TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת אפי קפיטל רכשה מאמות השקעות קרקע לבניית 148 יח"ד באור עקיבא


נדלן
במחיר של 15.5 מיליון שקל
שייקה נפחא, סמנכ"ל אפי קפיטל: "נמכור דירות בפחות ממיליון שקל"

חברת אפי קפיטל חתמה ביום ה' (7.11) על הסכם לרכישת קרקע מחברת אמות השקעות. הקרקע מיועדת לבניית 148 יח"ד באור עקיבא והיא נרכשה במחיר של 15.5 מיליון שקל, המשקף עלות של כ- 105 אלף שקל ליחידת דיור, לא כולל מע"מ ועלויות פיתוח.

הקרקע ממוקמת באזור התעשייה הישן של אור עקיבא, בכניסה לעיר. כיום ישנם מבני תעשייה על הקרקע, שצפויים להתפנות משם במהלך השנה הקרובה. לדברי שייקה נפחא, סמנכ"ל חברת אפי קפיטל: "מדובר במיקום אטרקטיבי במיוחד, הנמצא הרחק מהשכונות החדשות, המאופיינות בבנייה רוויה וצפיפות אוכלוסין גבוהה יותר. אנו מתכננים למכור דירת 4 חדרים בפרויקט שנקים במחיר של פחות ממיליון שקל".

ממחקר שערכו כלכלני התאחדות בוני הארץ ופורסם לאחרונה עולה כי אור עקיבא נמצאת בין חמשת היישובים הצומחים ביותר בישראל, נכון לשנת 2012, עם בנייה של 30.1 דירות לכל אלף תושבים. בסוף 2012 נבנו בעיר 482 יחידות דיור חדשות.

נפחא מוסיף כי "העיר אור עקיבא עלתה כיעד אטרקטיבי במפת הנדל"ן, גם בקרב קהל של משקיעים וגם בקרב זוגות צעירים, המבינים שכדי לרכוש דירה במחיר סביר עליהם להתרחק מגוש דן. בעשור האחרון גדלה אוכלוסיית אור עקיבא ביותר מ- 13% , גידול המאופיין ברובו בכניסה של זוגות צעירים לעיר".

על חברת אפי קפיטל
אפי קפיטל הינה חברת ייזום, נדל"ן והשקעות בבעלות היזם אפי שקדי. החברה מוכרת כאחת מחברות ההשקעה המובילות והאמינות בישראל בתחום איתור עסקאות נדל"ן איכותיות והוצאתן לפועל. במהלך פעילותה זיהתה אפי קפיטל את הפוטנציאל העצום הגלום בחדרה וסביבותיה ובשנתיים האחרונות יזמה, תכננה ושיווקה מאות יחידות באוזר השרון הצפוני.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il