרונות, שמייצר את הערך המוסף עיקרי בכלכלה זה הסקטור הפרטי. הכלכלה לא השתנתה, מגלים את זה עכשיו בכל העולם כולל באירופה, מבינים את האמת הפשוטה הזו. אנחנו רוצים להבטיח תחרות, אבל כדי להבטיח תחרות אנחנו חייבים להבטיח רווחיות, ולכן אנחנו רוצים להבטיח שרמת המיסוי במדינת ישראל תהיה נמוכה, נמוכה יותר ככל הניתן, אנחנו נמשיך במתווה הפחתת המסים.

אנחנו סומכים עליכם, ואנחנו רוצים שאתם תרוצו קדימה. אנחנו מגלים בשיחות איתכם שבמקום לעזור לכם ללכת קדימה, אנחנו קושרים לכם את הידיים, כופתים לכם את הרגליים, ולא מאפשרים לכם לצעוד, והדבר הזה מתבטא בראש ובראשונה בעודף רגולציה במדינת ישראל. יש יותר מידי רגולציה, ואנחנו נחושים לקצץ בביורוקרטיה הזאת ולקצץ ברגולציה.

לפי הספירה שלנו יש קרוב למאתיים רגולטורים עם אלפי תקנות, וכל רגולטור מסתכל באופן טבעי על התחום שלו ועל התחום שלו בלבד. אין חישוב של עלות התקנה שהוא מוציא, או היא מוציאה, וכל הדברים הללו יכולים גם להתנגש עם רגולטורים אחרים. ולכן אנחנו השקענו מאמץ כדי לצמצם את הרגולציה ולעשות בה סדר. למשל להכניס מרכיב של הצמיחה, מה האפקט של תקנה רגולטורית על הצמיחה. עד היום שום רגולטור לא היה צריך לקחת את זה בחשבון, מה קורה כשהם מתנגשים זה בזה, מהו מנגנון הפישור, הבירור ביניהם, ואיך אפשר לצמצם בכלל את המגמה הזאת בעודף רגולציה ועודף ביורוקרטיה.
הדבר הזה, אם הוא היה בשוליים, הוא הפך להיות חסם מרכזי במשק הישראלי. החסם המרכזי כבר איננו קרטלים ואיננו מונופולים, אף על פי שאלה עדיין מצויים, החסם העיקרי הוא הקרטל של הרגולטורים, ובקרטל הזה אני מתכוון לטפל לטובת כלכלת ישראל ולטובת אזרחי ישראל.

ביקה אורן אמר לנתניהו כי ״אתה והמנכ״ל המוכשר שלך, הראל לוקר, עזרתם לנו עד כנ באופן דרמטי בנושא הרגולציה. כמו כן ברצוני להודות לך על הורדת הפרשות המעסיקים לביטוח לאומי. אני יודע כי אתה מתאמץ ופועל יום ולילה למען התעשייה ואני מודה לך על כך״.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il