TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינטגריטי תוכנה וקבוצת אמן מדווחות על פרויקטים משמעותיים בתחום גלישה מאובטחת לארגונים


הפתרון Smart Browser, אשר פותח על ידי קבוצת אמן ואינטגריטי, כבר נמצא בשימוש של אלפי משתמשים
קבוצת אמן ואינטגריטי תוכנה מדווחות על ביקוש גבוה לעסקאות משמעותיות ופוטנציאל גדול של פתרון Smart Browser - פרי פיתוח ושיתוף פעולה של שתי החברות.
הפתרון הוא ייחודי לארגונים שמעוניינים לממש הפרדה של הרשת הפנימית ממרחב הגלישה של העובדים באמצעות Terminal Server ובעיקרן ארגונים שמממשים גלישה באמצעות טכנולוגיה של Citrix.
בין הארגונים שהמוצר כבר מוטמע אצלם ניתן למנות את מגדל ביטוח, בנק הפועלים, AIG, בנק ירושלים, פסגות ועוד.

ארז גולדשטיין, מנכ״ל אינטגריטי: ״אנו מאמינים כי ארגון שרוצה את ההגנה הטובה ביותר מפני האינטרנט, עדיף כי יפריד את הגלישה החוצה מהרשת הפנימית. שימוש בטכנולוגיות של Citrix הוא המצטיין בתחום זה. Smart Browser הופך את הנושא לפשוט וקל על ידי הפניית לינקים אוטומטית, ניהול משתמשים, הזדהות יחידה, ניהול וחסימת פלאשים, הורדת והעלאת קבצים בצורה קלה וידידותית ומימשק לכל תוכנת הלבנה קיימת. אנו מעריכים כי ארגונים רבים יאמצו את הפתרון הזה בעתיד״.

תומר פרי, מנהל תחום סיטריקס בקבוצת אמן: "Smart Browser מספק חווית משתמש מושלמת לפתרון הפרדת הרשתות שכבר קיים באמצעות סיטריקס. באמצעותו, המשתמש אינו חש שהוא עובד בשתי רשתות נפרדות אלא בדסקטופ אחד תוך כדי הקפדה יתרה על אבטחת המידע. אנו מקבלים פידבקים יוצאים מן הכלל מלקוחותינו ויש לנו בקרנה עוד לקוחות רבים שבוחנים את הפתרון."


אודות אינטגריטי תוכנה

חברת אינטגריטי תוכנה מתמחה במתן פתרונות תוכנה למגזר הארגוני בישראל תוך שימת דגש על יושרה, שרות ומקצוענות. פתרונות התוכנה כוללים מוצרים ייחודיים, הטובים ביותר מסוגם, מישראל ומחו"ל בשילוב עם שירותים מקצועיים על ידי מומחים טכנולוגיים מהדרגה הראשונה.

המוצרים והשירותים המסופקים על ידי החברה הינם במספר תחומים עיקריים: פתרונות CITRIX, אבטחת מידע, תשתיות תוכנה, וניהול תוכן ( ECM).

אודות קבוצת אמן
קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור חוץ.
הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, הנדסת אנוש בתוכנה (UX), WMS, BI, סמיקונדקטורס ועוד
הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Informatica, Palo Alto Networks, Good Technology, FireEye, Solera Networks, BackBase ועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמו HP, Symantecומיקרוסופט.

הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל.
לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.

תגיות: אינטגריטי תוכנה, אינטגריטי, קבוצת אמן, אמן, Smart Browser, Citrix , סיטריקס, אבטחת מידע, הפרדת רשויות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il