TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פתרון אבטחת המידע של קספרסקי נבחר ל"מוצר השנה" על ידי AV-Comparatives


מעבדת קספרסקי הכריזה כי Kaspersky Internet Security, פתרון הדגל שלה למשתמשים פרטיים
זכה בתואר "מוצר השנה" מצד מעבדת המחקר העצמאית AV-Comparatives. התואר ניתן אחרי שהציג באופן עקבי את התוצאות הטובות ביותר במבחנים שנערכו במהלך שנת 2013. מתוך 22 המוצרים המשתתפים, פתרון מעבדת קספרסקי היה היחיד שהשיג דירוג Advanced+ בכל המבחנים.

AV-Comparatives בוחרת בזוכים בפרסים השנתיים על בסיס הדירוג הכולל של כל מוצר שנבדק במהלך שנת הבחינות. חלק מהמבחנים, כגון מבחן ביצועים ומבחן זיהוי קבצים, בודקים את היכולות של מערכות הגנה משניות ונפרדות בתוך הפתרונות הרחבים. מבחני הגנה של העולם האמיתי בודקים עד כמה הפתרונות טובים בלחימה מול איומי סייבר תוך שימוש בכל כלי ההגנה הזמינים להם. פתרון Kaspersky Internet Security הציג יכולות טובות בכל המבחנים שעבר.

לצד ההכרזה על המוצרים עם הביצועים הטובים ביותר ב- 2013, מעבדת AV-Comparatives הציגה גם הערכות לגבי ממשק המשתמש של כל פתרון אבטחת מידע שנבדק. כשהן מאוגדות יחדיו, התוצאות מאפשרות למשתמשים לבחור פתרון המשלב אמינות ונוחות שימוש.

המומחים של AV-Comparatives מדרגים את ממשק המשתמש של Kaspersky Internet Security כ"מצוין", ומציינים כי כל המידע והפונקציות החשובות מוצגים בבירור וקלים לגישה. הבוחנים גם דיווחו כי ממשק האפליקציה מותאם בהצלחה לשימוש על גבי מסכי מגע, כגון לפטופים היברידיים ההופכים לטאבלטים.

"המבחנים הבלתי תלויים שמבצעת AV-Comparatives וארגונים דומים, הופכים את הבחירה של משתמשי קצה בפתרונות אבטחת מידע לקלה יותר. הם גם מסייעים ליצרנים להמשיך ולשפר את טכנולוגיות השליטה באיומי סייבר. תואר זה של 'מוצר השנה', הוא הכרה נוספת בהובלה של מעבדת קספרסקי בתחום זה. אנו גאים להיות מסוגלים לספק את ההגנה האמינה ביותר עבור המשתמשים שלנו, יחד עם חוויית משתמש נוחה", אמר ניקולאיי גרבניקוב, סמנכ"ל טכנולוגיות במעבדת קספרסקי.

Kaspersky Internet Security חוזר גם השנה על ההצלחה של השנים האחרונות. הוא נבחר על ידי AV-Comparatives כאחד המוצרים הטובים במבחני 2012, וב- 2011 זכה בפרס "מוצר השנה"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il